Gewoon benieuwd. Wie is er wel is op tv geweest

Discussie in 'De lounge' gestart door goblins, 23 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. goblins

    goblins Fanatiek lid

    27 okt 2013
    3.591
    3.222
    113
    ministerie van defensie
    Swifterbant
    Door een reactie van mij dacht ik ineens weer aan dat ik op tv ben geweest.
    En vroeg me af wie hier nog meer.

    Ik heb meegespeeld in:
    De zwakste schakel
    2x puzzeltijd
    De bruiloft van....
     
    Lafelife en Emama vinden dit leuk.
  2. joepy

    joepy Fanatiek lid

    12 okt 2017
    1.443
    952
    113
    Vrouw
    #2 joepy, 23 sep 2018
    Laatst bewerkt: 23 sep 2018
    Ik kwam in een stukje van tattoo verhalen en op de lokale omroep :) Maar ik heb echt camera vrees dus had kans op meer uitzend tijd maar ik wou niet echt wat vertellen met de camera aan , Mocht ook meedoen aan puberruil maar dat durfde ik niet :p

    Oja en nog een keer omdat er een docu was over een illegaal meisje uit mijn klas was wel sneu ze deed zo erg dr best op school werden de sloten van het huis waar ze verbleef vervangen zodat ze geen plek meer had etc .
     
  3. jolien 1986

    jolien 1986 Niet meer actief

    Ik als student veel als klapvee in publiek. Wel lollig bijbaantje
    :roflmao:

    Verder bij de rijdende rechter vakantie editie. (wij kregen gelijk , maar nooit geld gezien door aangevraagd faillissement)
     
  4. Adje

    Adje VIP lid

    21 aug 2015
    15.475
    24.334
    113
    Tig jaar geleden ben ik op het nieuws geweest, omdat Koningin Beatrix onze school kwam bezoeken.
    Of eigenlijk: de koningin kwam op tv en ik kwam ook in beeld :roflmao:
     
    Marchella, Emama, Nescio en 4 anderen vinden dit leuk.
  5. halve

    halve Niet meer actief

    Ik heb mee gedaan aan de grote geschiedenis quiz. En wel eens in beeld geweest bij een documentaire en praatprogramma's.
     
  6. Tuttebelleke

    Tuttebelleke Fanatiek lid

    19 mei 2017
    3.487
    3.856
    113
    Vrouw
    Ooit een keer in beeld geweest bij de Mini Playbackshow. Aan het einde werd er altijd 'gefeest' tijdens de eindtune van het programma en toen ben ik voor de camera gaan staan zwaaien :roflmao::oops:
     
    Spoetnik, smax, Lafelife en 3 anderen vinden dit leuk.
  7. suus02

    suus02 Fanatiek lid

    30 jan 2009
    3.216
    751
    113
    home sweet home
    Ja eerste ervaring was als kind, verkleed als appel omdat de koningin kwam haha. Daarna voor jumbo en ns. Kids zijn vaker op tv geweest in commercials ect
     
  8. Manque

    Manque Niet meer actief

    -Ik ben even in beeld in Buch in de Bajes, ondanks dat ik verklaard had dat ik daar niet aan mee wilde werken :mad:
    -Een keer een interview gegeven aan Hart v Nederland over de protesten tegen het AZC in onze stad.
    -Een keer in beeld geweest op RTL4 nieuws toen ik als kind aan het werk was.
    -Paar keer op de lokale omroep met optredens, toen ik nog zangeres was van een bandje.
    -Een keer op lokale televisie een interview gegeven over het educatieproject voor asielzoekers waar ik aan meewerkte.
     
    Hana84 vindt dit leuk.
  9. mol81

    mol81 Niet meer actief

    Met enige regelmaat op landelijke en regionale tv en radio maar altijd werkgerelateerd.
     
