Geschokken van de uitslag (hpv pap 3a)

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door morgaantje, 27 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. morgaantje

    morgaantje Actief lid

    5 okt 2006
    449
    0
    0
    adviseur
    heb colposcopie gehad en gyn gaf aan dat het er heel rustig uit ziet. Ze heeft een biopt genomen maar verwacht hier eigenlijk niks van :)

    Nog even 2 weken wachten en dan weten we het zeker. Maar heb er nu wel het volste vertrouwen in!

    Ik zie dat je 13-08 weer een echo hebt is dat standaard zo dicht op elkaar of is het een extra controlle? Ik hoop iig dat er een kloppend hartje te zien is.
     
  2. Fransje77

    Fransje77 Lid

    25 jul 2006
    84
    0
    0
    Eindhoven
    Jemig Morgaantje!

    Ik ben hier een hele tijd niet meer geweest, maar nu ik de site weer eens bezoek ben ik meteen gaan kijken hoe het met jouw gaat. Ik had van alles verwacht en gehoopt, maar dit niet. Gelukkig hebben ze tijdens dat onderzoek niets engs meer gevonden. Hopelijk kun je dit snel achter je laten en is je dan ook snel een zwangerschap gegund.

    Meis veel sterkte!
    Liefs Fransje
     
  3. Josien

    Josien VIP lid

    27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Gelukkig maar Morgaantje... ik hoop dat je genoeg gerustgesteld bent. Ik ga voor je duimen!

    Groetjes,
    Josien
     
  4. morgaantje

    morgaantje Actief lid

    5 okt 2006
    449
    0
    0
    adviseur
    @josien bedankt meid :)

    @fransje77 meid wat super zeg dat je zwanger bent! GEFELICITEERD echte geweldig :).
    Was ook idd heel erg benieuwd hoe het met jou ging heb nog wel eens een paar keer gekeken op je profiel maar zag dat je er nooit meer was :(

    Hoe gaat de zwangerschap?
    Zie dat je primolut heb gehad heb je ook clomid geslikt?

    liefs morgaantje
     
  5. Fransje77

    Fransje77 Lid

    25 jul 2006
    84
    0
    0
    Eindhoven
    Ik voel me prima. Niet misselijk alleen een beetje moe, maar ook dat valt wel mee.
    Ik heb alleen primolut geslikt. Ik was namelijk al heel lang niet meer ongesteld geweest en mijn huisarts wilde 'schoon schip' maken. Ik heb toen die kuur gekregen, maar verwachtte er zelf niet zo veel van omdat ik overal las dat primolut zonder clomid weinig oplevert over het algemeen.
    Nou bij mij dus wel. Ik werd na de opgewekte menstruatie na 32 dagen weer ongesteld. De keer daar na hoopte ik eigenlijk alleen op weer een gewone cyclus. Toen ik niet ongesteld werd, was ik in eerste instantie alleen maar teleurgesteld. Kon me namelijk helemaal niet voorstellen dat ik zwanger was, maar toen ik een dag later wel heel pijnlijke borsten kreeg begon ik toch een beetje hoop te krijgen. De dag daarna getest en positief!

    Maar hoe gaat het met jou nu verder?

    Liefs Fransje77
     
  6. morgaantje

    morgaantje Actief lid

    5 okt 2006
    449
    0
    0
    adviseur
    Heb inmiddels een aantal onderzoeken achter de rug. Uit deze onderzoeken dachten ze te halen dat ik PCO heb (veel eitjes maar over het algemeen geen eisprong dit zou ook mijn onregelmatige cyclus verklaren). Zou deze ronde met clomid mogen beginnen.

    Echter uit mijn vorige bloedtest is gebleken dat ik toch een eisprong heb gehad dus mocht toch niet beginnen met clomid. Moet nu komende maandag en een week later weer bloed gaan prikken ze gaan dan kijken of het toeval was dat ik vorige maand een eisprong had of niet.

    Over een week of 5 heb ik weer een afpraak staan met de gyn. We gaan dan afstemmen hoe we verder gaan. Verder krijg ik dan ook alle uitstlagen. 2 weken geleden hebben ze mijn bloed ook op van alles en nog wat getest die uitslagen krijgen ik dan ook. Ben erg benieuwd.

