Gereformeerde dames

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door mutskuh, 23 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toch3

    toch3 VIP lid

    28 dec 2013
    16.130
    15.199
    113
    Hij wilde na 2 stoppen, 3 als compromis en 4 was een verrassing. 5 verwacht ik dus niet meer ;) maar we zijn nog jong

    Lekker, onverwachts vrij. Geniet er van
     
  2. toch3

    toch3 VIP lid

    28 dec 2013
    16.130
    15.199
    113
    Welkom

    Beterschap met de kleine.


    Hier ook even rust. Oudste 3 op school en jongste slaapt op mn buik. Heeft alweer een week koorts, zo sneu. Gaat wel weer de goeie kant op. Hopelijk was dit voorlopig de laatste x, ben het zo zat dat hij telkens ziek is
     
  3. Hatsie

    Hatsie Bekend lid

    13 jan 2012
    531
    214
    43
    Vrouw
    Wat heftig van je dochter!

    Leuk, weer aan het werk. Fijn dat je ervan geniet. Dan heb je zeker ook op de Guido de Bres gezeten?

    Ik denk dat voor ons vier ook de max is. Ik vind het best druk en voel me soms wat incapabel om het allemaal goed te doen. Die onzekerheid vreet ook best wat energie. Maar goed, het is absoluut een grote zegen. Wij hebben na de bbz een heel traject gehad waarin meermaals is geconstateerd dat we niet meer spontaan kids konden krijgen... En zie nu...

    Zielig tijd, die zieke kids. :( beterschap!
     
  4. MirW

    MirW Fanatiek lid

    20 apr 2017
    1.748
    555
    113
    Hoi! Nee, niet op de Guido gezeten. Ik ben opgegroeid in Krimpen a/d IJssel en dat was voor de Guido de verkeerde kant van de brug. Ik heb op de Revius gezeten.
    Wij zouden ook niet spontaan kinderen krijgen, hebben 6 jaar op de oudste moeten wachten, en nu 4x spontaan zwanger, in 8 jaar tijd. Bijzonder...
    Geen idee of het bij deze 4 blijft. We zien wel wat er gebeurt. Ik vind het nu heel pittig, een peuter en een baby. Onze oudste heeft vrij heftig ADHD en dat brengt ook zijn uitdagingen met zich mee. Mijn man werkt 4x9 uur om de vrijdag vrij te zijn en heeft veel reistijd, dus van 6.30 tot 19.00 van huis. Dus ik eet 4 avonden met de jongens vooruit en dan leggen we ze samen op bed. Op het moment werkt het op deze manier het best.

    @nelta Echt waar? Je woont ook in Ridderkerk of in de buurt?
     
  5. nelta

    nelta VIP lid

    28 apr 2009
    18.343
    8.804
    113
    Vrouw
    Rotterdam

    Ik heb je ff een pb gestuurd.

    Wij hebben trouwens beide op de Guido gezeten
     
  6. Hatsie

    Hatsie Bekend lid

    13 jan 2012
    531
    214
    43
    Vrouw
    @nelta, ik weet nog dat jullie verkering kregen... ;)
     
  7. nelta

    nelta VIP lid

    28 apr 2009
    18.343
    8.804
    113
    Vrouw
    Rotterdam

    Ah, ik denk dat ik dan weet wie jij bent :rolleyes:
     
    Hatsie vindt dit leuk.
  8. ElizaR

    ElizaR Niet meer actief

    Ik heb ook op de Guido gezeten @Hatsie en @nelta.
    Ben van 1978 ;)
     
    Hatsie vindt dit leuk.
  9. nelta

    nelta VIP lid

    28 apr 2009
    18.343
    8.804
    113
    Vrouw
    Rotterdam

    Wij zijn van 86 ;)
    En hebben bij elkaar in de klas gezeten
     
    Hatsie en toch3 vinden dit leuk.
  10. ElizaR

    ElizaR Niet meer actief

    Dan zijn wij elkaar daar niet tegengekomen.
    Mn 2 oudste dochters zitten er nu op. Er zijn nog veel dezelfde leraren. Ik werd gewoon herkend tijdens de open avond. (Weet niet of dat positief is.... ;) )
     
  11. nelta

    nelta VIP lid

    28 apr 2009
    18.343
    8.804
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Haha. Het zou me niks verbazen als dat hier ook zo zou zijn. Ik weet trouwens nog niet zeker of ze hier er ook naartoe gaan. Ik wil tzt ook wel bij de Passie gaan kijken.
    Gelukkig duurt het hier nog wel een paar jaar.
     
  12. ElizaR

    ElizaR Niet meer actief

    Hier ook niet zwanger, met 6 kinderen is t hier een drukke boel. Ik heb er ook best mn handen vol aan (ADHD, ADD, dyslexie) dat maakt t best complex.
    Ik word dit jaar 40 en merk ook dat y leeftijdsverschil tussen de oudste (15) en de jongste (2) ook best groot. Ik denk dus dat we wel compleet zijn.

    Verder nog geen concrete paasplannen. Misschien wat boerenbedrijven bekijken op Goeree Overflakkee (kombijdeboer.nl) op 2e Paasdag.
     
  13. ElizaR

    ElizaR Niet meer actief

    Zitten je kinderen op de Rehoboth?
    Hier gaan er elk jaar ook wel een paar naar de Passie.
     
  14. nelta

    nelta VIP lid

    28 apr 2009
    18.343
    8.804
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ja, maar die in Rkerk.
    Maar we gaan tegen die tijd bij alle twee kijken denk ik.
     
  15. ElizaR

    ElizaR Niet meer actief

    Die in Rkerk bedoelde ik idd. ;)
     
  16. mutskuh

    mutskuh Fanatiek lid

    10 dec 2014
    2.230
    1.041
    113
    Wij gaan zondag naar de kerk en verder 2e paasdag eten bij goede vrienden na de kerk. Verder weinig om handen, lekker rustig weekendje.

    Ons zoontje zit helaas op een katholieke school, waarbij ik op veel puntjes wel eens vastloop en behoorlijk tegenaan loop. Helaas is hier geen reformatorische of christelijke basisschool in de buurt.
     
  17. nelta

    nelta VIP lid

    28 apr 2009
    18.343
    8.804
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Tegen wat voor punten loop je aan?
     
  18. mutskuh

    mutskuh Fanatiek lid

    10 dec 2014
    2.230
    1.041
    113
    Halloween en carnaval vooral. Vorig jaar oktober was heel de school 'versierd' met skeletten, monsters, kinderen in duivel pakken, zo ook met carnaval. En moeten wij thuis uitleggen waarom wij daar niet aan mee doen. Dat geeft hij weer door aan andere kindjes uit zijn klas en word hij heel onzeker van omdat de andere kindjes dan zeggen dat dat erbij hoort en school altijd gelijk heeft. Blijft een lastig punt.
     
  19. nelta

    nelta VIP lid

    28 apr 2009
    18.343
    8.804
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Zitten die van jou daar ook? :rolleyes:
     
  20. nelta

    nelta VIP lid

    28 apr 2009
    18.343
    8.804
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ja zo idd. Zeker van Halloween zou ik ook niet blij worden. Hier in de buurt wordt er ook vaak veel aandacht aan besteed en wij hebben er ook echt niks mee. Ik zie de lol er ook niet van in, zeker niet met kinderen.
     

Deel Deze Pagina