Gezellige moslima's

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door LolaBloem, 15 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marbloempje

    Marbloempje Actief lid

    6 okt 2017
    259
    126
    43
    Vrouw
    Ik, wat zoek je precies?
     
  2. Esila

    Esila Fanatiek lid

    17 sep 2006
    2.389
    831
    113
    Selamun aleyküm lieve meiden,

    Allereerst, Welkom nieuwe meiden hier !
    Ik heb nog een heleboel terug/ bij te lezen zie ik. Gezellig dat het hier drukker geworden is :thumup:
    Ik ga proberen het weer een beetje bij Te houden inşaAllah!

    Inmiddels ben ik natuurlijk allang bevallen Elhamdullilah. En voor de derde keer mama geworden ! Van een prachtige gezonde dochter Elhamdullilah. Komende donderdag wordt ze 3 weekjes. Ik ben uiteindelijk ingeleid met 41 weken en had een verschrikkelijke bevalling van 22 uur waar ik niet meer aan terug wil denken :( dan zeggen ze dat een derde sneller/makkelijker komt o_O Het Was de ergste van allen.
    Maar goed, we genieten inmiddels met volle teugen van de kleine meid :rolleyes:(ook wetende dat het ons laatste kindje is inşaAllah) en grote broer en zus zijn Ook super trots op haar! Ze zijn niet bij der weg te slaan ;)
     
    qwsr vindt dit leuk.
  3. Lightblue

    Lightblue Bekend lid

    5 mei 2017
    894
    669
    93
    Vrouw
    Ahh subhanAllaah wat jammer dat je er zo op terug kijkt.. heel naar

    Mabroukk! Moge Allaah haar doen opgroeien tot een vrome moslima en moge Allaah jullie beschermen ameen
     
    Esila vindt dit leuk.
  4. Esila

    Esila Fanatiek lid

    17 sep 2006
    2.389
    831
    113
    Dankjewel Lightblue. Amin en al onze kinderen en ons allen :rolleyes:
     
    Lightblue vindt dit leuk.
  5. aYh4L8

    aYh4L8 Niet meer actief

    @Marbloempje was benieuwd naar hun producten in het algemeen, en ook voornamelijk de producten om de vruchtbaarheid te helpen verbeteren

    @Esila Mabrouk!!! Gefeliciteerd met je dochter, Vervelend van je bevalling dat die zo is gelopen:(
    Maar nu wel lekker genieten van je kleine meid!! :)
     
    Esila vindt dit leuk.
  6. Lightblue

    Lightblue Bekend lid

    5 mei 2017
    894
    669
    93
    Vrouw
    @Lotte, ik zou je adviseren om met Esra contact op te nemen van korrel&kruid. Zij kan je alles duidelijk uitleggen in shaa Allaah
     
  7. aYh4L8

    aYh4L8 Niet meer actief

    Hoe gaat het hier? :)
     
  8. Vitamientjuh

    Vitamientjuh Fanatiek lid

    3 dec 2011
    3.069
    1.124
    113
    Vrouw
    Salaam alaykom dames. Ik kwam dit topic toevallig tegen en ben ook een moslima alhamdulilah.
    @LolaBloem ik ben een Marokkaanse, misschien kan ik je helpen?
     
    Esila vindt dit leuk.
  9. LolaBloem

    LolaBloem Niet meer actief

    Welkom ukhti wat leuk dat je je aansluit! Kan je iets over jezelf vertellen? Aantal kindjes (kinderwens) ?

    Ik weet echt niet meer wat ik wou vragen. Ben van nature al vergeetachtig en nu zwanger, nog erger! Wel lief dat je reageerde haha!

    @Lotte hie gaat het wel redelijk. Zit in best moeilijke periode maar we blijven Allah dankbaar want niks gebeurd zonder zijn wijsheid. Alhamdullilah 3ala kouli 7al. Hoe is het met jou?
     
    Esila vindt dit leuk.
  10. LolaBloem

    LolaBloem Niet meer actief

    @Esila heeee kersverse ouder! Hoe is het met jou dan haha jij bent spoorloos ineens :)
    Het kon niet anders dan dat je al bevallen moest zijn. Hoe is het met de kleine? Hoe ging je bevalling?
    Gefeliciteerd!!
     
    Esila vindt dit leuk.
  11. Vitamientjuh

    Vitamientjuh Fanatiek lid

    3 dec 2011
    3.069
    1.124
    113
    Vrouw
    Moge Allah het voor jullie vergemakkelijken.
    Ik ben moeder van 4 kinderen en ik heb geen kinderwens :).
     
    Esila, LolaBloem en aYh4L8 vinden dit leuk.
  12. aYh4L8

    aYh4L8 Niet meer actief

    @LolaBloem moge allah het je vergemakkelijken! Niks aan de hand met de baby??

    Hier gaat het goed alhamdulilah alleen voel me zo ‘raar’ heb op 6 feb mn nieuwe periode gehad begonnen op 9 dpo dag 30 van mn cyclus dus voor mijn niks vreemds verder want is altijd wel ongeveer zo maar nu heb ik steeds een gevoel van maagzuur alleen is het niet zuur maar drukt het zeg maar meer op mn slokdarm en mn borsten voelen als waterballonen aan en regelmatig wat hoofdpijn en nu lichtelijk misselijk en heb last van mn darmen gehad afgelopen week... zou het dan toch geen nieuwe periode zijn geweest.. ik wacht nog even af of het zo blijft of niet en anders van de week maar een test kopen om te zien of dat het misschien is
     
    Vitamientjuh vindt dit leuk.
  13. Vitamientjuh

    Vitamientjuh Fanatiek lid

    3 dec 2011
    3.069
    1.124
    113
    Vrouw
    Dus 6 feb was de eerste dag van je menstruatie? Misschien een naderende eisprong? Ons lichaam kan ons goed voor de gek houden (ik heb er helaas genoeg ervaring mee).
     
  14. aYh4L8

    aYh4L8 Niet meer actief

    Ja klopt 6 feb was eerste dag, naderende eisprong zou kunnen maar denk het niet heb die namelijk altijd rond dag 18/19/20/21 maar je weet maar nooit ga me ook nergens aan vasthouden weet helaas ook maar al te goed dat je lichaam je flink voor de gek kan houden en anders als het blijft aanhouden van de week gewoon testen dan weet je het ook zeker
     
  15. Esila

    Esila Fanatiek lid

    17 sep 2006
    2.389
    831
    113
    Moge Allah je sabr geven en je situatie vergemakkelijken.
     
  16. Esila

    Esila Fanatiek lid

    17 sep 2006
    2.389
    831
    113
    Elhamdullilah vandaag is Ze 4 weekjes en zo'n super schatje MaşaAllah. Alles gaat Goed nu Maar de bevalling wil ik niet meer aan denken. Het duurde 22 uur en Was ontzettend zwaar .
     
    Vitamientjuh vindt dit leuk.
  17. Esila

    Esila Fanatiek lid

    17 sep 2006
    2.389
    831
    113
    Vitamientjuh, welkom !
    Hoe oud zijn je kinderen ?
     
  18. Vitamientjuh

    Vitamientjuh Fanatiek lid

    3 dec 2011
    3.069
    1.124
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd!
     
  19. Vitamientjuh

    Vitamientjuh Fanatiek lid

    3 dec 2011
    3.069
    1.124
    113
    Vrouw
    Dank je. Ik heb 4 jonge kindjes ;) alle 4 onder de 6 jaar (geen tweelingen). Wat is jullie afkomst? Ik ben zelf een Marokkaanse.
     
    Esila en Lightblue vinden dit leuk.
  20. aYh4L8

    aYh4L8 Niet meer actief

    Ik ben een Nederlandse
     
    Vitamientjuh vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina