Gewoon gezelligheid :D

Discussie in 'De lounge' gestart door Sulley, 17 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sulley

    Sulley Actief lid

    16 jun 2016
    453
    283
    63
    Goedemiddag dames,

    Ik lees best vaak in topics dat er meiden zijn die zich eenzaam of alleen voelen en niet veel vriendinnen of familie hebben. Ik zit in hetzelfde schuitje, weinig mensen om me heen maar voel me niet alleen. Ik dacht laat ik eens een topic openen om gewoon eens leuk en gezellig slap te lullen of dingen die je kwijt wilt erin te delen, voor degene die daar behoefte aan hebben en het leuk vinden.

    Ik zal ff wat over mezelf vertellen, ben 33 jaar woon in de regio Utrecht met mijn vriend, zoon van 9, dochter van bijna 2 en sindskort onze bullenpup. Ik werk op een school en heb pas een opleiding nagelstyliste afgerond, verder vind ik het heerlijk om dingen te ondernemen en ga er graag op uit. Hou van gezelligheid!
     
    Peppabig, DastyQueen, kleineM en 4 anderen vinden dit leuk.
  2. iMoeder

    iMoeder VIP lid

    30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Ow leuk, ik doe mee. Ik ben iMoeder, ben 38 en alleenstaande mama van 3 kinderen van 15, 8 en 5. Ik werk als leidinggevende in een kantoorbaan. Ga er graag op uit met de kinderen, vriendinnen of mn moeder. Maar ben ook n echte huismus. Ik hou van lezen, met de computer rommelen, puzzelen, gamen en uit eten gaan. Ik ben een stadsmeisje en nerd.
     
    Elmyra, Sulley, Nescio en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  3. Elsa86

    Elsa86 VIP lid

    30 jun 2014
    6.461
    3.448
    113
    Wat een leuk topic. Ik doe mee.

    Ik ben 32 jaar en woon in Lemelerveld (overijssel). Ik heb 3 dochters. De oudste is 3,5, de middelste is 2 en de jongste is 8 maanden. Overdag is het alleen ik en de kinderen en ik mis dan wel eens de sociale contacten.
    Ik ging met mijn middelste iedere dinsdagochtend naar een dreumesgroep en dat vond ik altijd heel gezellig, maar het is nu vakantie en na de vakantie mag ze al naar de peutergroep en ben ik er als ouder niet meer bij.

    Dingen ondernemen zoals ergens lunchen of een bioscoopje doe ik heel af en toe met mijn schoonzusjes en ik heb 1 vriendin waar ik af en toe wat mee doe.

    Maar ik zou zo graag eens gewoon ergens een bakkie gaan doen, maar die vriendin woont niet bepaald in de buurt.
     
    Nemo1, Elmyra, Sulley en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  4. Elsa86

    Elsa86 VIP lid

    30 jun 2014
    6.461
    3.448
    113
    Ik werk in de zorg en heb sinds februari een nieuwe baan met superleuke collega's.
     
    Louise11110 en Sulley vinden dit leuk.
  5. Stampertje1

    Stampertje1 Niet meer actief

    Hallo ik ben 26 en zwanger van de 2e
    En doe graag mee
     
    Elmyra, Sulley en Rosy90 vinden dit leuk.
  6. Rosy90

    Rosy90 VIP lid

    29 jul 2014
    9.546
    6.409
    113
    Vrouw
    Wat leuk! Ik hoop dat ik ook mee mag doen:) ik heb twee goede vriendinnen maar beiden hebben ze nog geen kinderen dus totaal in een andere levensfase als ik! Heb nog wel twee vriendinnen met kinderen maar die wonen helaas een heel eind weg dus die zie ik maar eens per drie maanden ofzo.
    Nou ik ben 26 jaar en heb twee lieve kindjes. L&L:) in verloop van tijd wil ik de namen wel delen. Ik kom uit de provincie Utrecht.
    Hoop dat we een gezellig topic clubje kunnen vormen:)
     
    Elmyra, Sulley en Stampertje1 vinden dit leuk.
  7. iMoeder

    iMoeder VIP lid

    30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Ow ja en mijn beste vriendin waar ik altijd veel mee ondernam. Heeft 6 maanden geleden een tweeling gekregen. Nu heeft ze 4 jonge kinderen (de andere 2 zijn 8 en 4). Dus ze heeft het super druk en (begrijpelijker wijs) minder tijd om dingen te ondernemen. :)
     
    Elmyra en Sulley vinden dit leuk.
  8. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    Jaaaa leuk!
    Ik doe ook mee :)

    Ik ben 27 en heb 2 kindjes.
    Woon in de Krimpenerwaard net voor de grens met de provincie Utrecht.

    Een vriendin van mij (die ik via zp heb leren kennen) heeft zelf ook nog 3 kindjes en het is doordat ik werk etc moeilijk om even op de koffie te gaan
     
    princess79, Rosy90, Elmyra en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  9. maartje84

    maartje84 VIP lid

    8 okt 2008
    12.711
    4.216
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Lol. Praat jij dan ook zo: ljeeeeeeeemuveld?


    Ik heb wel eens iemand moeten bellen uit die woonplaats en heb uiteindelijk maar opgehangen en een mail gestuurd want ik kon ze niet verstaan :roflmao:
     
  10. Stampertje1

    Stampertje1 Niet meer actief

    Hebben jullie ook hobby’s?
    Ik hou van creatief bezig zijn
    Zoals met nagels en fotoboeken maken
    Maar ook van dieren en zingen
     
    Rosy90, Elmyra en Sulley vinden dit leuk.
  11. Elmyra

    Elmyra Niet meer actief

    Leuk ik ben net 37 en we hebben 3 kindjes van 3,2 en 1. Sinds de oudste ben ik tbm al is dat geen bewuste keuze geweest, maar vanwege mijn gezondheid. Ik wil tzt wel weer een baan die fysiek haalbaar is, of beter nog voor mezelf beginnen met fotografie. Heb pas een cursus afgerond en doe nu nog een geavanceerde les.

    Mis echt wel eens de sociale (volwassen) contacten. Maar moet wel eerlijk zeggen dat ik geen buitengewoon sociaal mens ben. Heb niet veel vriendinnen, op 1 hand te tellen en moet zeggen dat dat ook wel prima is.

    Woon overigens in Overijssel.
     
    Rosy90 en Sulley vinden dit leuk.
  12. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    Ik hou van fotoboeken maken.. al loop ik wel gigantisch achter.
    Ben ook graag buiten, lekker lange wandelingen maken :)
     
    Elmyra, Stampertje1 en Sulley vinden dit leuk.
  13. Rosy90

    Rosy90 VIP lid

    29 jul 2014
    9.546
    6.409
    113
    Vrouw
    Leuk!
    Ik hou van lezen (al komt dat er tegenwoordig maar weinig van haha) wandelen, fietsen, films/serie kijken en ik naai af en toe op de naai machine. Oja en ik rij graag paard. (Dat laatste komt er tegenwoordig ook niet veel van):rolleyes:
     
    Sulley en Elmyra vinden dit leuk.
  14. Elmyra

    Elmyra Niet meer actief

    Eigenlijk heb ik maar 1 hobby ... fotografie! Nagelstyliste lijkt me echt een job waar je veel geduld voor moet hebben, je moet handig zijn en creatief! Ik vind het knap. Dieren vind ik ook leuk, helaas hebben we ze zelf niet.
     
    Sulley en Stampertje1 vinden dit leuk.
  15. Rosy90

    Rosy90 VIP lid

    29 jul 2014
    9.546
    6.409
    113
    Vrouw
    Leuk! Ik ben ook tbm, was eerst geen bewuste keuze. Ik ben pedagogisch medewerker van beroep. Maar toen de tijd dat ik zwanger was van m’n dochter was er behoorlijke crisis. Toen werd mijn contract niet verlengd. Heb wel gesolliciteerd maar ik was zwanger dus werd nergens aan genomen. Dus toen hebben we besloten dat ik thuis zou blijven:) het bevalt wel maar precies zoals jij zegt mis je dan wel de sociale ‘volwassene’ contacten.

    Jouw foto’s zijn nu al heel prachtig om te zien! Ik ben benieuwd hoe jij je daar verder in gaat ontwikkelen:)
     
    Elmyra en Sulley vinden dit leuk.
  16. Sulley

    Sulley Actief lid

    16 jun 2016
    453
    283
    63
    Wat leuk dat jullie gereageerd hebben @iMoeder, @Elsa86, @Stampertje1, @Roosie91 1, @Lotion, @maartje84 en @Elmyra! Zal proberen zoveel mogelijk te beantwoorden :D

    Iedereen mag gezellig mee doen hoor gezellig!

    Logisch dat het allemaal minder wordt op het moment dat je moeder wordt. Heb ook in de zwangerschap vriendschappen zien gaan helaas. Maar helaas voor hun :) we beginnen gewoon met de gezelligheid en zien wel waar het uitkomt

    Ik ben nog veel aan het oefenen met mijn nagels en nail art, probeer wat te diamond painten als ik er aan toe kom en ben gek op fotoboeken maken. Zo wilde ik 2 baby boeken maken (1 voor mijn dochter en en 1 voor mij) ben na de geboorte bij het 1e boek begonnen en daar ben ik nog het zkh niet uit en verder niet aan toegekomen :oops: zo kwam ik er laatst achter dat hier bij een winkel nof foto's lagen van 2016 :eek::|
     
    Rosy90, Stampertje1 en Elmyra vinden dit leuk.
  17. Sulley

    Sulley Actief lid

    16 jun 2016
    453
    283
    63
    Ook 12 jaar lang pedagogisch medewerker geweest en nu in nieuwe jaar starten in het onderwijs
     
    Rosy90 vindt dit leuk.
  18. Elsa86

    Elsa86 VIP lid

    30 jun 2014
    6.461
    3.448
    113
    Haha nee, ik praat behoorlijk Nederlands en zeker als ik iemand aan de telefoon heb die ABN spreekt.
    Ik praat ook niet zo plat als veel mensen uit Twente. Ik slik wel letters in, maar zeg bijvoorbeeld geen ie tegen de ij:D
     
    Sulley en Elmyra vinden dit leuk.
  19. Rosy90

    Rosy90 VIP lid

    29 jul 2014
    9.546
    6.409
    113
    Vrouw
    @Sulley hihi dat van die fotoboeken herken ik helaas :o:
    Wat gaaf nail art! Als je dat zelf kan heb je ook altijd mooie verzorgde nagels. En het is een stuk goedkoper om het zelf te doen haha. Leuk dat je ook pedagogisch medewerker bent! Ooh wat spannend! Begin je als onderwijsassistent? Hier een ook jaartje onderwijsassistent geweest bij groep 1 en 2. Ontzettend anders als een kdv, psz of BSO. Spannend! Hoeveel uur ga je werken?
     
    Sulley en Stampertje1 vinden dit leuk.
  20. Elsa86

    Elsa86 VIP lid

    30 jun 2014
    6.461
    3.448
    113
    Ook overijssel? Ik heb je even een pb gestuurd.
     
    Sulley en Elmyra vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina