Gestart met provera - bij menstruatie starten met chlomid

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Bacio, 7 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Barbara1

    Barbara1 Fanatiek lid

    1 okt 2014
    1.164
    442
    83
    Dag 6 of 7 van ronde clomid 100 nu?
     
  2. Barbara1

    Barbara1 Fanatiek lid

    1 okt 2014
    1.164
    442
    83
    Hier dag 8 met ovaleap 50
     
  3. Bacio

    Bacio Bekend lid

    25 jan 2017
    825
    500
    93
    Vrouw
    Zwolle (omgeving)
    Tjeeee . Je laatste bericht wat ik las was dat je in de wachten en dat op cd 11 en het niet kon laten om te testen.

    Nieuwe cyclus dus?

    Ik begin weer een beetje mezelf te worden. Blegh wat had ik een last van de bijwerkingen bij provera en chlomid. :(:mad::cry:

    Vrijdag laatste dosis chlomid 100mg ingenomen. Morgen om half 12 weer follikelmeting. Spannend!!!
     
  4. Barbara1

    Barbara1 Fanatiek lid

    1 okt 2014
    1.164
    442
    83
    Jep helaas werd ik ongesteld. Zou eigenlijk niet starten met aankomende vakantie maar volgens de arts kon t nog wel. Dus toch gelijk gestart. De wachtweken nu dus in de vakantie. Maakt t wat dragelijker.

    Wat vervelend dat je er last van had. Hopelijk niet voor niets dan. Spannend morgen. Succes!!
     
  5. Bacio

    Bacio Bekend lid

    25 jan 2017
    825
    500
    93
    Vrouw
    Zwolle (omgeving)
    Lekker genieten van je vakantie!

    Pffff was me het dagje wel. Slecht geslapen door brandend maagzuur en wakker geworden met een beetje een weeïg gevoel in de maag.
    Echo verliep prima. Follikel van 13,5mm op dag 10. Dat is al beter dan de 12,7mm afgelopen keer op dag 12. Even waren ze bang voor een cyste, maar vergelijk met vorige echo liet al gauw zien dat het niet op dezelfde plek zit en dat we wel mogen spreken van echt een nieuwe follikel. Gelukkig! Baarmoederslijmvlies was 5,7mm. Netjes. Zeker als het zich de komende dagen nog verder opbouwt. Donderdag moet ik weer een echo om te checken of de follikel nog weer verder gegroeid is. Er waren er trouwens wel meer te zien, maar die waren allemaal nog kleiner. Dus hopen dat deze ene mooi doorzet.
     
  6. Barbara1

    Barbara1 Fanatiek lid

    1 okt 2014
    1.164
    442
    83
    Oh klinkt inderdaad hoopgevend. Zo tegen de 13 zetten ze vaak wel mooi door. Zal duimen voor je. Hopelijk slaap je vannacht beter en voel je je ook beter. Ik mag morgenvroeg (dindsdag).
     
  7. Barbara1

    Barbara1 Fanatiek lid

    1 okt 2014
    1.164
    442
    83
    Hoe was de meting gistere
    Hoe was de meting gisteren?
    ?
     
  8. Bacio

    Bacio Bekend lid

    25 jan 2017
    825
    500
    93
    Vrouw
    Zwolle (omgeving)
    Sorry! Drukdrukdruk!!!

    Donderdag was mijn follikel 19mm en vandaag 24,9mm !! :D:D:D staat op springen. Lief en ik houden het gezellig :D

    Ik zal later ff bijleren en meer reageren!
     
  9. Barbara1

    Barbara1 Fanatiek lid

    1 okt 2014
    1.164
    442
    83
    Geeft niet. Zelf ook vaak 'last' van. Maar wat goed zeg dat 100 wel wat doet. Ga duimen voor jullie.
     
  10. Bacio

    Bacio Bekend lid

    25 jan 2017
    825
    500
    93
    Vrouw
    Zwolle (omgeving)
    Dat is lief van jou!

    Ik zit nu op cyclusdag 16. Morgen heb ik weer een echo. Ben benieuwd of de follikels dan nog te zien is. Als die niet zichtbaar is zal ik ook wel weer op mogen voor bloedprikken. Laatste dagen goed gezellig gemaakt met lief. Spannend!

    Hoe gaat het met jou?
     
  11. Bacio

    Bacio Bekend lid

    25 jan 2017
    825
    500
    93
    Vrouw
    Zwolle (omgeving)
    Vandaag weer een echo gehad. Slijmvlies was troebel en er was vrij vocht te zien en dat duid op eisprong, maar zakje was nu nog ruim 27mm. Bloed laten prikken en woensdag weer echo. Voor vanavond nog weer huiswerk meegekregen. Doe de laatste dagen niet anders :oops::roflmao::thumup:
     
  12. Bacio

    Bacio Bekend lid

    25 jan 2017
    825
    500
    93
    Vrouw
    Zwolle (omgeving)
    Ik zit nu weer in de wachtkamer om voor de echo te worden geroepen. Maandag bloed moeten prikken omdat eisprong net zou komen of net was geweest. Benieuwd of ik ook echt op het wachtbank ben komen te zitten :oops:

    Vind het heel spannend!
     
  13. Bacio

    Bacio Bekend lid

    25 jan 2017
    825
    500
    93
    Vrouw
    Zwolle (omgeving)
    Hoe gaat met jou?
     
  14. Bacio

    Bacio Bekend lid

    25 jan 2017
    825
    500
    93
    Vrouw
    Zwolle (omgeving)
    pfff...
    Vanmorgen echo gehad en toen ze keek zag ze een follikel van ruim 32mm :o: en het baarmoederslijmvlies is 9,8mm. Wat een joekel! Ze zei dat hij nog niet gesprongen was. o_O Had ik wel gehoopt want maandag zeiden ze dat mijn slijmvlies troebel was en er vrij vocht te zien was wat duidde op (naderende) eisprong. Ook mijn bloeduitslag van maandag wees uit dat ie nog niet gesprongen was, maar voor de zekerheid toch weer bloed moeten laten prikken vandaag. Volgende echo was voor zaterdag gepland.
    En oei wat is het gevoelig daarbinnen. Maandag vond ik de echo al niet fijn en vandaag ook weer niet. Normaal kunnen ze porren wat ze willen en deert het me niks, maar poeh hee... Heb de laatste 2 echo's echt gevoeld. :confused:
    Ben vanmiddag gebeld met de bloeduitslag van het prikken van vanochtend en het nieuws is dat ik net mijn eisprong heb gehad! :D:D:D Dit verklaard voor mij ook mijn gevoelige borsten toen ik vanmorgen opstond.
    Afgelopen dagen het gezellig gehad met lief, maar gisteravond dus net niet... Denk dat het hem niet word. :oops: Vanavond nog maar een keer gezellig maken, maar ik denk dat onze timing niet goed is geweest deze ronde.
    Echo voor zaterdag is dus afgezegd. Als ik het goed heb begrepen ontvang ik een formulier om dinsdag weer bloed te laten prikken.

    *neemt plaats op het wachtbankje*
     
  15. Barbara1

    Barbara1 Fanatiek lid

    1 okt 2014
    1.164
    442
    83
    Gelukkig blijven de zaadcellen wel vrij lang leven. Dus als je afgelopen dagen wel gemeenschap hebt gehad heb je wel een kans hoor.
     
  16. Barbara1

    Barbara1 Fanatiek lid

    1 okt 2014
    1.164
    442
    83
    Ga duimen voor je. Hier helaas weer een maand verspeeld. Groeit helaas geen follikel door dus dosering heeft niets gedaan. Zo raar weer. Voor de 18e belafspraak staan. Dan gaan we wel weer verder kijken. Pff
     
  17. Bacio

    Bacio Bekend lid

    25 jan 2017
    825
    500
    93
    Vrouw
    Zwolle (omgeving)
    Dat is balen! Hoop voor jou een goed gesprek de 18de!
     
  18. Bacio

    Bacio Bekend lid

    25 jan 2017
    825
    500
    93
    Vrouw
    Zwolle (omgeving)
    Hoe gaat het met je? Hopelijk is voor je gevoel het weekend straks gauw voorbij en dan is het al maandag! Toi toi toi
     
  19. Barbara1

    Barbara1 Fanatiek lid

    1 okt 2014
    1.164
    442
    83
    Hoe ver ben je in je cyclus inmiddels?
     
  20. Barbara1

    Barbara1 Fanatiek lid

    1 okt 2014
    1.164
    442
    83
    Gaan dosering weer ophogen maar minimaal omdat ze met te hoge weer bang zijn voor overstimulatie.
     

Deel Deze Pagina