IUI en etos zwanger worden pillen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mijn, 25 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mijn

    Mijn Nieuw lid

    25 aug 2008
    2
    0
    0
    Ik ben bezig met IUI. Heb altijd een regelmatige menstruatie, ongeveer 30 dagen, gehad. Nu begonnen met de etos pillen. Kan dit samen met IUI, waar je dus ook hormonen krijgt en de cyclus dus een beetje gemaakt wordt? Sinds ik deze namelijk slik heb ik een cyclus van 20 - 22 dagen..... Waar kan dit aan liggen en weet iemand of het verstandig is om deze pillen te slikken, naast de hormonen voor IUI?
     
  2. Danjo

    Danjo VIP lid

    25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    als jij bezig gaat met IUI waarom aan de etos pillen
    gewoon lekker je foliumzuur slikken
    gebruik je ook nog clomid? dat zou kunnen zijn dat je daarom een kortere cyclus heb dat je eitjes wat sneller groeien
     
  3. Mijn

    Mijn Nieuw lid

    25 aug 2008
    2
    0
    0
    Ben al tijdje IUI aan het doen. Ook al 2 keer zwanger geweest, maar helaas rond 8e week beide keer een miskraam gehad. Reden kunnen ze niet achter halen. Uit bloedonderzoek blijkt dat ik een zinktekort heb. Dit kan met de bevruchting te maken hebben. Aangezien in de etospillen ook zink zit ben ik die maar gaan slikken, vandaar. Maar ja, als m´n cyclus daar helemaal van in de war raakt, heb ik er ook niets aan natuurlijk. Ik slik geen clomis meer, maar spuit puregon. Eitjes groeien dan inderdaad sneller, maar na de inseminatie zelf, ben ik na 1 week al ongesteld.
     

Deel Deze Pagina