Gestopt met de pil in mei? Deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door BLiS, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1979

    1979 Bekend lid

    22 apr 2009
    627
    0
    0
    Even een hele snelle reactie:

    Gelukkig, wat een verhaal meid! Natuurlijk veroordelen we je niet! Wat lief dat je schoonouders jullie helpen! Hebben jullie goede afspraken gemaakt dat jullie 't geld echt niet moeten terug betalen? Geen / slechte afspraken over geld kunnen helaas grote ruzies veroorzaken! Maar daar hebben jullie vast goed over gesproken!
    Succes met 't opkrabbelen uit 't dal! 2011 wordt voor jullie een nieuwe start!

    Manon, wat fijn dat 't feest zo geweldig was!
    Heb je weer een dag helemaal kunnen stralen!

    Hier alles goed.

    Xxx
     
  2. sabrina79

    sabrina79 Fanatiek lid

    10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Hoi hoi,

    Wat is het hier rustig de laatste tijd zeg. Iedereen druk met werk, kerst, vrije dagen of misschien wel grieperig??

    Hier alles goed. Beetje verkouden en heb helaas ook mijn kleine mannetje aangestoken. Hij is vooral veel aan het niezen en zaagt een beetje. Verder wel vrolijk alleen een beetje sloom. Inmiddels is ook tandje twee aan het doorbreken. Nu helemaal link als hij je vinger te pakken heeft.

    Vandaag ook weer bezoek gehad van de fysio. Mirza zijn hoofd groeit nu prima. Nu oefenen met zitten en dan moet hij zich ook aan de linkerkant goed kunnen opvangen. Rechts gaat goed, maar links is wat slapper. Over vier weken komt ze weer langs. Verder rolt hij sinds gisteren ook weer terug vanaf zijn buik. Jeetje mina wat ontwikkelt hij zich snel zeg. Hij is niet meer die hulpeloze baby van 5 maanden geleden.

    Ook is het donderdag precies een jaar geleden dat Bietje te horen kreeg dat Jona niet meer leefde. Vind het toch wel zwaar, realiseer me zo vaak dat Mirza gewoon nog een neef had kunnen hebben en dan niet een van 10 jaar ouder, waar hij trouwens gek op is, maar eentje van een maand of 2 ouder, pffff. Maakt me wel verdrietig soms hoor en ook vooral kwaad. Maar ja wat kunnen we eraan doen?? Helemaal niets dus...
     
  3. super80

    super80 Fanatiek lid

    8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Sabje: moest net aan bietje denken en aan Jona. Jeetje een jaar geleden...Wat een rottijd voor jullie zeg! Kan me voorstellen dat het je boos maakt en verdrietig want het is ook zo oneerlijk. Bleeh hoop dat jullie je dagen een beetje doorkomen. Geef je bietje een dikke knuffel van mij? en eentje voor jou ook natuurlijk! Sterkte meis...
    Wel fijn dat het hoofdje van Mirza goed gaat. Morgen ga ik weer met Nick naar de fysio. Niet zo handig gepland want vlak daarvoor moeten we weer prikjes halen. Nou ja merk het wel. Fijn dat Mirza zich als een razende ontwikkelt! Nick is ook weer een beetje snotterig.

    Manon: zo te horen heb je een heerlijk feest gehad! En flink lang opgebleven. Nu heerlijk gaan genieten van het wonder in je buik! Heerlijk allemaal. Je hebt je roze wolk verdient.

    Ben begonnen te smeren met bio oil. Kwam het kdv mee. In zijn gezicht helpt het iets maar zijn armpjes een beentjes zijn nog hetzelfde. Morgen maar eens vragen bij het cb. Verder ben ik moe de laatste tijd. De onregelmatigheid en de nog steeds gebroken nachten eisen hun tol. Pfff zware tijden. Ook voel ik me steeds zo rot als ik naar mijn werk moet. Als ik er eenmaal ben gaat het wel. Maar Nick wegbrengen valt me nog zwaar :(

    Jojo: hoe is het met jullie meisje?

    Gelukkig: knap van je dat je je verhaal hebt gedaan hier. Heftig hoor! Vooral van je af blijven praten. Wij veroordelen niet zo snel! Hopelijk komt het snel goed bij jullie!

    Verder weet ik het even niet meer en mijn manneke begint wakker te worden. Tijd voor een boodschapje.

    Fijne dag allemaal!

    xx
     
  4. sabrina79

    sabrina79 Fanatiek lid

    10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Super..die vermoeidheid wordt waarschijnlijk ook nog eens versterkt door het weer. Hopen dat Nick snel weer beter gaat slapen 's nachts. Is echt een sprongetje hoor, daarna slaapt hij weer als een roosje. Heb je wel zicht op regelmatigere werktijden??
     
  5. super80

    super80 Fanatiek lid

    8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Ik hoop dat hij snel uit zijn sprongetje komt!! Hahaha ik denk wel dat dat het is. Nee helaas geen zicht op regelmatigere werktijden. Heb aangegeven een stage plek te willen bij de recherche, maar daar is pas op zijn vroegst in april plek! Dus gewoon uitzitten. Zit wel eens om me heen te kijken naar ander werk maarja dan zit ik met ouderschapsverlof wat ik terug moet betalen. Nou ja even doorbijten maar.
     
  6. manon31

    manon31 Fanatiek lid

    20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Super...grappig ik gebruik bio oil voor mezelf alweer een tijdje en ik vind het heerlijk spul. Het duurt even voor het goed wekrt zeker op wat ergere plekken..dus nog even volhouden en je ziet hopelijk vanzelf beter resultaat...
    Misschien is het ook wat voor Charlie haar billetjes?

    Sab...gaat het wel goed allemaal bij Bietje thuis? Kan me goed voorstellen dat jij hier ook mee zit...mirza had dan idd een neefje gehad..jullie leven had er toch anders uit gezien dan....vreemd idee...er is zoals je zegt helaas niets aan te doen..klinkt hard maar is zo...het beste ervan maken maar in deze moeilijk tijd...even uithuilen is niet erg..sterkte en ook aan Bietje en de fam....
     
  7. jufkrisje

    jufkrisje Fanatiek lid

    15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    hoi girls...

    ook hier inderdaad erg druk met werk/lesgeven/sander en alles erom heen... werk nu fulltime voor de klas.. mijn collega is nog steed ziek.. deze week ook nog dus nu alweer 2 1/2 week voor groep 3.. mis mijn kleuters wel een beetje maar weet nu ook al dat ik het groepje 3 wat nu als mijn groepje voelt straks ook onwijs zal missen als de leerkracht weer beter is en ik maar 1 of 2 dagen in de week ze heb...

    verder weinig nieuwtjes.. oja wel trouwens... gister weer even een :'( bui gehad... kreeg te horden dat mijn nicht en haar vriend zwanger zijn van hun 1e.. nu 3 maanden..19 juni uitgerekend.. die kwam hard aan... Mijn mam zei er vandaag ook expres niets over..had alleen gemaild.. was zeker wel klote nieuws?? was wel lief... sander ook me getroost en me even gelaten... :) wat een schatje heb ik toch ook!??! en manon, wat je stuurde klopt... MIJN tijd komt zeker nog :D
     
  8. super80

    super80 Fanatiek lid

    8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Zo net heerlijk weer een uur gespint..de benen uit mijn lijf getrapt. Lekker mijn hoofd leeg een mijn agressie weer in de kast. Voel me altijd uberrelaxed na zo'n lesje.

    Manon: prettig te horen dat bio oil even inwerk tijd nodig heeft. Liep vandaag alweer te vloeken dat er nog niet veel gebeurd. Maar geduld is een schone zaak dus zal netjes afwacht. Vind het ook lekker spul, ruikt lekker. En als ik ga smeren wordt het lekker warm. Die koude creme's op zijn gezicht vind hij niks en dus zet hij dan elke keer een enorme keel op. Hahaha ons driftkikkertje.

    Kris: Ai das zeker een lastig nieuwtje. Even met de neus op de feiten. Maar die zijn zo slecht nog niet hoor. Zo te horen heb je een hele fijne kerel een leuk huisje en dat kleintje zit vast ergens in de pijpleiding hahaha....Fijn dat Sander je zo steunt op dit soort momenten. Hoe lang zijn julliie nu alweer samen?

    Sab: ha belde net de fysio dat ze een dubbele afspraak had gemaakt, ze schaamde zich erg. Haar verteld dat het mij wel beter uitkwam gezien de prikjes van Nick. Nu gaan we vrijdag. Slaapt Mirza nog in zo'n zijslaapding? de naam is mij even ontschoten.
     
  9. sabrina79

    sabrina79 Fanatiek lid

    10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    @ Manon..bij Bietje thuis gaat alles goed hoor. Ze heeft een blog geschreven op hyves, moet je anders maar even lezen.
     
  10. jojo83

    jojo83 Fanatiek lid

    28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Super wat balen van je vermoeidheid! Het is ook niet niks al die wisseldiensten en dan ook nog eens gebroken nachten! Ik trok dat echt niet en daarom ben ik iets anders gaan doen. Hoop echt dat er toch misschien eerder plek is bij de recherche!!! Heb je trouwens een pb gestuurd voor je adres i.v.m. de kerstkaarten! :D

    Manon dat klinkt als een geweldige avond en een geweldig feest! Knap dat je het zo lang hebt volgehouden zeg!!! Hoe vonden de mensen je jurk? Prachtig, kan niet anders!
    Die Bio-oil ga ik wel eens proberen op haar billen als onderhoud! Het is nu dicht en geneest heel snel door die spray die we hebben dus overdag kan ik t wel proberen! thanx!

    Sab, moest ook de laatste dagen zo aan Bietje denken. Herinner me nog zo goed haar bericht hier "net bij de vk geweest en er is geen hartje meer te vinden.." zoiets, heel kort en je las de pijn... Haar blog op hyves vind ik ook echt heel erg mooi en gewoon ook realistisch! Natuurlijk is het voor jou ook heel erg moeilijk! Jouw zwangerschap heeft een donker randje gehad door het besef dat jullie samen rond moesten waggelen en kletsen over jullie baby's en dat was in 1 klap weg! Hele dikke knuffel voor jullie allemaal!

    Au Kris, dat zijn altijd pijnlijke berichten! Fijn dat Sander dan precies het juiste doet op dat moment, je hebt echt een gouden kerel aan de haak geslagen!!! :D En jullie moment komt er zeker! Wie weet wel sneller dan je denkt! Hoe staat hij tegenover kinderen??? (in de toekomst bedoel ik hoor! ;))

    Oei verder weet ik het niet meer zo goed! Sorry!
    Hoop dat het met de andere meiden ook goed gaat!

    Hier gaat het goed met Charlie! Ze is nog wel verkouden, maar de diarree is over, spugen over en haar billen genezen echt goed. het gaat langzaam, maar de open plekken zijn helemaal dicht en haar kont gaat er weer wat meer roze uitzien dus ik ben blij!!!
    's Nachts is ze een draak. Midden in de nacht besluit ze dat slapen voor watje is en zit ze in haar bed te spelen. Prima hoor, maar het geluid wat er bij vrij komt is niet zo prima! Doordat we er teveel aandacht aan hebben gegeven ziet ze het volgens mij nu als een spelletje. Vannacht dus maar even gelaten en 1x naar haar toe gegaan en dat werkte. Na een half uur sliep ze weer gelukkig!

    Straks naar het CB (ben benieuwd!!!) en daarna een slee ophalen voor de koningin hahaha! Een babyslee dus ben benieuwd! Moet het wel weer even gaan sneeuwen maar dat komt vast goed!

    Fijne (werk)dag allemaal!!!
     
  11. mevrnathalie

    mevrnathalie Fanatiek lid

    20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Sab ook ik denk veel aan Bietje en ook aan jou, wat is dit een rot periode voor jullie en idd Mirza had een neefje kunnen hebben en ja je kunt er niets aan doen...heel veel sterkte jullie allebei, dikke knuffel!!! Goed dat het beter gaat met Mirza z'n hoofdje. Jij ook weer bijna vakantie toch?

    Jojo leukkkkk enm babyslee! Als het goed is geven ze voor morgen veel sneeuw op, dan kun je hem direct gebruiken, zou leuk zijn. Goed om te horen dat het goed heelt de billetjes van Charlie...zo zielig he.

    Manon je hebt due een super feest achter de rug leukkkk!

    Kris ja dat is rot nieuws meid maar jou tijd komt zeker!!!

    Super ik zou t ook niets vinden die wisseldiensten...kun je geen vaste tijden krijgen dan? Succes op t consulatiebureau!

    Hier ff een vraagje. Sinds een paar daagjes heeft Keano wat harde ontlasting, net soort klei. Ik gebruik nog wel nutriton?? Zou t daardoor kunnen komen of niet? Hij krijgt nu ook meer groente dan voorheen? Hij perst soms zo hard en dan is het maar net een keutel die te vinden is in zijn luier. Echt zielig. Verder geen last van echt een vrolijk manneke.
    Zondag gaan we een fotoshoot doen bij V&D (bellphoto)heb er echt zin in. Nu nog deze week vandaag en vrijdagochtend werken en volgende wk nog 3 dagen en dan 2 weekjes kerstvakantie...
     
  12. Loestig

    Loestig Bekend lid

    12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Bibliothecaris en teamleider
    Eindhoven
    Sab en Bietje er komt nu weer een heftige tijd voor jullie aan. Zeker omdat dit de eerste kerst zou zijn samen met de twee kindjes. Heel knap hoe jullie er mee omgaan.

    Sab wat fijn dat Mirza zijn hoofdje steeds beter wordt.

    Super ik kan me je vermoeidheid voorstellen. Ik voel het zelfs terwijl ik in principe de hele dag niets hoef te doen, maar met zo'n onregelmatige diensten lijkt het me erg lastig. Hopelijk snel een oplossing voor je. Of Nick die beter gaat slapen of meer regelmatigere werktijden voor jou. Er komt vast een oplossing.

    Jojo gelukkig zijn de billetjes van Charlie niet meer kapot. Lijkt me echt verschrikkelijk om je kind zo'n pijn te zien lijden. Heb je de slee nog gekocht? En ook al kunnen uitproberen of ligt er bij jullie geen sneeuw? Hier ligt trouwens niet meer, het is allemaal weer weggedooid.

    Kris altijd rot als je zo'n nieuws hoort, want de wens blijft toch wel heel erg aanwezig. Je wilt blij zijn voor je nicht en dat ben je vast ook, maar het raakt je gewoon heel diep. Fijn dat Sander je zo opvangt.

    Naat wat betreft de ontlasting van Keano kan ik je geen advies geven. Goed vezelrijk voedsel geven zou ik zeggen, dat werkt bij volwassenen ook dus zal bij kinderen ook wel helpen denk ik. Anders even naar het CB bellen?

    Hier alles goed. Afgelopen week had Sam 's avonds iedere keer geen zin om te slapen en liepen we tot 3 uur met haar rond terwijl ze maar bleef jammeren. Afgelopen nacht heeft ze dan eindelijk wel weer goed geslapen. We hebben gisteren namelijk de infacol weggelaten en misschien dat dat helpt, want iedere keer werd ze wakker omdat zoveel windjes moet laten en die zitten dan dwars. Misschien dat de infacol samen met de omneo iets te veel van het goede is voor de darmpjes. Even aankijken.
    Bij mijn zus is het minder goed. Haar zoontje is gisteren opgenomen in het ziekenhuis met een luchtweginfectie. Zo zielig! Hij is heel kwaad en trekt steeds de beademing en infuus los. Het broertje heeft het inmiddels ook al, maar die is wat ouder en kan er beter mee omgaan. We zouden met de kerst naar haar gaan, maar ik ga toch eerst navragen of dat nu wel verstandig is, want ik begreep dat als kindjes onder de 3 maanden het virus krijgen kunnen ze erin blijven. Maar misschien zijn ze tegen de kerst wel helemaal genezen. Even afwachten, ik hoop in ieder geval dat hij weer snel naar huis mag.
     
  13. jufkrisje

    jufkrisje Fanatiek lid

    15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    hoi girls..

    even snel en kort reageren op super haar vraag... vrijdag 'pas' 4 maanden... San staat wel positief tegenover kids... maar letterlijk gezegd 'ben er nu nog niet aan toe' heeft het over een jaar of 4 :( dat duurt nog wel lang... geduld hebben kris ;)
     
  14. super80

    super80 Fanatiek lid

    8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    ^%$#^&**&^%$ hier een enigszins boze en telerugestelde mama...
    Net bij het cb alles weer op tafel gegooid. Nick zijn onrust, slapeloze nachten, berg, spruw de uitslag die steeds erger wordt. De verpleegkundige vond het wel veel allemaal dus zij de arts erbij halen. Die man zag ik nu voor het eerst had steeds een invaller. Oei zegt ie als ik dit zo bekijk en hoor ben ik bang dat het arme mannetje koemelkarllergie heeft! Meteen stoppen met omneo en over op pepti.
    Kan mezelf wel voor mn kop slaan. Ik wist dat er wat was maar liet me steeds wegsturen met: "ach komt wel goed hij is nog klein die onrust is normaal". Daarom is dat arme kind zo onrustig en heeft hij veel krampjes en pijn.
    Jeej wat is die pepti duur zeg! Nou hoop at dit dan gaat werken.
    Hij was 62,6 cm en 6230 gram, ukkiepukkie
     
  15. manon31

    manon31 Fanatiek lid

    20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Jeetje Super....wat goed dat je het allemaal nog maar een keer op tafel hebt gegooid dan..voor hetzelfde geld had je dat niet meer gedurfd...
    Maar gaan ze die allergie nu uitzoeken dan net zoals Smits heeft gehad of blijft het bij een gok...
    Wat een oen zeg die vorige arts dat hij dat niet heeft gezien na zoveel symptomen...hopen dat het nu snel beter gaat met je ukkepuk...

    Loestig..wat eng van je neefje zo'n infectie..zou het idd maar navragen voor Sam...hopelijk kunnen jullie de kerst toch nog bij elkaar vieren...

    Kris..nu heeft hij het nog over 4 jaar omdat hij er nog niet aan toe is nu...maar als hij er over twee jaar(ik noem maar wat) er wel aan toe is gaat hij echt niet die 2 jaar nog wachten hoor...idd gewoon geduld hebben..het lijkt misschien lang voor je als je elkaar al zo goed kent en (bijna) elke dag ziet maar het is idd nog maar 4 maanden....eerst maar eens een huisje samen..het is moeilijk als je zelf al verder bent geweest en overal al wel aan toe bent he...en dan ook nog al die trouwende en zwangere stellen in je omgeving...probeer te genieten van je eigen leventje met Sander meis en niet zoveel te kijken naar wat anderen hebben..je bent nog jong zat en nogmaals jouw tijd komt ook nog...:)
     
  16. sabrina79

    sabrina79 Fanatiek lid

    10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    @ Naat..ik denk wel dat het bij Keano komt door de groente hapjes. Mirza zijn poepies zijn nu ook gewoon drollen, haha..Wel makkelijk schoonmaken hoor.

    @ Loes..he jeetje dat is schrikken van je neefje. Hopelijk knapt hij snel weer op en kunnen jullie de kerst gezellig en vooral gezond met zijn allen vieren.

    @ Super..Waaaaaaaaaaat????????? Ja hoor en dan komen ze bij het CB nu pas met die conclusie?? Neem het jezelf aub niet kwalijk, hallo..je bent verse moeder dat kan je echt niet weten hoor. Je hebt al aangevoeld dat er iets niet klopte en bent daarover doorgegaan..je bent geen arts he..dat zijn ze in het CB..Ik hoop dat de pepti je mannetje weer lekkerder in zijn vel laat zitten..Dikke knuffel..
     
  17. jojo83

    jojo83 Fanatiek lid

    28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Naat, maak je de groenten zelf? Zo ja dan moet je er een klein theelepeltje olie (zonnebloem ofzo) indoen. Helpt ook de ontlasting opgang en de vetten hebben ze nodig!
    Verder zou je hem wat meer water of thee kunnen geven tussendoor (met een max van 1liter vocht per dag incl flessen) Verder is het gewoon wennen aan het vaste voedsel. Charlie heeft er ook last van gehad! Komt goed!

    Super dat meen je niet wat een verhaal! Hoe hebben ze dit niet eerder kunnen vermoeden zeg! Natuurlijk weet jij dit niet, want het is je eerste! Het is idd hele dure voeding, maar als je het op recept van de huisarts krijgt, dan wordt het vergoed door je zorgverzekeraar! Ik zou informeren, want hier loop je op leeg! Ik hoop voor Nick en voor jullie dat hij zich snel weer lekker in zijn velletje gaat voelen!! Dikke knuffel! Oh en mooi gewicht en lengte hoor! Slanke kleine man!

    Loestig wat een troep is die Infacol toch he! Charlie kreeg er uiteindelijk ook meer last van dan dat het goed voor haar was! Hopen dat het nu wat beter gaat! En Sammie moet natuurlijk ook wennen aan de nieuwe voeding dus dat kan ook de winderigheid veroorzaken. Moet na 2 weken wel beter gaan!
    Hebben jullie al een beetje het idee dat jullie een ritme hebben met de kleine meid? En zit er in dat ritme ook tijd voor jezelf? Vast niet hahahah! Heb je nog leuke foto's van jullie mooie meid?

    Manon hoe voel jij je? (behalve in een bruiloftsroes ;)) Ben erg benieuwd naar de groei van je buikje! Dus fotoooo's!!!! Heb je al wat spulletjes gekocht voor jullie ukkie of durf je nog niet zo goed? Wel genieten he!!!!

    Nou slee gekocht hoor! Overal gezocht nergens te vinden, maar wel op marktplaats :d hij is echt leuk!!!! Plastic slee met een rugleuning en riempjes om haar vast te zetten! Nu nog sneeuw, want hier is geen sneeuwvlokje te bekennen, alleen wat regen bleh!

    Bij het CB was alles goed! Ze loopt qua ontwikkeling keurig op schema! Ze vinden haar een vrolijk en relaxed kind haha leuk om te horen! Ik heb af en toe het idee dat ze scheel kijkt als ze moe is, maar was nu niet te zien. Ik moet er goed op gaan letten en als het nu echt vaak gebeurd dan wordt ze even door de oogarts onderzocht, aangezien scheelzien bij mij in de familie voorkomt (mijn zus was scheel en een lui oog. Geopereerd en nu zie je t alleen nog een beetje als ze moe is. Ik ben zelf onzichtbaar scheel. Zie je niet aan mij, maar ben t wel. weet niet hoe dat zit!)
    Ze is niet zoveel gegroeid in gewicht. Lengte was vorige keer 68cm en nu 70cm en gewicht was 8365gram en nu 8910gram (in 2 maanden tijd)
    Ze ligt mooi op de lijn en ze verwachten dat ze later rond de 1m70 zal worden. Grappig om te weten!
     
  18. Smits

    Smits Fanatiek lid

    11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Even snel een reactie voor Super, moet de rest nog lezen.

    Jeetje voel me zo'n doos dat ik de signalen niet heb opgemerkt. Nu je het zo schrijf is het zo logisch. Zo ontzettend zielig voor Nick, maar ook voor zijn papa en mama. Je moet hiermee naar de ha. Als de arts dit voorschrijft ( waarschijnlijk krijg je een verwijzing voor een kinderarts) krijg je alles vergoed van de zorgvezekeraar. De pepti is een lichte koemelk vrije voeding. Via de arst kan je op recept o.a de Allergy Care halen van Friso. Hierin zijn de koemelkeiwitten miniscuul klein gemaakt. Er is nog een voeding die helemaal miniscuul is maar weet daar de naam niet meer van ( alleen de prijs, 2 dgn voeding voor 70,-:$). Arts moet vaststellen in wat voor mate nick het heeft.
    Verder heeft het lichaam van NIck ongeveer 3 weken nodig de koemelk uit zijn systeem te krijgen,mocht je dus een positieve ontwikkeling zien en een terugval schrik dan niet, het komt goed.
    Super als dit het echt is, dan is Nick binnen no-time zo'n super vrolijk mannetje en wordt het allemaal zoveel makkelijker.
     
  19. super80

    super80 Fanatiek lid

    8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Smits: even snel voor ik Nick naar het kdv ga brengen en te werk moet. Bedankt vor de info en niet jezelf voor je kop slaan hoor! Ik voelde ook al steeds dat er wat moest zijn maar wat!!?? Ik hoop zo dat dit het dan is. Nick heeft vannacht zowaar doorgeslapen ??? maar of dat al kan na 3 flessen pepti. Hopelijk gaat het snel beter met hem en neemt de eczeem ook af want oh wat heeft hij daar een last van. Hij heeft sokjes om zijn handjes anders ligt alles open. Nou hopen maar dat het mag gaan werken. Moet de 21ste naa de ka voor zijn heupen. Hopelijk kan ik dit dan ook even bespreken.
     
  20. super80

    super80 Fanatiek lid

    8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Oh ja wat drinkt Tim eigenlijk?
     

Deel Deze Pagina