Gisterenmiddag bloed verloren...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Lolieken, 25 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bengeltje86

    bengeltje86 VIP lid

    6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    als het als een sneltreintje klinkt ewn anders doe je minuut tegen aan houden dan aantal slagen bij houden is dat tussen de 120 en 170 is dat de kleine
     
  2. Lolieken

    Lolieken Fanatiek lid

    1 jul 2008
    1.107
    1
    36
    Okido maar 't ging vrij snel dus ik denk wel dat het de kleine was en het was echt op de buik dus... Ik zou het zo meteen weer proberen maar ik wil nu ook niet te hart van stapel lopen. Wil het kleintje ook niet te veel lastig vallen. ;)
     
  3. Lolieken

    Lolieken Fanatiek lid

    1 jul 2008
    1.107
    1
    36
    Zo dames ik ben bij de gynaecoloog geweest. Met het kindje alles goed en dus met mij ook. Blijkbaar zou ik een heel gevoelige baarmoederhals hebben. Dus ik zou nog wel eens wat bloed kunnen verliezen. Hopelijk niet natuurlijk.

    Verder staat m'n urine op de kweek. Omdat ze een vermoeden hebben dat ik een blaasontsteking heb. We zullen zien...

    En mss moet ik binnen een maandje ofzo een dagje binnen. Ik zou 24 u gemonitord worden voor m'n bloeddruk. Hij is altijd goed, heel goed zelfs behalve als ik naar het ziekenhuis ga. Ze vermoeden stress maar ze willen al de rest ook uitsluiten. Vandaar dan eventueel die observatie.

    Alles voor het kindje he dames! Bedankt voor jullie steun. Ik ben écht opgelucht!
     

Deel Deze Pagina