Gestopt met de pil in mei? Deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door BLiS, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smits

    Smits Fanatiek lid

    11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Hey ladies, lekker aan de klets

    Wat is Charlie toch een heerlijk ding. Ik ben al trots op haar asl ik jouw verhalen lees Jojo, laat staan hoe TROTS jij bent.
    Maar och het zit niet mee voor haar zeg.

    Sab: vind jullie echt supper dapper met die shakes. My god moet er niet aan denken.
     
  2. Loestig

    Loestig Bekend lid

    12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Bibliothecaris en teamleider
    Eindhoven
    Sab knap hoor dat je zoveel bent afgevallen. Jullie shaken het nieuwe jaar tegemoet. Inderdaad met de kerst wel wat eten, geeft toch meer gezelligheid. Gelukkig hoef je je niet te overladen met eten, want je hebt een goede reden om minder te eten. Bij mij komt het op 2de kerstdag meestal mijn neusgaten uit. Ik vind het altijd zo zielig voor degene die er zoveel werk aan heeft gehad, maar 3 dagen volop eten is gewoon net iets te veel van het goede.

    Kris jammer dat het huisje niet doorgaat, maar zoals je zelf al zegt er komt vast weer iets anders op je pad. Dat zie je toch ook met Sander, op het moment dat je het niet verwacht staat het voor je neus en zo gaat dat ook met je huisje. En een mooie cyclus hoor. Dat belooft wat voor straks.

    Manon heel erg veel plezier vandaag. Hopelijk ga je er heel erg van genieten en kun je het volhouden tot vanavond laat.
    Kris ook veel plezier vandaag.

    Bietje ik denk aan je. Ik heb vorig jaar niet meegekregen wat je hebt moeten meemaken, maar na een 9 maanden op dit forum te hebben gezeten weet ik nu wel wat er allemaal is gebeurd. Heel veel sterkte de komende tijd. Knuffel vanuit Brabant.

    Jojo wat zielig zeg die billetjes. En dan houdt ze zich nog zo groot en probeert ze ook nog te kruipen. Knap hoor! Hopelijk gaat het wondermiddel helpen en hoeft ze maandag niet terug omdat ze aan de beterende hand is.

    Euhm tja de rest ben ik een beetje kwijt.
    Julesz en gelukkig jullie zijn zo stil. Alles is toch wel goed met jullie???

    Hier gaat het met de nieuwe voeding van Sam ook wat beter met de krampjes. Af en toe heeft ze nog wel last, maar het is een heel stuk minder. Ze kreeg wel heel dunne ontlasting en het stonk echt heel erg. Nu meng ik 2 schepjes omneo met 1 schepje standaard voeding en dat gaat alweer iets beter. Maandag nog even laten wegen, voor het geval dat ze toch wat is afgevallen door de diarree. Maar ik heb zo'n idee dat dat wel meevalt.
     
  3. gelukkig

    gelukkig Fanatiek lid

    27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Nou, hier ben ik dan weer een keer!!! SORRY SORRY, dat ik heel lang niks van me heb laten horen!!! Ik lees wel altijd mee, en merk dat jullie je steeds meer gaan afvragen hoe het met me is dus vandaar dat ik me ff meld.

    Tja, hoe het met mij gaat? Nu weer wat beter maar we hebben flink in en diep dal gezeten. Vind het erg moeilijk om dit bloot te geven maar ga het nu denk toch maar eens doen. Om een heel lang verhaal erg kort te maken: me vent heeft er financieel een zooitje van gemaakt en daardoor zaten we flink in de schulden. De deurwaarders stonden hier aan de deur en ik wist van niks. Hij wilde mij geen verdriet doen dus heeft het altijd verzwegen voor mij. Hierdoor stond onze relatie natuurlijk op een heel laag pitje. We hebben erg veel gepraat en naar oplossingen gezocht. Nu is het zo dat we gelukkig hulp gaan krijgen van familie van mijn vriend. Alles gaat gelukkig goedkomen maar jullie begrijpen vast dat dit allemaal niet gemakkelijk is geweest voor ons! Hierdoor heeft onze kinderwens ook een paar maanden stilgestaan. Moet er niet aan denken dat ik met een baby had gezeten nu!
    Ik denk dat jullie nu denken wat moet je met zo'n vriend? Snap dat heel goed want zo zou ik ook denken, maar er is wel een reden voor dat hij het financieel tot een zooitje heeft gemaakt. Hij heeft 3 jaar lang samen met zij vader (stond op me vriend zijn naam) een cafe gehad en dit is fiancieel nooit goed gelopen. En 3 jaar terug heeft hij zijn enigste broer verloren waardoor hij dacht dat rekeningen betalen niet meer belangrijk was.
    Kortom, het overzicht was weg en zo liepen de rekeningen lekker op.
    Ik hoop niet dat ik nu wordt aangevalen door jullie!!! Heb het al moeilijk zat.
    Ben wel erg blij dat ik me verhaal nu eens heb kunnen doen.
    Lucht best op!!!

