"Goed lopende" topics sluiten

Discussie in 'Over deze site' gestart door 2augustus1992, 12 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 2augustus1992

    2augustus1992 Niet meer actief

    Hallo @Beheer,

    Vaak worden er helaas goed lopende topics gesloten op verzoek van de topicstarter, terwijl er dan net/juist een discussie aan de hand is. Sommige topics kunnen mijn inziens zo leerzaam, nuttig zijn.
    Neem nu het voorbeeld van het topic in de lounge over verdrinken van 4-6 jarigen. Er blijkt duidelijk zoveel onwetendheid te zijn over gevaren van zwemmen voor (kleine) kinderen.

    Is het niet mogelijk dat zo'n topic dan geopend blijft, indanks het verzoek van ts om het te sluiten?
    Er mag toch ruimte zijn voor discussie?
    En misschien net als dat je niet zomaar je nickname kunt laten veranderen, dat je ook niet zomaar een topic mag laten sluiten wat je geopend hebt, omdat de antwoorden je niet bevallen? Dat dàt nu eenmaal de consequentie is van het plaatsen van een onderwerp op een openbaar forum.

    Alvast bedankt voor het antwoorden, wellicht hebben andere mensen ook nog inbreng en gedachten/ aanvullingen hierover.

    Groetjes, *2augustus*
     
    xElles vindt dit leuk.
  2. Regina88

    Regina88 Niet meer actief

    Als je zelf ts bent van een topic kan je besluiten om hem open te houden. Je zou dan prima hetzelfde topic kunnen openen als deel 2 denk ik. ;) Zolang de discussie netjes blijft natuurlijk.
     
    nizzie86 vindt dit leuk.
  3. Regina88

    Regina88 Niet meer actief

    Maar ik ben het wel met je eens hoor. Het is erg irritant.
     
  4. Beheer

    Beheer Administrator
    Medewerker

    11 feb 2005
    16.126
    2.853
    113
    Het is inderdaad jammer als nuttige, goedlopende onderwerpen gesloten worden. Maar een topicstarter mag een eigen onderwerp laten sluiten. Je komt in een heel grijs gebied als je alleen 'nutteloze' onderwerpen op verzoek sluit. Want wanneer is iets nutteloos...?

    Jij kan natuurlijk, zoals @Regina88 zei, zelf een nieuw topic starten.

    Met vriendelijke groet,
    Beheer Zwangerschapspagina.nl
     
  5. Luuz

    Luuz VIP lid

    16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Ik snap het op verzoek sluiten sowieso niet zo goed.

    vooral niet als het topic gesloten word omdat de antwoorden niet in het straatje van ts past. Ben je mooi in discussie, gaat het er netjes aan toe, gaat ie dicht :|
     
    CoffeeJunkie vindt dit leuk.
  6. Micchan

    Micchan VIP lid

    24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Is inderdaad wel jammer, al vind ik het tegenwoordig weer een stuk minder dan een tijdje geleden. Toen vlogen de *kloinks* je om de oren.
     

Deel Deze Pagina