Geslacht als verrassing

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Elisabetta, 13 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lysta

    Lysta Bekend lid

    4 sep 2015
    585
    64
    28
    Vrouw
    Wij willen het ook niet weten. In mijn omgeving willen ze het wel allemaal weten omdat ze dat handig vinden, maar ik vind het ook leuk om al die tijd nog te kunnen gissen. En er zijn nog genoeg unisex opties qua inrichting of kleertjes. Gewoon wat creatiever zijn ;)
     
  2. AadeeBee

    AadeeBee Actief lid

    26 apr 2016
    322
    41
    28
    We weten ook niet welk geslacht de baby heeft! De verrassing lijkt ons het leukst. De verloskundige gaf ook bij ons aan dat dat niet zo vaak meer gebeurd maar dat ze dat stiekem wel heel leuk vindt.
    Het lijkt me zo'n mooi moment dat je er samen bij de geboorte achter komt. We hebben er voor gekozen dat mijn vriend kijkt wat het is en dan mij verteld of we een zoon of een dochter hebben :).
    Het valt me wel op dat iedereen vraagt of we al weten wat het wordt, en dat sommige mensen ook wel apart reageren als je zegt dat het nog een verrassing is. Het wordt soms gewoon aangenomen dat je dat al weet, en daar wordt ik wel eens gek van ;).
     
  3. Eppo82

    Eppo82 VIP lid

    25 jun 2007
    14.993
    5.821
    113
    Bij de
    1e: verrassing, mijn keus
    2e: wisten we het wel, keus van vriend, omgeving wist het niet.
    3e: verrassing, omdat we allebei toch het leuker vonden om er bij de geboorte pas achter te komen :)
    4e: wisten we het wel, omdat de oudste 2 een voorkeur hadden en we evt. 'teleurstelling' na de geboorte wilden voorkomen, liever 20 weken voorbereiding ;) Toen wist iedereen het ook.
    Maar vind het nog steeds het leukste om het niet te weten.
     
  4. Boedah

    Boedah Niet meer actief

    Wij wilde het wel weten maar beebje hield mooi de beentjes bij elkaar op de echo.

    Nu zijn we het erover eens dat we het een verrassing laten zijn
     

Deel Deze Pagina