Goede, ondersteunende buikband

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Wensmamma, 22 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wensmamma

    Wensmamma Fanatiek lid

    4 jun 2013
    2.347
    993
    113
    Wat is nou een goede, ondersteunende buikband? Tijdens vorige zwangerschap had ik er eentje van Cariwell, nu dus weer aangeschaft maar mijn buik is nog te klein. Die kan ik dus nog niet omdoen.

    Ik heb erg veel last van mijn banden waardoor ik met lopen het gevoel heb dat mijn buik op mijn knieƫn hangt. Ik ondersteun mijn buik dan maar met mijn handen, maar dat loopt zo moeilijk :D;)

    Dus is er nog een ander merk dat goed ondersteund. Op internet kom ik alleen maar Cariwell tegen...
     
  2. Mamavanhannah

    Mamavanhannah Actief lid

    23 apr 2017
    178
    39
    28
    Vrouw
    Ik heb ook die van cariwell en ben er erg tevreden mee. Ik heb degene met meer ondersteuning, deze:
    https://www.prenatal.nl/kleding-voor-mama/zwangerschaps-kleding/buikbanden-en-accessoires/carriwell-buikband-3981126.html?gclid=EAIaIQobChMIvK3u8bT_2QIVRLHtCh1BfwUIEAAYASAAEgK-qvD_BwE

    maar ik weet dat er ook een is met minder steun, die is van een soort elastische stof gemaakt. Dat is deze:
    https://www.vanastenbabysuperstore.nl/carriwell-buikband-support-zwart.html?gclid=EAIaIQobChMIvK3u8bT_2QIVRLHtCh1BfwUIEAQYAiABEgJy8fD_BwE


    Ik weet niet welke je geprobeerd hebt, maar misschien is die lichtere variant handig als je wat eerder in je zwangerschap zit?

    Succes!
     
  3. Wensmamma

    Wensmamma Fanatiek lid

    4 jun 2013
    2.347
    993
    113
    Ja denk ook dat ik de duurdere variant in huis heb. Misschien dan idd gaan voor die goedkopere. Ik ga even kijken, thnx.
     
  4. Roty

    Roty Actief lid

    22 apr 2015
    449
    74
    28
    Ik heb er een van Anita. Ook te vinden op marktplaatx
     
  5. spruitjes

    spruitjes Fanatiek lid

    27 sep 2014
    2.885
    1.383
    113
    Ik heb een band gekocht die eigenlijk bedoeld is voor ondersteuning in de rug. Het bevat alleen een band onder de buik. Die elastieken band die boven op je buik zit zit heel vervelend bij mij. Mn buik vind druk daarboven niet fijn.
    Die ik nu heb kan je behoorlijk verstellen. Misschien is dat wat !
     

Deel Deze Pagina