goedkoop peuterbed?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door tientje, 14 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tientje

    tientje Actief lid

    28 jun 2006
    375
    0
    0
    Hallo

    Mijn zoon is net 2 jaar; nu willen we als hij wat ouder is een (half) hoogslaper kopen. Zijn kamer is niet al te groot, en met een normaal bed blijft er weinig speelruimte over of mogelijkheid tot een kleding kast

    nu is hij een goede klimmer maar om nu een hoogslaper te kopen direct uit het ledikantje lijkt me iets te snel gaan.

    nu ben ik op zoek naar een goedkoop peuterbed maar kan eigenlijk alleen iets vinden op ikea

    nog meer ideeen, behalve marktplaats
     
  2. RianneF

    RianneF Bekend lid

    31 okt 2008
    712
    0
    0
    Onze zoon is voor zijn 2e jaar op een halfhoogslaper gaan slapen. In het gat waar de trap zit, hebben we een kussen gepropt en dit gaat prima :) Hij doet geen moeite om er zelf uit of in te klimmen.
     
  3. Lynx

    Lynx VIP lid

    19 jul 2008
    8.501
    2.398
    113
    Wij zaten ook in dubio, of een peuterbed of meteen een groot bed. We hebben uiteindelijk gekozen voor een groot bed van de serie Flex bij Beter Bed. Die kan je ook uitbereiden naar een half- en hoogslaper, misschien is dat iets voor jullie. Dan kan hij eerst laag bij de grond en als hij wat groter is bouw je 'm om naar de halfhoogslaper. Dan hoef je ook geen nieuw bed te kopen. Vind ik toch altijd jammer van het geld.
     
  4. Arja

    Arja Bekend lid

    2 nov 2008
    951
    0
    0
    Waarom geen bedje via Marktplaats als ik vragen mag. Ik heb er zelf eentje voor 40 euro op de kop getikt. Heb ik geschuurd en in de krijtverf gezet, ziet er hartstikke leuk uit. Ik zag echter ook Bopita bedjes die je zo over kunt nemen die je niet hoeft te schilderen. Misschien toch een overweging waard.
     
  5. mariska72

    mariska72 Fanatiek lid

    25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Bij de Ikea heb je een bed die je voor zowel (half)hoogslaper als een gewoon bed kunt gebruiken. Kun je hem eerst laag zetten en als hij er aan toe is het bed hoog zetten.
     
  6. CinCinCin

    CinCinCin Actief lid

    27 jul 2011
    121
    0
    0
    Verzorgende IG
    Omgeving Utrecht
    Ook wij hebben 2 meegroeibedjes ( nu in peuterstand ) van MP, voor 50 euro. Nog in prima staat !
    Als ze niet meer in de peuterstand kunnen, willen we wel gewone éénpersoonsbedden gaan kopen, maar is niet persé direct noodzakelijk.
     
  7. SeaShell

    SeaShell Niet meer actief

    De peuterbedden van Ikea zijn ook maar 60 euro excl matras van 60 euro en lattenbodem van 10 euro. Echt superleuke bedjes verkopen ze er (kijk maar eens op de Ikea website)
     
  8. Gentle

    Gentle VIP lid

    10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Ik heb 2 weken geleden een gewoon eenpersoonsbed gekocht op MP, 50 euro incl matras! Hij is superleuk, pas een jaar oud! Dat moet zeker ook te doen zijn voor een peuterbedje!
     
  9. tientje

    tientje Actief lid

    28 jun 2006
    375
    0
    0
    paar slechte ervaringen
    bij ikea ook leuke gezien maar wilde verder kijken dan mijn neus lang is;)
     
  10. jojo29

    jojo29 Bekend lid

    4 feb 2008
    709
    0
    0
    verkoopster
    utrecht
    hahaha mijn zoon is 5 en slaapt nog steeds in een peuter bed
    ik heb wel een gave een micky mouse auto hand gemaakt toen gekocht op marktplaats was wel iets van 200,- euro

    en hij was 2 ongeveer en hij past er nog steeds in maar ik ga wel binnen kort naar een hoogslaper en met een matras eronder voor mijn dochtertje die is nu 17 maanden
    en zet ik die micky mouse bed weer op marktplaats.

    soms koop je nog leuker op marktplaats dan nieuw in de winkel en zeker als je naar de prijs kijkt pff wilde eerst zo'n boomhut bed maar dan betaal je nieuw 600,- euro of nog duurder
    dat vind ik dan weer iets te duur.

    gr jojo29
     

Deel Deze Pagina