Gezellig dat je ook wakker bent

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door suikerklontje, 5 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suikerklontje

    suikerklontje Fanatiek lid

    23 nov 2015
    1.116
    522
    113
    wat gezellig dat je wakker bent

    Hoi meiden

    Ik ben 9 weken geleden bevallen van een prachtige dochter.
    S nachts (tijdens het wachten op een boertje) kijk ik altijd even op het forum of er nog wat nieuws tussen de berichten staat.
    Wie doet dit ook?
     
    Love M en Biny vinden dit leuk.
  2. Jolandaa

    Jolandaa Actief lid

    14 aug 2016
    334
    336
    63
    NULL
    NULL
    Ik maar vooral als ik niet kan slapen zoals nu
     
  3. suikerklontje

    suikerklontje Fanatiek lid

    23 nov 2015
    1.116
    522
    113
    Ik lig nu dus ook klaar wakker
     
  4. Zonnestralen

    Zonnestralen VIP lid

    22 apr 2017
    11.955
    7.884
    113
    Vrouw
    Haha ik voel mij ook geroepen. Ik kan best vaak de slaap niet vinden. Ik heb een aantal jaar de laatste voeding moeten doen rond deze tijd en het is er echt diep ingesleten (2 kindjes snel achter elkaar).
     
  5. Nellie4

    Nellie4 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.629
    7.297
    113
    Ik meld me ook :) baal vooral dat ik wakker lig. Ik kan helaas niemand de schuld geven
     
  6. Cinsam

    Cinsam Fanatiek lid

    12 jan 2017
    1.068
    999
    113
    Vrouw
    Hier ook wakker, moet zo ook al opstaan. Dus nu nog ogen dicht doen is geen goed idee ;)
     
  7. Prettykitty

    Prettykitty Fanatiek lid

    22 dec 2016
    4.641
    3.012
    113
    Vrouw
    Leuk topic!
    Zou hier nog wel eens druk kunnen worden. Al die wakkere mama's en zwangere (en natuurlijk alle andere dames met bijv slaapproblemen)

    Ik lig ook vaak midden in de nacht wakker, zomaar. Omdat het hard waait ofzo, of omdat de baby in mijn buik een feestje houd. :D
     
  8. suikerklontje

    suikerklontje Fanatiek lid

    23 nov 2015
    1.116
    522
    113
    Wat leuk om te zien dat er dus zowel de mama's als de mama to be lekker wakker zijn. Onze dame wilde nog een keer de fles om half 5 maar gelukkig ging mijn vriend eruit. Uiteindelijk ben ik pas om half 3 in slaap gevallen
     
  9. suikerklontje

    suikerklontje Fanatiek lid

    23 nov 2015
    1.116
    522
    113
    Oeps ging war fout,

    Tot vannacht dames
     
  10. suikerklontje

    suikerklontje Fanatiek lid

    23 nov 2015
    1.116
    522
    113
    Goedenacht dames

    Daar zijn we weer!
    Al een beetje lekker geslapen?
    Hier kwam mevr om half 11 al, wat ik erg vroeg vond maar ja er zat 3,5 uur na der fles dus ja is mogelijk. Ik speentje erin Nasr beneden voor de fles kom ik boven lig ze weer te slapen naja ik ook maar terug me bed in.
    Kwart over 1 had ze echt honger en daar zitten we weer.

    Hoop zo sneller in slaap te vallen dan gister

    Welterusten meiden
     
  11. Biny

    Biny VIP lid

    10 feb 2011
    17.502
    5.591
    113
    Vrouw
    Waarom neem je niet al je spullen mee naar boven? Scheelt je weer een ritje naar beneden :D

    Hier vandaag geluk... na een klote dag gister can heeeeeel weinig slapen van de jongste en natuurlijk gisteravond wee wakker worden bij het in bed leggen, sliep ze eindelijk om 22.15 en werd ze pas om 6.00 weer wakker :)
     
  12. nutts

    nutts Fanatiek lid

    13 apr 2014
    1.928
    462
    83
    Ik volg ook even lig al nachten wakker ivm harde buiken en trombose been
     
  13. suikerklontje

    suikerklontje Fanatiek lid

    23 nov 2015
    1.116
    522
    113
    Ik heb geen flessenwarmer, doe het met de waterkoker.
    Hier hadden we gister ook een baal dagje maar niet zo als bij jou, hoe oud is de jongste?
    Hier kwam ze ook weer om 6.00 en gelukkig doet mijn vriend dan en komt die ze rond 7e altijd brengen.
    Op naar een nieuwe "gezellige" dag vol krampjes
     
  14. suikerklontje

    suikerklontje Fanatiek lid

    23 nov 2015
    1.116
    522
    113
    ik zie dat het opschiet bij je. Slik je medicijnen voor de trombose en na de bevalling heb je erna dan ook nog laat vast?
    Die nachten zullen er helaas ff nog niet beter op worden, al heb je dan wel je prachtige baby in je armen
     
  15. nutts

    nutts Fanatiek lid

    13 apr 2014
    1.928
    462
    83
    Ja heb bloedverdunnende spuiten geen idee of ik erna door moet gaan.

    Nee dan ben je ook vaak wakker maar hoop tussendoor meer te slapen .
    Hopelijk lijkt deze kleine op onze eerste die sliep met 5 weken van 23.30 tot 6.30.

    Maar daar ga ik niet van uit nog een keer zoveel mazzel
     
    suikerklontje vindt dit leuk.
  16. nutts

    nutts Fanatiek lid

    13 apr 2014
    1.928
    462
    83
    Vandaain het ziekenhuis geweest ga maandag een nachtje slapen met medicijnen in het ziekenhuis
     
  17. Biny

    Biny VIP lid

    10 feb 2011
    17.502
    5.591
    113
    Vrouw
    ik heb ook geen flessenwarmer hoor, duurt me veel te lang :p ik heb wel een thermosfles!:D ik kan het je echt aanraden! :D

    Ik weet niet zo goed wat er met haar is, vandaag ook weer amper geslapen.... zoooo niet handig met nog een energieke peuter...
    En ze is van 29-7 :) morgen alweer 10 weken!
     
  18. Marbloempje

    Marbloempje Actief lid

    6 okt 2017
    259
    126
    43
    Vrouw
    Hallo dames,

    Ik ben nieuw op dit forum, ik reageer maar ook op je topic TS. Omdat ik ook heel weinig slaap sinds ik zwanger ben. Ik word wakker van alles, heel frustrerend
     
    suikerklontje vindt dit leuk.
  19. suikerklontje

    suikerklontje Fanatiek lid

    23 nov 2015
    1.116
    522
    113
    Wat slim die thermosfles!!!!

    Onze dochter is van 30-7 wat leuk. Gaat bizar snel he!!!
    Hier heeft ze heel veel last van krampjes zo zielig, hoop zo dat dit snel voorbij gaat. Nu is het soms echt wakker worden huilen van de honger fles daarna huilen van de krampen en dan slapen, vind zo jammer van die dagen.
    Het slapen is hier heel wisselend. Vanmiddag 30min in der bed daarna klaar wakker en is ze nog 1.5 in me armen in slaap gevallen. Ze ligt ook nog steeds ingebakerd omdat ze zo onrustig is
     
  20. Biny

    Biny VIP lid

    10 feb 2011
    17.502
    5.591
    113
    Vrouw
    Wat sneu dat ze zo last van krampen heeft!
    Hier valt dat gelukkig reuze mee :)

    Ik weet ook niet waarom ze ineens zo slecht slaapt overdag, van de week rustig boven in bed gelegd maar zoontje slaakte een kreet en ze was weer wakker en niet meer geslapen daarna...

    Hier bakerde ik haar ook in, in de nacht, tegenwoordig slaapt ze op haar buik...
    Overdag deed ze dat in de box ook al, maar in de nacht ook gaan doen omdat ze echt nog een half uur lag te wurmen e.d in de nacht na de fles
     

Deel Deze Pagina