Gestopt...overtijd...

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Monika, 5 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moo

    Moo Bekend lid

    21 jun 2005
    873
    0
    0
    Wormerveer
    Hmmm....en nu dus gewoon maar wachten wachten en wachten tot de :evil: ? Dat is dan wel balen zeg....
     
  2. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Ja het is behoorlijk balen.

    Had wel ineens een licht zeurend gevoel in mijn rechter lies. Geen idee wat het was, maar had voor het geval dat maar even wat meer geklust. Je weet maar nooit ;)
     
  3. Jenny

    Jenny Fanatiek lid

    14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    En wat zeggen ze dan dat je 35 dagen overtijd bent, want dat is toch niet normaal?das wel balen zeg, maar hopen dat de duivels snel komen dan, groetjes
     
  4. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Tja moet gewoon wachten want na het stoppen met de pil kan het wel 3 tot 6 maanden max duren voor je ongesteld word. Dus ze doen niks.
     
  5. melliemel

    melliemel Fanatiek lid

    31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hoi muppy,

    ik vind het echt onwijs naar voor je zeg. ik heb wel een keer meegemaakt dat ik aan de pil was en hem een week later ben gaan slikken om hem uit te stellen. nou dit was niet zo slim van me want daardoor was heel mijn hormoonhuishouding in de war. ik ben pas na 2 mnd ongie geworden. misschien is het idd bij jouw ook wel zoiets. ik hoop dat je zo snel mogelijk ongie word dan heb je tenminste duidelijkheid. enne als je b.w.v. na 3 mnd nog niet ongie ben moet je wel naar je ha gaan hoor want ja, je bent nie voor niks gestopt toch?
    succes en gr.
    mij
     
  6. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Dat is zo, dank je wel voor jullie steun allemaal.
     
  7. Jenny

    Jenny Fanatiek lid

    14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Oh Monica dat wist ik niet. Hopelijk hoef je niet lang meer te wachten.
     
  8. tonca

    tonca Actief lid

    3 sep 2005
    187
    0
    0
    Moeder
    Brezi, Tsjechie
    bij mij was het van 20 juli eerste ongi dag tot 31 augustus, dat was de eerte ronde en nu zijn we in ronde nummero 2
     
  9. Vicky

    Vicky Fanatiek lid

    11 aug 2005
    1.200
    0
    0
    Enschede
    Ik ben direct na de pil zwnger geraakt, wat eigenlijk een enorm geluk was... Als ik ff reken en tel wanneer dan mijn eisprong en zo geweest moet zijn, zou ik 32 dagne na het stoppen ongesteld zijn geworden
     
  10. lieke

    lieke VIP lid

    7 sep 2005
    5.589
    65
    48
    ik ben na het stoppen met de pil na 30 dagen ongesteld geworden. Dat was dus ronde een.
    voor het gemak omdat ik nog niet zeker weet heb ik nu een cyclus van 29 dagen genomen.
    Ook werdt ik ongesteld zo rond 23. 45 in de avond dus heb die dag er na genomen als eerste cyclus dag en nu moet mijn NOD dan `12 Okt `wezen.
    ik ben benieuwd.
     
  11. ik word altijd ongesteld.
    Het enige dat ik dan voor heb als ik stop is dat mijn cyclus niet meer regelmatig is.
     
  12. Nibe

    Nibe Lid

    6 okt 2005
    13
    0
    0
    ikke wacht nu al 43 dagen....
     
  13. niek

    niek Fanatiek lid

    31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    ik werd drie dagen dan normaal met de pil ongi, dus eigenlijk heel regelmatig, het helpt alleen niet echt....
    Een vriendin van mij is nu 2 maanden gestopt en zit ook nog steeds te wachten op haar ongi. Ik denk dat het heel verschillend is, maar hoop toch voor je dat het snel komt.
     

Deel Deze Pagina