    Hoop alleen dat ik een keer een beetje een regelmatige cyclus ga krijgen want daar word ik wel echt een beetje moe van :(

    liefs morgaantje
     
  7. Fransje77

    Fransje77 Lid

    25 jul 2006
    84
    0
    0
    Eindhoven
    Tja ik weet hoe het voelt om maar geen regelmaat in je cyclus te krijgen. Elke maand die hoop en vrees. Hopen dat je gewoon ongesteld wordt, maar toch ook weer hopen dat je niet ongesteld wordt. Als je niet ongesteld wordt balen, maar ook weer een beetje hopen. Ik werd daar ook echt gek van. Door die onregelmatige cyclus werd klussen bij ons ook echt een soort moetje. Je weet niet wanneer je ei komt dus je neemt die periode royal, bij ons in ieder geval soms wel met het gevolg dat we eigenlijk echt geen zin hadden, maar toch de kans niet voorbij wilde laten gaan.
    Ja, echt balen. Leef erg met je mee, maar het kan ineens goed komen... Dat gun ik jou ook echt.

    Sterkte!
    Liefs Fransje
     
  8. morgaantje

    morgaantje Actief lid

    5 okt 2006
    449
    0
    0
    adviseur
    dank je meis, lief van je.
    Heb nu ook wel een beetje hoop dat het goed gaat komen met mijn cyclus. Ben deze ronde voor het eerst begonnen met van die test die meten of er een eisprong aan gaat komen. Eerder durfde ik dat niet omdat mij al was verteld dat ik wellicht soms een eisprong heb.

    Maar vandaag zag ik dan 2 streepjes :) was dan wel niet op de test waar ik ze het liefst wil zien maar ben er toch wel errrug blij mee. Betekent dat er toch weer kansen zijn. Vriendlief gelijk mee naar boven getrokken want die kans kunnen we natuurlijk niet onbenut laten liggen ;)

    liefs morgaantje
     
  9. Fransje77

    Fransje77 Lid

    25 jul 2006
    84
    0
    0
    Eindhoven
    Oh wat goed dat je in ieder geval het goede moment hebt weten te vinden!
    Hoop zo dat het dan ook gelukt is. Maar dat kan best. Bij ons was het ook de "eerste keer" raak toen ik eindelijk wist waar mijn ei was...

    Help het je hopen. Dat worden twee spannende weken.
    Hou me op de hoogte!
     
  10. morgaantje

    morgaantje Actief lid

    5 okt 2006
    449
    0
    0
    adviseur
    gisteren heb ik de uitslag van mijn biopt gehad en die was goed! Toch wel een opluchting hoor...

    Voorlopig moet ik elk half jaar een uitstrijke je doen. Als het goed is moet de volgende wel pap 2 of 1 zijn. Vind het ook wel een prettig idee dat ik nu onder controlle sta.

    Verder heb ik uitstlag van vorige week maandag bloedprikken, geen eisprong en vandaag kan ik bellen over bloed van gisteren... en volgens mijn ovu test moet ik er toch echt 1 gehad hebben niet afgelopen zaterdag maar die zaterdag ervoor. Ik dacht dus dat dat dan de eerste keer bloedprikken al wel te zien zou zijn maar volgens gyn was dat nog te snel. Dus test van gisteren moet goed zijn.... ben toch wel erg benieuwd!
     
  11. Fransje77

    Fransje77 Lid

    25 jul 2006
    84
    0
    0
    Eindhoven
    Pffff, fijn dat je dat hoofdstuk in ieder geval af kunt sluiten. Kun je weer lekker vooruit kijken.
    Ben benieuwd wat de uitslag van je bloedtest is. Heb je al gebeld?
     
  12. morgaantje

    morgaantje Actief lid

    5 okt 2006
    449
    0
    0
    adviseur
    heb net gebelt met het ziekenhuis en heb idd een eisprong gehad JOEHOEE..... En heb ook nog geklust op juiste tijdstip....

    Vind het zo spannnend joh nog 5 dagen en dan kan ik testen ik hoop het zo joh..

    Hoe gaat het met jou meid?
     
  13. Roosje75

    Roosje75 Fanatiek lid

    1 aug 2007
    1.281
    0
    0
    Hoi Morgaantje,

    Ik heb eerst alle pagina's terug moeten lezen; wat een verhaal!
    En nu dan nog 5 dagen wachten; spannend, spannend!
    Succes meid, en ik hoop dat je roze test!
     
  14. morgaantje

    morgaantje Actief lid

    5 okt 2006
    449
    0
    0
    adviseur
    @roosje dank je wel meid maar ik hoop het zelfde voor jou. Ben je al lang bezig?
     

Deel Deze Pagina