Goede poetsvrouw in Eindhoven

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door Curly84, 19 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Curly84

    Curly84 Lid

    26 okt 2015
    49
    0
    6
    Hoi allemaal,

    Ik ben op zoek naar een goede poetshulp voor thuis.
    Iemand die betrouwbaar is en vooral ook haar (of zijn) werk echt goed uitvoert.

    We hebben er nu eentje maar ik ben niet echt tevreden en ik hoop eigenlijk dat iemand mij hier een goede hulp kan aanwijzen.

    Alvast bedankt voor de reacties!
     
  2. Zonnebloem92

    Zonnebloem92 VIP lid

    4 dec 2012
    10.846
    4.212
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ik vind poetsvrouw heel minderwaardig klinken.
    Maar om antwoord te geven op jouw vraag, kun je niet op internet kijken? Marktplaats misschien? Of een hulp in de huishouding via een bureau? Of wellicht kent iemand in jouw omgeving nog iemand die op zoek is.
     
  3. Sleepless

    Sleepless Bekend lid

    1 jun 2013
    892
    173
    43
    Vrouw
    Brabant
    Ik woon in Eindhoven en wij hebben ook een poetshulp. Of ze echt heel erg goed is weet ik alleen niet; ik ben zelf niet zo'n poetsster en soms kom ik wel eens een klein hoekje tegen en dan denk ik 'ah, dat is ze denk ik vergeten' :D. Maar wij zijn tevreden, een hele leuke en vriendelijke vrouw en alles ziet er over het algemeen prima uit. Maar als je dus echt hoge standaarden hebt (zoals sommige van mijn vriendinnen die het zelfs achter de kast schoon willen hebben ;)), dan is onze poetshulp misschien minder geschikt.. :D
     
  4. julia80

    julia80 Fanatiek lid

    11 jan 2014
    4.448
    2.261
    113
    Ik heb helaas geen tips alleen net als boven al genoemd werd is het netjes om huishoudelijke hulp of hulp in de huishouding te zeggen.
    succes!
     
  5. Phloxx

    Phloxx Niet meer actief

    Huishoudelijke hulp? Wat denigrerend, dat noem je een interieur verzorgster :rolleyes:Wat een gemiep om de naam. Ik zou via je eigen netwerk zoeken. Dan heb je net wat meer zekerheid dat je een betrouwbare poetshulp hebt. Maar ik ben ook wel wat wantrouwend als het gaat om een volstrekt vreemde in mijn huis te laten.
     

Deel Deze Pagina