gestopt met microgynon 30 en niet ongesteld worden

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door anne83, 20 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daphne84

    Daphne84 Lid

    1 jul 2009
    8
    0
    0
    ik was ook gestop met de microgynon30 in juli toen ik mn ongie niet kreeg moest ik er weer mee beginnen :S nu ben ik sinds gister weer gestopt en nu zeggen ze dat t wel een jaar kan duren voor je ongesteld word...
    heb wel een tip gekregen om etos zwanger worden te gaan gebruiken voor een regelmatig cyclus dus denk dat ik dat maar eens ga doen...
     
  2. magic

    magic Actief lid

    19 okt 2009
    296
    0
    0
    Ik heb er ook nooit geen problemen mee gehad eigenlijk (de 20 dan he). Ook ik kreeg opeens een of ander pools merk. Maar ik had aangegeven dat ik die troep niet hoefde en gewoon de microgynon wou houden en dat ik dan wel 4 euro bij betaal.En dat kon ook gewoon.
    Wij zijn inderdaad er mee bezig. Willen er eigenlijk pas echt volgend jaar voor gaan. Maar het zou leuk zijn als het natuurlijk al eerder komt.

    Nou ik hoop het ook voor jou....
     
  3. Gwenolyn

    Gwenolyn VIP lid

    13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Ik heb ongeveer 10 jaar microgynon non stop door geslikt (daarvoor nog 7 jaar een ander merk).
    Ben gestopt met de pil, binnen een paar dagen eerste bloedverlies en daarna regelmatig ongi tussen de 28 en 30 dagen.

    Succes, hopelijk ben je snel zwanger.
     
  4. liebrando

    liebrando Niet meer actief

    het heeft bij mij 3 maanden geduurd voor ik eens ongi werd. Nou moet ik wel zeggen dat ik daarvoor al 2 kinderen had gekregen. Nog niet eens 9 maanden na de bevalling van de 2e de pil weer heb laten staan. weet niet of dat er mee te maken had dat het zolang duurde, maar ik ken mensen bij wie het zelfs wel 1 jaar heeft geduurd voor de eerste ongi kwam.

    Erg vervelend!
     

Deel Deze Pagina