  10. Lisanne1811

    Lisanne1811 Fanatiek lid

    2 dec 2016
    3.701
    4.591
    113
    Ja ik ben op tv geweest bij een talentenjacht, was mee met de persoon die mee deed. Diegene kwam nog ver ook. Maar ik zeg maar niet meer want dan kan iedereen me opzoeken op internet :p

    Verder als kind op lokale tv geweest.
     
  11. MnnW

    MnnW Fanatiek lid

    10 jun 2013
    3.151
    2.237
    113
    Vrouw
    Ik heb wel eens net achter Matthijs gezeten, in het publiek bij DWDD. Mijn hoofd net links van hem in beeld, die van mijn vriend rechts. Ik vond het maar ongemakkelijk..
     
    smax, Angel1980 en Emama vinden dit leuk.
  12. Mississippi

    Mississippi VIP lid

    10 feb 2012
    10.511
    4.634
    113
    Ik ben een keer bij mcCarlo geweest, een item over middelbare scholieren die geslaagd waren. Er zouden 3 leerlingen van mijn school meegaan, maar die haakten af omdat ze dus net geslaagd waren haha, dus toen vroeg die docent of ik (toen 4havo) en nog 2 klasgenoten van mij meewilden. We moesten doen alsof we net gehoord hadden dat we het examen hadden gehaald. Was superstom en duurde megalang.
     
  13. Roos123

    Roos123 Niet meer actief

    - In het programma Nederland Zingt
    - Een tijdje terug was er een programma over ons dorp op tv. En daar zag ik mezelf ook ineens over straat lopen. Heel apart!
     
    Emama en Jottie vinden dit leuk.
  14. Sneeuwvlokjes

    Sneeuwvlokjes Fanatiek lid

    12 mrt 2014
    2.130
    1.209
    113
    Vroeger....heel lang geleden....werd telekids alleen nog gepresenteerd door Irene. En zat je, heel intiem, met alleen jouw klas om Irene heen terwijl zij de show presenteerde. Daar heb ik met mijn klas dus eens gezeten en kwam uiteraard talloze keren in beeld. Was zo’n leuke, indrukwekkende dag! Vergeet ik nooit meer.
     
    owly vindt dit leuk.
  15. Lesliefje

    Lesliefje Bekend lid

    3 nov 2015
    933
    585
    93
    Ik heb vroeger wel eens wat modellenwerk gedaan, waardoor ik wel eens on reclames van Bristol en C&A op tv ben geweest. Ook heb ik een keer TritzKids gewonnen. Dat was toen een quiz voor kinderen.
     
  16. Vlinderbloem

    Vlinderbloem VIP lid

    27 mrt 2008
    8.123
    1.673
    113
    Ja, een keer toen ik bij Beeckesteijnpop was, in een programma over muziekfestivals in Nederland. :)
     
  17. spruitjes

    spruitjes Fanatiek lid

    27 sep 2014
    2.885
    1.383
    113
    Als kind in chirurgenwerk. Echt een uur lang over mij en een jongetje met dezelfde aangezichts verlamming en de bijbehorende operaties.
    Als dank kreeg ik een echte Barbie zeemeermin. Zo gaaf!

    1,5 jaar geleden op tv bij het schudden van maxima's hand in het publiek tijdens Koningsdag
     
  18. sweetL

    sweetL Fanatiek lid

    8 jul 2014
    2.089
    2.095
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik heb zo'n 2j modellenwerk gedaan dus ben toen regelmatig op tv geweest, ook commercials en in nl films en pilots als figurant.
     
  19. Sado

    Sado VIP lid

    16 mei 2016
    17.874
    15.314
    113
    Ik ben als 9-jarige in het Jeugdjournaal geweest, met dat zelfde ook op onze lokale tvzender :p

    Verder heb ik als brugklasser meegedaan aan de Achmea Kennisquiz en als student aan Weet Ik Veel :)
     
  20. fafa

    fafa Niet meer actief

    zijn er ook mensen die nog nooit op tv geweest zijn? Zo te horen is dat misschien nog wel bijzonderder :p
     
    Kleintjuh85, Hana84, nizzie86 en 9 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina