Giga geschrokken

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Dani84, 30 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dani84

    Dani84 Niet meer actief

    Hoi hoi

    Ik kwam net thuis van boodschappen doen, en ik gooi m`n tas in een stoel rent er ineens met een enorme vaart en zwarte kat langs me heen naar buiten! :confused:

    Wij hebben geen kat! ben niet zo`n kattenmens :oops: sorry maar wel een vogeltje war die waarschijnlijk op afgekomen is.. :cry: Er lopen bij ons zo ontzettend veel katten door de tuin, Als mensen een kat willen hebben laat ze die dan ook bij zich houden! pfff schrok zo verschrikkelijk!

    Zou een hartverzakking krijgen.. stond zo te shaken.. maare kon dit kwaad voor ons kindje? of krijgt die er niks van mee..

    Groetjes Danielle
     
  2. Vlinder84

    Vlinder84 Niet meer actief

    Nee joh, ik schrik me zo vaak helemaal het leplazarus van mijn eigen katten en de kleine en ik doen het nog goed hoor ;) Maar hoe is die kat binnen gekomen dan?
     
  3. Amfy

    Amfy Niet meer actief

    schrikken kan geen kwaad.ik heb blijkbaar sinds ik zwanger ben een slecht geweten ik schrik momenteel overal van
     
  4. Dani84

    Dani84 Niet meer actief

    Haha via de achterdeur! Die hadden we openstaan m`n man zat boven maar die had niks gehoord! :(

    Voel de kleine nog wel bewegen dus gelukkig maar..

    Groetjes Danielle
     
  5. Dinky

    Dinky Bekend lid

    28 mei 2008
    531
    1
    0
    Musselkanaal
    kan me voorstellen dat je flink geschrokken bent :D.. maar het spreekwoord " maak dat de kat maar wijs" is er niet voor niks grinz.. mijn katten laten zich echt niet vertellen waar ze wel en niet in huis mogen wandelen..
     
  6. Devilschase

    Devilschase VIP lid

    1 dec 2007
    20.823
    7.588
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    heb je al gekeken of je vogel nog leeft
     
  7. Maaike1982

    Maaike1982 Actief lid

    7 jul 2008
    318
    0
    0
    Journaliste
    Amsterdam
    Joh, als dat schadelijk zou zijn zouden er heel weinig beebs worden geboren
     
  8. Dani84

    Dani84 Niet meer actief

    Haha ja de vogel zat nog op z`n stokkie hoor :p
     

Deel Deze Pagina