    Nu jullie zover ik kan beandwoorden,
    Loestig Gefeliciteerd met jullie dochter!
    Manon Vandaag het grote feest en zwanger, wat wil je nog meer? Gefeliciteerd met beide.
    Bietje Een moeilijke tijd, ik denk aan je!

    De rest ben ik echt alweer kwijt. Ik hoop dat ik nu weer wat vaker zal komen kletsen.
     
  4. sabrina79

    sabrina79 Fanatiek lid

    10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Jeetje Gelukkig, wat een verhaal. En natuurlijk veroordeel ik je niet. Als het voor jou goed voelt en alles is uitgesproken, dan is het toch gewoon goed. Wel heel vervelend voor je vriend dat het zo mis gegaan is, dat hij het overzicht verloren is. Nu het boven tafel is, gaat het vast weer bergopwaarts met jullie en worden jullie snel beloond met een positieve test...Knuffel
     
  5. jojo83

    jojo83 Fanatiek lid

    28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Lieve Gelukkig fijn om weer wat van je te horen! Wat rot om te lezen dat jullie door zo'n moeilijke periode gaan zeg. Ik veroordeel je ook niet hoor, ik vind het erg genoeg te horen dat je vriend het zo moeilijk heeft (gehad)! Gelukkig is er nu hulp voor jullie en kunnen jullie weer vooruit gaan kijken, want de wens is er neem ik aan nog steeds! Als je van je af wilt schrijven doe dat lekker!
    Hele dikke knuffel en hou ons op de hoogte!
     
  6. jufkrisje

    jufkrisje Fanatiek lid

    15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    hoi girls...

    ik ook eens een keer midden in de nacht aanwezig :D haha

    Het was een super bruiloft manon! hebben ons goed vermaakt! ben benieuwd wat jullie van het cadeau vonden... daarna nog hier in de stad nog gefeest met sander zijn neef en vriendin daarvan...

    Nu net thuis... met moeie voeten en slaperige ogen.. gauw naar bed toe dus ;)

    gelukkig... ik veroordeel nooit iemand... Mijn ex kon ook minder met geld overweg en wilde mij daar ook niet mee lastig vallen... Dus snap jouw vriend ook... En je hebt al een kut tijd gehad...!! is het financieel wel mogelijk om op niet al te lange termijn schulden vrij te komen??
     
  7. gelukkig

    gelukkig Fanatiek lid

    27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Ben blij dat ik jullie heb verteld wat er gebeurd is!
    De kinderwens is er nog heel sterk, is nooit weggeweest, maar door alle toestanden hebben we het natuurlijk stopgezet. Eerst alles geregeld hebben voordat we weer verder kunnen klussen voor een wondertje!
    Omdat we hulp krijgen van zijn familie zijn we (me vriend) voor 31 dec. uit de schulden. Het is zelfs zo dat we dan een aardige spaarrekening hebben. Dus we gaan vanaf nu wel weer voor een beeb.
    Is een lang verhaal maar probeer het neer te zetten:
    Omdat me vriend dat cafe 3 jaar terug op zijn naam had heb ik er toen ook geld ingestoken. Best een aardig bedrag (praat over duizenden euro's), me vried had het geld niet en het was natuurlijk de bedoeling dat het cafe goed zou gaan lopen en we dus zo weer het geld terug zouden verdiennen. Omdat het cafe alleen maar veel geld kostte en er dus niks verdiend werd (liep voor geen meter) heb ik ook nooit geld terug gezien. Nu is het dus zo dat zijn ouders en de schulden gaan betalen (wat we niet terug hoeven te betalen, maar in mindering in hun huis wordt gezet) en dus mijn deel terug gaan betalen wat ik altijd heb betaald voor het cafe. Alles komt dus helemaal goed, maar we hebben natuurlijk wel in een flink dal gezeten.
    Ik heb hier nooit met iemand over gesproken, je wilt gewoon niemand tot last zijn en er is een hoop schaamte!
    Ook na heel veel praten is het best moeilijk om me vriend nu te vertrouwen over de post die binnen komt, omdat me vriend altijd eerder thuis is pakt hij de post. Het klinkt waarscheinlijk heel erg kinderachtig maar nu heb alleen ik de postbussleutel en heb ik dus het volledige overzicht van de post die binnenkomt.

    Manon begrijp van Kris dat je feest erg geslaagd is, leuk hoor!
    Sab Jeetje, wat ben je al veel kilo's kwijt. Echt ontzettend knap van je.
    Jojo Zo zielg he die open billetjes, zie het op me werk ook geregeld, wat moet dat een pijn doen.
    Smits Lijkt me ook erg dubbel dat je vader een vriendin heeft. Natuurlijk wens je hem alle geluk van de wereld maar het is niet makkelijk.
     
  8. Smits

    Smits Fanatiek lid

    11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Gelukkig: Wat hebben jullie een rotperiode achter de rug. Goed om te lezen dat jullie er samen uitkomen, dit sterkt een relatie. En wat lief dat je schoonouders jullie financieel helpen. En over de postbus, dat zou ik ook doen/willen. Ten eertse om het vertouwen terug te krijgen en ten tweede om de valkuil voor je vriend weg te nemen.

    En mijn vader heeft geen vriendin hoor. Dan zou mijn moeder woest zijn:p. Maar de vader van Super heeft wel een vriendin.

    Manon: Aan het bijkomen van een mooie feest?

    Jojo: Hoe is het nu met de kleine meid?

    Loes: Wat fijn dat de krampje nu minder zijn, komen jullie ook weer wat meer aan nachtrust toe.
     
  9. gelukkig

    gelukkig Fanatiek lid

    27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Oh sorry smits, bedoelde idd. super.
     
  10. Loestig

    Loestig Bekend lid

    12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Bibliothecaris en teamleider
    Eindhoven
    Gelukkig wat goed om weer wat van je te horen. Als ik je verhaal lees snap ik dat je de laatste tijd wat minder actief bent geweest. Jeetje zeg wat een rotperiode voor jullie allebei. Het moet voor je vriend ook erg moeilijk zijn geweest om dit te dragen zonder dat hij er met jou over kon praten. Gelukkig is dat nu gebeurd en is er een goede oplossing gekomen. Ik snap wel dat je nu overzicht wilt houden en de sleutel van de postbus in je beheer hebt. Fijn dat jullie er zo uit zijn gekomen, en ook van deze kant helemaal geen veroordeling hoor. Als je wilt praten kun je hier altijd je ei kwijt en gelukkig heb je dat nu ook gedaan. Je moet maar zo denken, de beste dag van 2010 wordt voor jullie gewoon de slechte van 2011. En daar gaan we voor!

    Jojo alles goed met de kleine meid???

    Manon en Kris lekker gefeest gisteren?
     
  11. jufkrisje

    jufkrisje Fanatiek lid

    15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    tuurlijk goed gefeest... manon zit nu alweer bij de korfbal van bart... die had om 11.30 een wedstrijd ;)

    wij gaan wéér het café in :d wat slecht zeg :p
     
  12. Mutzie

    Mutzie Fanatiek lid

    30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    @gelukkig: wat fijn om weer van je te horen! Natuurlijk veroordeel ik je niet. Ik begrijp heel goed dat je ondanks alles voor je vriend en dus jullie relatie wil gaan. Helemaal fijn om te horen dat jullie 2011 zonder (geld)zorgen kunne beginnen!
    Goed dat je alles nu zelf in de hand hebt en het vertrouwen zal echt wel weer groeien!
    Nu kun je onbezorgd verder me je grootste wens: een kleine!
    Super dat je je verhaal hebt gedaan en volgende keer gewoon eerder meekomen, scheelt een hoop piekeren denk ik!
     
  13. Mutzie

    Mutzie Fanatiek lid

    30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Sab: ik vertelde een vriendin over jpuw dieet en zij was benieuwd hoe het heette. Ze wil graag ook wat kilo's kwijt... So, tell me! :)
     
  14. Mutzie

    Mutzie Fanatiek lid

    30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Manon: hoe is het allemaal geweest? Is het gelopen zoals je gepland had?
    Volgens feestbeest Kirs (moet ik zeggen) was het geslaagd. Nu graag jouw visie, haha!
     
  15. sabrina79

    sabrina79 Fanatiek lid

    10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    @ Manon..hier nog een die heel benieuwd is hoe jullie feest geweest is. Hoe waren de reacties dat jullie al getrouwd waren.

    @ Kris..haha..je hebt een voorbeeld genomen aan Mutz, lekker los in het weekend samen met je mannetje..doe je goed!!!!

    @ Mutz...ik doe Cambridge..die heb je weer in verschillende varianten, wij doen de 500, dat betekent dus 500 calorieen per dag..je hebt ook nog de 800, 1000 en 1200...

    @ Gelukkig..net wat Mutzie ook zegt, kom er gewoon mee he, als iets je dwars zit. Al kunnen we misschien geen adviezen geven, je bent het in ieder geval kwijt. Goed om te lezen dat de problemen in ieder geval zijn opgelost. Nu naar de toekomst kijken.
     
  16. manon31

    manon31 Fanatiek lid

    20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    #76 manon31, 12 dec 2010
    Laatst bewerkt: 12 dec 2010
    Hey meiden,

    Allereerst..de jurk zat nog goed hoor...dat kwam voornamelijk omdat ze daar rekening mee gehouden hadden...hadden ze hem ingenomen dan had ik hem niet meer gepast..dus super gedaan van de winkel!

    het feest was heerlijk..echt super..weinig afzeggingen en veel mensen waarvan ik echt heel blij was dat ze er waren. Iedereen feliciteerde ons en vond het erg leuk voor ons ondanks dat ze niet bij het ja-woord waren geweest. Sommige gaven ons ook groot gelijk dat we het zo gedaan hadden....ach teken dat ze er allemaal zijn zegt al genoeg natuurlijk....

    de taart was super, de band was super, het personeel was super en de gasten maakten het feest compleet...dus superfeest! Heb echt genoten van alles! vooral het einde was mooi en emotioneel..jammer dat je er niet meer was om daarbij te zijn Kris....de band vroeg om een kring te maken rond bart en mij. Wij schuifelen in het midden en iedereen eromheen met kaarsjes, aanstekers en mobieltjes.Echt iedereen deed mee niemand stond meer aan de kant! Toen kwam de saxofonist bij ons staan in het midden en gaf op het schuifelnummer een solo weg...mijn moeder en Bart zijn moeder stonden naast elkaar en schpten vol..huilden tranen met tuiten en toen hebben we ze bij ons gewenkt en waren we met zijn 4ren in het midden aan het knuffelen/schuifelen...iedereen klappen en toen ging mijn moeder nog harder huilen en haar vriendin ook nog en kon ik het natuurlijk ook niet meer droog houden...dat was zo'n ontzettend mooi moment.......

    krisje..vond het super dat je erbij was....je cadeau vonden we al mooi genoeg, het geld in de kaart is natuurlijk welkom met de baby strakjes maar had echt niet gehoeven hoor meis! Wij hebben vaak kaarsjes aan, de champoepel mag ik drinken en we zijn gek op chocoladefondue dus vond je cadeau super..ook heel mooi ingepakt in die twee leuke ook nog bruikbare doosjes!
    Van Diantha en Jeroen hebben we ook een doos gehad met een cadeau..dat maakten we thuis open en daar zat o.a. een eetbaar ondergoedsetje in whahaha...hebben we wel om gelachen hoor...

    Gelukkig...wat een verhaal meis...ook ik veroordeel niemand om zoiets hoor..er zijn altijd verklaarbare redenen waarom zoiets gebeurt...niemand doet dat voor de lol....blij dat je er met je familie over hebt kunnen praten en dat ze willen helpen..nu hopen dat alles idd snel goedkomt en dat jullie snel weer verder kunnen met de kinderwens...zijn jullie alweer begonnen inmiddels trouwens of wachten jullie tot het nieuwe jaar..het is wel een mooi fris begin..met een goedgevulde rekening en een babywens het nieuwe jaar in!

