Geslachtsbepaling 13+6 wel echt betrouwbaar?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door KleinMeisje93, 13 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KleinMeisje93

    KleinMeisje93 Niet meer actief

    0EB46524-6B94-446B-AFD1-A0CA917CC85F.jpeg Hee dames.
    Ik weet niet of ik dit topic wel goed plaats...
    Maar mijn vraag is of een geslachtsbepaling bij 13+6 wel echt betrouwbaar is.. bij mij zeiden ze een jongen maar diep vanbinnen zegt mijn gevoel nog steeds een meisje. Zondag heb ik weer een pretecho en ben ik 18+5 en dan vraag ik het voor de zekerheid nogmaals. Maar op de echo die ik toen had zou ik ook duidelijk jongen zeggen maar toch mijn gevoel..
    Bij wie klopte het bij rond de 14 weken ook niet en was het een ander geslacht?
     
  2. vrouwvan

    vrouwvan Fanatiek lid

    26 dec 2015
    2.194
    1.240
    113
    Ik zou dat gevoel toch proberen los te laten. Je echo lijkt toch echt op een jongetje.
     
    KleinMeisje93 vindt dit leuk.
  3. KleinMeisje93

    KleinMeisje93 Niet meer actief

    Ja heb je ook gelijk in. Het is toch best wel lastig nog omdat ik me zo op ingesteld had dat het een meisje zou zijn.. maar goed als het maar gezond is :D
     
  4. NieTa

    NieTa Bekend lid

    26 jun 2017
    584
    259
    63
    Vrouw
    Is een duidelijke echo en zou ook zeggen een jongen.

    Ik was er van overtuigd dat we een jongen zouden krijgen deze keer zo erg dat ik voor de grap zei dat ik mijn schoen op zou eten als het anders was.

    Maar op de echo maandag was het toch echt een meisje.
    Wel zat de navelstreng even in de weg, maar die liet ze zien dmv de kleurtjes waardoor je de bloedvaten kon zien lopen.
    Het maakte mijn echt niet uit en ben metg ons meisje net zo blij als een jongen.
    Maar snap jou gevoel dat je moet schakelen.

    13+6 is vroeg, maar vaak klopt het toch wel.
     
  5. Buko

    Buko Fanatiek lid

    19 dec 2016
    2.222
    2.003
    113
    Bij ons klopte het met 14+2 wel...

    Je lijkt op de echo ook wel erg duidelijk een jongetje te zien?
     
  6. nizzie86

    nizzie86 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.147
    5.092
    113
    @KleinMeisje93 Je mag überhaupt geen losse topics openen over dit soort zaken, en dat is volgens mij echt al honderdduizend keer tegen je gezegd, maar goed, mij zal het verder een worst wezen :D.
     
    Pipo30, Sado, Brinsa en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  7. Sado

    Sado VIP lid

    16 mei 2016
    17.870
    15.309
    113
    Ik vind dit heel duidelijk een jongen.
     
    KleinMeisje93 vindt dit leuk.
  8. KleinMeisje93

    KleinMeisje93 Niet meer actief

    Sorry ik vergeet heel veel de laatste tijd :oops: ik weet het dus echt niet meer... vandaar ook dat ik zei dat ik niet weet of ik het goed plaatste.
    Maar waarom zou het eigenlijk niet mogen over dit soort dingen?? Het was eigenlijk gewoon een vraag over of een geslachtsbepaling wel betrouwbaar is met 13+6 en ik had er voor de zekerheid een echo bij geplaatst. Maar ik dacht dat ik er goed aan deed om het bij het onderwerp ‘echo’s en onderzoeken’ te plaatsen...
     
  9. Micchan

    Micchan VIP lid

    24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Dat moet in 'het grote pottyshot topic' (waar nooit iemand kijkt) i.v.m. het overzicht enz. ;)

    Ik zou heel verbaasd zijn als dit uiteindelijk geen jongetje is.
     
  10. Bailief

    Bailief Niet meer actief

    Ik kan me echt niet voorstellen dat dit een meisje is. Je gevoel hoeft het niet altijd goed te hebben.
     
  11. kleinebeer

    kleinebeer Bekend lid

    5 feb 2017
    623
    334
    63
    Ik had zelf daarom pas een geslachtsbepaling met 16 weken. Je kunt het wel (veel) eerder doen, maar dan blijf je twijfel houden of het wel betrouwbaar was.

    Heb geen verstand van echo's, maar weet wel dat een gevoel lang niet altijd gelijk krijgt
     
  12. Adrianna

    Adrianna Niet meer actief

    Overduidelijk een jongetje :D
    Jongetjes zijn zo leuk....geloof me! :D
     
  13. Boebels

    Boebels Bekend lid

    24 jun 2016
    826
    462
    63
    Nou zelf ik zie hier een jongen in. Wij hadden met 13.1 een geslachtsbepaling en dat was een meid. Ook heel duidelijk. Dit is laatst bij 16.5 bevestigd.
     
  14. paula1984

    paula1984 Niet meer actief

    Ja hoor dat is een manneke.
    Jier 2 mannen had ook niet anders gewild en het is zo geweldig een jongensmama te zijn:)
     
    Adrianna vindt dit leuk.
  15. JoyNoa

    JoyNoa Bekend lid

    7 mei 2017
    931
    316
    63
    Vrouw
    Ik heb 4 keer een geslachtsbepaling gehad rond de termijn van 13 weken en 5 dagen. Het is nog nooit fout geweest. Jouw echo ziet er echt net zo uit als de echo's van mijn zoontjes toen.
     
  16. megamutsje

    megamutsje Bekend lid

    14 feb 2017
    521
    166
    43
    Vrouw
    Deze is van afgelopen donderdag 14+4
    Overduidelijk een meisje.
    Dus ik denk toch echt dat je een zoontje krijgt
     

    Bijgevoegde bestanden:

  17. Pipo30

    Pipo30 Fanatiek lid

    31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Het mag ook niet als je het zo mooi 'verpakt' als je het nu doet.Voor verdere uitleg kun je het bovenste vastgezette bericht lezen.
     
    nizzie86 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina