Gestopt met de pil in mei? Deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door BLiS, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sabrina79

    sabrina79 Fanatiek lid

    10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Ah gossie die arme Charlie. Kan me heel goed voorstellen dat je je zorgen maakt. Tips heb ik niet voor je. Anders misschien morgen thuis houden, maar dat betekent denk ik ook dat jij of Ro je werk af moet zeggen.

    Dikke knuffel voor jou en ik hoop dat die kleine meid snel weer beter is. En als je het echt niet vertrouwd, gewoon weer naar de HAP gaan hoor, daar worden ze voor betaald.
     
  2. Mutzie

    Mutzie Fanatiek lid

    30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Hey meiden,
    Laat even weten dat ik gewoon meelees, maar dat mijn laptopnog steeds niet terug is. Nu heb ik op mn tel wel een klein qwerty-toetsenbord, maar dat gaat toch niet echt heel snel en terug lezen is ook niet echt makkelijk zo...
    Gelukkig veel babygekletsen, kan ik toch niet over meepraten, haha! Komt wel en dan val ik jullie allemaal heel veel lastig met lastige vragen,haha!

    Even kort.
    super: wat fijn voor je pa dat hij iemand heeft gevonden. Vind ik echt heel bijzonder, maar snap ook zeker jouw dubbele gevoel.
    smits: lekker aan de kerstknutsel! Net zo dol op kerst als op sinterklaas? Tim zal het allemaal wel mooi vinden, de glitters en lichtjes!
    Manon: gaat helemaal goed komen zaterdag! Hoe waren de reacties op jullie kaartje? En wat leuk dat je thuis het hartje kunt horen. Zo maar eens vraag van een niet kenner: is dat niet schadelijk voor de kleine?
    Kris: mannen ook! Hij wil gewoon heel graag bij je zijn. Hoe is het lichamelijk met je? En ook benieuwd naar de loting.
    Sab: wauw wat ga je hard met afvallen! Welk dieet volg je ook al weer?
    1979: wat een leuk idee van die trui voor het skien! Leuke ideeen ook van Manon!
    Naat: alles goed weer met Pascal? Al wat mobieler?
    Juluesz en vooral gelukkig en Bietje zijn erg stil... Denk aan jullie!

    Fijn om te lezen dat er ook aan mij wordt gedacht, dank jullie!
    Alles gaat goed. Weer aan het spuiten er per volgende week weer geregeld naar de gyn. Nu al zin in... (not).
    Ben weer een kein beetje bij, met de nadruk op klein, want het is toch allemaal een stuk kleiner op mn tel...
    Fijne avond allemaal!
     
  3. jojo83

    jojo83 Fanatiek lid

    28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Als Ro of ik thuis moeten blijven dan is dat maar zo! Morgen kan Ro thuis blijven en vrijdag evt ik. Ben gewoon boos stom he, maar we zijn nu al 2x bij een dokter geweest en er wordt gewoon niks gedaan. Maar goed ik ga maar slapen ofzo, want het zal vast weer een pittig nachtje worden! Over een maand hebben we een grote boxspring 180cm dus dan kan ze lekker bij ons in bed als ze ziek is!
     
  4. Mutzie

    Mutzie Fanatiek lid

    30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    jojo! Ik vergeet jou! Sorry! Agossie jullie kleine meid. Het verhaal van het weekend was al schrikken, maar dit is ook zooo zielig! Pff, moeilijk hoor, maar moedershart weet het het best, dus dokteren en niet naar het kdv als het niet goed voelt hoor!
    Dikke knuffel voor jou en je lieve meissie! Sterkte en beterschap!
     
  5. jojo83

    jojo83 Fanatiek lid

    28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Dank je wel Mutz! Fijn om weer van je te horen. Succes bij de gyn volgende week. Wordt weer een spannende tijd, met hopelijk een hele positeve afloop! Heb je trouwens je trouwboek al binnen en is het wat je ervan had verwacht??? :D ben benieuwd!
     
  6. manon31

    manon31 Fanatiek lid

    20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    #46 manon31, 8 dec 2010
    Laatst bewerkt: 8 dec 2010
    Jojo..wat moetjij je idd vreselijke zorgen maken..kan me het helemaal voorstellen meid..je bent zo machteloos als ze zo hoest of die diaree heeft...en dan die zere billetjes...dat ze nog zo vrolijk is tussendoor zeg...het klinkt idd wel vreemd zoals je het omschrijft, hopelijk komen ze er snel achter wat er nou aan de hand is...kan het geen allergische reactie zijn op bepaald eten ofzo?

    Mutz..ook weer fijn om van je te horen meis, volgende week dus weer ziekenhuis in, ziekenhuis uit..pfff sterkte...wat betreft je vraag over of het schadelijk is...nee hoor, wat wij hebben is maar een versterker, deze zend geen signalen naar de kleine en stuurt ze dan weer terug net zoals een echoapp. of een sonar dat zou doen. Je hebt wel professionelere die je kunt huren en die zenden ook signalen, die mag je maar beperkt gebruiken. En dit is dus alleen een versterker en je zit ook niet heel de dag te luisteren ofzo dus kan totaal geen kwaad deze...als je zwanger bent raad ik je echt aan er 1 aan te schaffen, het is zo leuk om te horen. Ik kan hem vrij snel vinden nu maar dat zal wel veranderen als mijn baarmoeder groter wordt en hij meer bewegingsruimte heeft. Ik wist idd al wat de andere meiden zeiden dat je hem ook grust een dag of aantal dagen niet kan vinden, dan is hij naar een rustiger plekje gezwommen:D

    De uitnodoigingen vond iedereen heel mooi en er hebben ondanks de korte periode tussen de kaartjes en het feest heel weinig mensen afgezegd...maar 10 %...8 van de 80...daartegenover komen er ook weer mensen die we in eerste instantie niet hadden gevraagd...nu komen er uiteindelijk meer dan er de oorspronkelijke uitnodigingen hebben gehad. Bart heeft namelijk zijn korfbalteam nog gevraagd om te komen en die komen allemaal en met aanhang, dus...gezellie!!!
     
  7. sabrina79

    sabrina79 Fanatiek lid

    10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Mutz..goed om weer van je te horen. En dat je weer volop aan het prikken bent. Hopelijk de laatste maand dat dit moet. Succes alvast voor volgende week.

    Met Bietje gaat het allemaal oke hoor. De dag dat ze hoorde dat Jona niet meer leefde komt natuurlijk steeds dichterbij (16 december) en de dag dat hij geboren is zijn we met zijn allen een weekend weg, dus dat gaat ook goed komen. Tjee alweer bijna een jaar terug..pff..Ze hebben voor de 19e een wensballon die ze dan 's avonds op gaan laten. Mooi gebaar en bij de gedachte alleen al moet ik even slikken.

    Jojo, Ro dus morgen thuis blijven en jij vrijdag. Niet eens over twijfelen, gewoon doen en meteen weer langs de huisarts gaan.
     
  8. manon31

    manon31 Fanatiek lid

    20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Jeetje Sab..was dat alweer 16 december..wat gaat dat toch snel...mooi dat ze het met zo'n mooi gebaar herdenken...het zal een zware periode voor haar worden die nu altijd onlosmakelijk met de kerstdagen verbonden zal zijn...hoe is ze er zelf onder en Mark en de Kids...En jijzelf?
     
  9. Smits

    Smits Fanatiek lid

    11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Jojo: En wat hebben jullie besloten? Blijft Charlie thuis vandaag.
    WAt ben je dan toch machteloos als je niet weet wat je kan doen. Ik vroeg me af of er geen kans bestaat dat een holte ontsteking heeft, aangezien ze zo vol snot zit. Sterkte meis en als je het even niet meer ziet zitten mag je echt bellen he. Kan je lekker klagen en hart luchten. kus

    De rest van de recatie komt later.
     
  10. 1979

    1979 Bekend lid

    22 apr 2009
    627
    0
    0
    Jojo, wat moet dan een gevoel van onmacht zijn, als je je kleine schatje zo ziet... hoop dat 't snel beter zal gaan! Let je er wel op ze niet teveel vocht verliest? Anders heb je 't risico van uitdrogen...
    Xxx
     
  11. Loestig

    Loestig Bekend lid

    12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Bibliothecaris en teamleider
    Eindhoven
    Jojo hoe is het nu bij jou? Heeft Charlie weer de hele dag last gehad van diarree? En ben je nog naar de HAP gegaan? Zo zielig zo'n pijn en ze kan het ook nog niet vertellen wat haar dwars zit. Kan het ook te maken hebben met de tandjes??

    Mutz komende week weer een druk schema voor jou. Hopelijk deze keer met een positievere afloop. Maar dat hopen we natuurlijk iedere keer, ach de moed niet laten zakken. Het komt op het moment dat de tijd er rijp voor is, al duurt het voor jou nu gewoon veeeel te lang.

    Manon gaaf hé dat je het hartje kunt horen. Hoe vond Bart het? En zaterdag heerlijk feesten, fijn dat er zoveel mensen komen. Er gaat niets boven samen met je vrienden zo'n belangrijke dag vieren.
     
  12. mevrnathalie

    mevrnathalie Fanatiek lid

    20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Sab wat een super mooi gebaar zeg voor Jona, jeetje het is dus alweer bijna een jaar geleden. En wat knap weer 4 kilo kwijt. Ik moet totaal nog 4 kilo kwijt, dan zit ik op mijn oude gewicht. Maar die 4 zijn zo moeilijk voor me...alles vind ik ook zo lekker!

    Jojo jeetje wat sneu voor Charlie dat ze niet lekker is. En als je het niet vertrouwd gewoon naar de HAP gaan hoor. Gelukkig was Ro vandaag thuis en jij morgen om er voor Charlie te zijn.

    Manon wat super gaaf dat je het hartje al hebt kunnen horen. En nu op naar een super feest a.s. zaterdag!

    Mutz succes aankomende week. Hopelijk met goed resultaat meid, ik duim voor je!

    Loestig hoe gaat het met kleine Sam, heeft ze nog steeds last van krampjes of gaan het met de infacol wat beter?

    Kris met jou ook alles goed?

    Julesz jou buikje groeit zeker ook goed, voel je je ook goed?

    Super wat fijn voor je vader dat hij een vriendinnetje heeft! Ook wel dubbel denk ik, maar hij verdient het om gelukkig te zijn! Vind 't knap hoe je er allemaal mee omgaat.

    Hier hoest Keano weer heel erg, soms lijkt 't of hij erin blijft, schrik me telkens weer rot. Soms spuugt hij ook slijm uit...hij ligt nu lekker te slapen, hij heeft vandaag overdag bijna niet geslapen, hij wilde niet, alleen maar bij ons zijn.
    Pascal is nog thuis, gaat wat beter maar nog niet zoals het hoort te zijn hoor. Snel moe, vaak nog wel een druk op dat gebied van de operatie. Morgen nog 1 dag werken en dan heerlijk weekend. Ben er aan toe!
     
  13. super80

    super80 Fanatiek lid

    8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Jojo lieverd even een dikke knuffel voor jou! Wat zal jij je rot voelen en je zorgen maken. Ik maak me al druk om Nick zijn huidje laat staan dat hij echt wat mankeert. Is Charlie vandaag thuis gebleven of toch maar gebracht? Duim voor je dat het inmiddels beter gaat met je moppie!

    Mutz: jeej weer een verhaal van jou op je kleine schermpje, voelen wij niks van trouwens ;) Succes met het hele gyn gebeuren. Jeetje wat moeten jullie een geduld opbrengen zeg!

    Sab: tranen branden meteen als ik lees van de wensballon. Pff wat zal biet zich rot voelen zeg. Geef je haar lekker veel knuffels van ons allemaal? En wat knap zeg hoeveel jij afvalt! Ik moet nog steeds 7 kilo. Maar pas inmiddels weer wat broeken en heb mijn nieuwe dienstbroeken binnen dus heb geen haast.

    Naat: ook nog een ziekige Keano! Die mannen van jou zijn lekker bezig zeg!

    Ben heel erg blij voor mijn paps. Zie zowaar af en toe weer mijn oude papa terug. Hij kwam gister even koffie drinken en toen had hij een kado'tje van haar mee voor ons. Een super mooi fotolijstje met een hele mooie kerstbal. Ontzettend lief zeg!
    Mijn moeder gaat slecht, helaas. Pff moeilijk hoor. Alle vorm van manieren is ze aan het verliezen....Soms om je dood aan te ergeren. Maar eigenlijk mis ik gewoon mijn lieve mama!
     
  14. jufkrisje

    jufkrisje Fanatiek lid

    15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    hoi girls,

    ikke weer even snel.. ;)

    jojo... wat zielig zeg!!! hoe is het nu met charlie?? nog weggebracht of niet?

    Sab... wat knap zeg met je shakes... zet hem op girl!!!

    Super... wat leuk voor je pa... kan hij ook weer een beetje genieten van het verliefd zijn... En leuk dat zijn nieuwe vriendin ook zo lief doet tegen jullie...

    mutz... spannend volgende week.. houdt ons op de hoogte en ik zal duimen!!

    smits... de loting was vorige week vrijdag (heb ik daar niets over gezegd...onee chips ;)) waren 69 mensen uit groep 1. Die hebben voorrang... Wij zaten groep 2. werden uit die groep 55 en 74ste... en er zijn 47 woningen... wordt hem dus niet... komt wel weer wat op ons pad!

    manon al contact gehad.. RELAX TAKE IT EEEEEEEEASY!!! ;) tot morgen :)

    Hier verder weinig nieuws... ja, weer een cyclus... 2 dagen langer... Maar tot nu toe best mooie cyclussen na het plaatsen spiraal.. ben best trots! 24-24-26-23-27-27-30-30-32... redelijk goed toch!??! :)
     
  15. sabrina79

    sabrina79 Fanatiek lid

    10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    @ Jojo..gaat het wat beter met Charlie??

    @ Super..fijn dat je ziet dat je vader geniet. Lief dat ze voor julie een cadeautje koopt. Hopelijk ontstaat er een mooie band tussen jullie. En natuurlijk mis je je moeder..gooi het er hier maar uit.

    @ Manon..een hele fijne dag morgen. Lekker genieten (tot 22.00 uur, hihi) als zwangere bruid.

    @ Kris..jij ook veel plezier morgen op het feest.
     
  16. jojo83

    jojo83 Fanatiek lid

    28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Manon heeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeel plezier morgen!!!! Pas je je jurk nog goed??? Hoop dat jullie een geweldig feest hebben!!!

    Super idd heel bijzonder dat ze een cadeautje voor jullie heeft gekocht lief zeg! Wel heel erg naar van je mams dat ze nu decorumverlies heeft.. :( Hoe reageert ze eigenlijk op Nick? Sterkte!
    En ik zou me ook zorgen maken hoor als er iets was met Charlie haar huid dus niet zeggen dat jij je dan geen zorgen mag maken omdat Charlie nu ziek is! ;)

    Sab had ik al gezegd dat ik trots op je ben dat je zoveel bent afgevallen? Vast wel maar wel de moeite waard om het nog een keer te zeggen. Doet Jas nu ook mee? Gaat het bij hem ook zo lekker??
    Geef je Bietje een dikke knuffel van me? Wil haar een kaartje sturen, maar door die stakende postbodes komt hij voorlopig niet aan... Zeg maar dat ik aan haar denk!

    Naat balen dat het nog niet helemaal lekker gaat met Pascal... Heeft natuurlijk ook wel tijd nodig, maar kan me voorstellen dat het hem frustreerd!

    Kris jammer van het huis, maar ik denk dan altijd maar dat het zo niet heeft moeten zijn. En je cyclus is weer keurig zeg! Ook hierbij zeg ik alles om een rede! Stel dat je dit eerder had en zwanger was geweest van Leon! Dan had je doodongelukkig geweest denk ik! Jullie tijd komt en dan een gelukkige tijd met iemand die echt voor je gaat!! :D Veel plezier morgen!!!

    Hier..
    Nou Charlie is niet naar t kdv geweest gisteren en vandaag. Ro heeft gisteren vrij genomen en ik vandaag (heerlijk). Ro is met haar naar de ha geweest en het is eigenlijk een algehele malaise! Hahah ze heeft buikgriep, hoesten en bloedende kapotte billen (zie je Super ik maak me ook zorgen om haar huid! ;))
    De ha schrok gewoon van haar billen. Als je na diarree luier 4 haar billen schoonmaakt springt het voor je ogen gewoon open. Echt zo zielig want ze gilt het uit en zit echt te kokken van de pijn. Overdag moeten we gewoon doorgaan zoals we het deden (babyolie op haar billen ipv zinkzalf of olie en daarop Maïzena) en voor de nacht hebben we een wondspray gekregen voor volwassenen die een film laagje legt over haar huid zodat de bijterige poep en urine er niet bijkan. Als het maandag nog niet is verbeterd (zowel de diarree en t overgeven én de hoest én de billen grrrr) dan moeten we weer terug en gaan we verder kijken...
    Dacht vandaag dat het wel weer lekkerder ging, maar om 14.00uur had ze weer verhoging en was het echt jantje huilt jantje lacht. Ook weer veel diarree en het hoesten was ook heel erg! Normaal is dat vooral 's nachts maar nu dus ook overdag.
    Wel gezellig dat ze lekker bij me wil zitten (of mag ik dat niet zeggen hihi)
    Ik ben wel ontzettend trots op haar, want ze is zoooo druk bezig om te gaan kruipen! vorige week deed ze er nog niks mee en vandaag zit ze op handen en knieën en komt ze vooruit als een kikkertje hahaha Ook is ze druk bezig met staan en vindt het echt prachtig om te doen! Vanavond hebben we nog door de kamer gestapt aan mijn vingers. Dus als je dit leest is het heel gek, want normaalgesproken doen kinderen juist een stap terug als ze ziek zijn, maar Charlie dus niet... Gek he!
     
  17. sabrina79

    sabrina79 Fanatiek lid

    10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Och och, die arme Charlie ook. Als ik een wondje op mijn kont heb loop ik al te mekkeren, haar hele bibs ligt gewoon open, arm kind.
    En wat super dat ze gaat kruipen zeg, zo schattig en wat ontwikkelen die kleintjes zich snel he..een paar maanden terug lagen ze nog hulpeloos in de box en moet je nu eens kijken...

    Jas doet ook mee met het dieet, gelukkig wel. Had er niet aan moeten denken dat hij 's avonds lekker aan een maaltijd zit en ik alleen mag shaken. Hij is al 13 kilo kwijt dus die gaat ook super.
     
  18. jojo83

    jojo83 Fanatiek lid

    28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Jeeeetje wat goed zeg!!!! Nu is het wel zo dat het bij mannen ook wel sneller gaat maar dan nog onwijs veel zeg jeeeeeeetje! Zo zit Mirza aan de stukjes in zijn eten en jullie aan de vloeibaar hahaha! Tot hoe lang moet je alle maaltijden nog shaken??

    Ja echt zielig ik heb ook wel eens een plekje op mijn kont gehad en dat is echt niet fijn! Zou er bijna een foto van maken bij haar om te laten zien hoe het eruit ziet. Je schrikt echt, maar dat doe ik maar niet hahaha staat zo gek!

    Staat jullie boom al???
     
  19. sabrina79

    sabrina79 Fanatiek lid

    10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Ik heb mezelf voorgenomen om maximaal 12 weken volledig te shaken, dan komt er nog een afbouw en opbouw periode van 6 weken. Tussendoor zitten er ook nog eetweken, waarin je 3 keer een shake neemt en een lichte maaltijd.
    We gaan in ieder geval met kerst ook iets eten hoor, anders wordt het wel errug saai...

    Nee doe maar geen foto hoor. Hopen dat die olie en spray een beetje gaan helpen. Zonder luier laten tutten gaat natuurlijk ook niet, met die diarree.
     
  20. jojo83

    jojo83 Fanatiek lid

    28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Jeetje dat is lang man 12 weken pffff ik vind het echt heeeel erg knap!

    Nee ik laat haar altijd wel even luchten bij t verschonen, maar het is ook gewoon te koud om haar zo te laten liggen!

    Jeetje Mirza is gewoon al bijna een half jaar!!! En Tim woensdag 8 maanden en Charlie 9!!! Wat gaat het hardddd!
     

Deel Deze Pagina