    Sab..jeetje..wat zijn jullie goed bezig..ben heel benieuwd om je te zien 8 januari! die 1200 kalorien moet ik trouwens niet aan denken hoor..zou heel de dag honger lijden...

    jojo..arme arme Charlie en jij blijft (terecht) zo'n trotse moeder! heerlijk om te lezen dat het ondanks haar billetjes toch goed gaat verder met haar en dat ze zo vooruit gaat. hopelijk is het snel over allemaal....ook al is het niet helemaal over,zie je al enige verbetering?

    sorry..verder heb ik eventjes geen puf meer...we hebben gewacht tot de laatste weg was en de band ook en hebben toen al onze spullen gepakt en zijn door vrienden naar huis gebracht....tilt bart me over de drempel pakt een windvlaag mijn jurk...whahaha wat hebben we gelachen...lag ik daar in zijn armen met mijn jurk bijna over mijn hoofd verder dus haast in mijn onderbroek....mijn vriendin pieste haast in haar broek van het lachen whahah:D Ze nam een foto maar door het lachen is die bewogen haha..
    De vrienden hebben nog een glaasje bij ons gedaan en hebben nog lekker nagepraat..we waren half3 thuis en uiteindelijk half 5 naar bed pffff..heb het dus wel lang volgehouden...wordt ik om 8 uur weer wakker..shit..dus nu alweer een hele tijd wakker en dat na gister is vermoeiend..ik ga zo maar vroeg mijn bedje in...truste meiden....
     
  17. sabrina79

    sabrina79 Fanatiek lid

    10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    @ Manon...wauw wat hebben jullie een super feest gehad zeg..Geweldig om te lezen. Fijn dat alle gasten zo enthousiast waren, heb smakelijk moeten lachen om je opwaaiende jurk verhaal, haha. Ben erg benieuwd naar de foto's maar die zien we de 8ste wel.

    1200 calorieen is inderdaad niet veel, maar ik eet er op dit moment slechts 500, net genoeg om mijn hart te laten pompen, hahahaha...
    Aankomend weekend gaan we een weekendje weg met mijn ouders, broer, schoonzus, Bietje en aanhang ivm het 40 jarige huwelijk van mijn ouders. Dan gaan we wel met het avondeten meedoen hoor, hetzij wat aangepast, maar lekker eten zal ik, haha...

    En nu huppakee naar bed jij...
     
  18. manon31

    manon31 Fanatiek lid

    20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    #78 manon31, 12 dec 2010
    Laatst bewerkt: 12 dec 2010
    oh wacht...jij doet het zwaartse dieet!! ik dacht dat je bedoelde dat het 500 kalorien dieet was dat je 500 minder eet en de 1200 dus 1200 minder...maar het is dus dat je maar 1200 eet en jij dus maar 500...pfff jij bikkel! heb ook wel eens zo weining gegeten, nog geen 500 kalorien per dag voor 2 maanden maar toen zat ik niet goed in mijn vel en geloof me..ik zag er niet uit..een anorexia geval was er niets bij...kan je beter wat extra gewicht hebben..ben blij dat ik toen bart ontmoette en dat het toen snel weer beter ging..sla niet door hoor meis!
     
  19. jufkrisje

    jufkrisje Fanatiek lid

    15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    hoi sab.... mama kris spreekt weer even.. houd er rekening mee dat je lichaam 'normaal' voedsel nu vrij zwaar vind.. mijn ex schoonmoeder had dat met kerst gehad en heeft toen 3 dagen last van haar maag gehad... misschien alleen dat zij een zwakke maag heeft maar toch...

    manon... zie angelique al helemaal voor me... :D haha.... Eetbaar ondergoed, zeiden san en ik uit grap voor in de doos ;)
    En hallo, hebben ook op jullie kosten gedronken :p dus geld hoort er dan ook bij he :)

    ga ook lekker slapen... korte nacht gehad.. haha... trusten girls!
     
  20. sabrina79

    sabrina79 Fanatiek lid

    10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    #80 sabrina79, 12 dec 2010
    Laatst bewerkt: 12 dec 2010
    Ja mama..i know, maar ik heb sinds ik dit dieet doe ook al twee keer een avondmaaltijd gegeten. Een keer met het trouwen van mijn broer en vorige week met Sint...Komt goed schatje..ik zal erom denken..ga natuurlijk niet helemaal los he..doe heeeeeeeel voorzichtig...
     

Deel Deze Pagina