Gonal F na Clomid, 2e zwangerschap

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Evelijne, 26 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Star2017

    Star2017 Fanatiek lid

    8 jun 2017
    1.512
    788
    113
    Vrouw
    Ja 40weken mijlpaal gehaald!
    @DanielleG straks met weeën gaan de cm wel sneller hoor! Nu gewoon geluk dat ik er al 2 heb scheelt voor straks haha en betekent dat ik gestript kan worden komende week.
     
  2. Caro25

    Caro25 Bekend lid

    16 jan 2017
    542
    354
    63
    Vrouw
    Joehoee! Laat die baby maar komen!:p:D
     
  3. Caro25

    Caro25 Bekend lid

    16 jan 2017
    542
    354
    63
    Vrouw
    Hoi meiden,

    Hoe gaat het met jullie?
     
  4. Star2017

    Star2017 Fanatiek lid

    8 jun 2017
    1.512
    788
    113
    Vrouw
    Ik ben trouwens bevallen! Gisteren middag! Later meer.
     
    DanielleG vindt dit leuk.
  5. Caro25

    Caro25 Bekend lid

    16 jan 2017
    542
    354
    63
    Vrouw
    Wauw, gefeliciteerd!! Hoe gaat het met je?
    Ik ben benieuwd naar je update hihi. Hopelijk alles goed met jou en je meisje!
     
  6. DanielleG

    DanielleG Actief lid

    6 sep 2017
    473
    286
    63
    Vrouw
    Gefeliciteerd star, alles goed gegaan? Hoe gaat het met jullie? Ook erg benieuwd naar jullie update!
     
  7. Caro25

    Caro25 Bekend lid

    16 jan 2017
    542
    354
    63
    Vrouw
    Spannend!

    Hoe gaat het met jou @DanielleG ? Kun je de warmte een beetje aan?
    Alles helemaal klaar nu?

    Hier alles goed! Baby is enorm beweeglijk haha. Gisteren verrast met een super leuke babyshower. Zo leuk!
    Nog dik 9 weken! Komt steeds dichterbij!
     
  8. DanielleG

    DanielleG Actief lid

    6 sep 2017
    473
    286
    63
    Vrouw
    Hier gaat alles goed! Ja, heb er gelukkig niet zo heel erg veel last van en jij? Mijn laatste werkweek gaat in dus dat is echt erg snel gegaan. Weet nog dat voor gevoel allemaal zo lang duurde en ineens is het daar.

    Onze baby was ook heeeel erg druk dat is sinds deze week wel iets minder geworden lijkt wel. Had ook al 2x wat last van menstruatiekrampjes zal wel aan het indalen zijn.

    Was je goed verwend op de babyborrel? Wist je het al of was het echt een verrassing voor je? Ben je ook al helemaal klaar met alles? Of nog even op het gemakje?
     
  9. Caro25

    Caro25 Bekend lid

    16 jan 2017
    542
    354
    63
    Vrouw
    Heerlijk!! Geniet van je laatste week werken en dan mag je lekker uitrusten. Dan gaat het ook ineens erg snel denk ik. Spannend! Ook al zenuwachtige (o)pa's en (o)ma's? Haha..

    Dat zelfde heb ik ook. Maakte mij er gisteren ook wel een beetje zorgen over. Baby is normaal ook heel actief, maar de laatste 2 dagen voel ik beeb nauwelijks. Misschien door de warmte?
    gisteravond voelde ik wel weer van allerlei getrappel, dus weer een opluchting haha.
    Heb ook wel last van af en toe wat menstruatiepijn. Zal morgen eens vragen wat dat inhoud.

    Ja supergoed verwend. Hele leuke cadeautjes gekregen, lekkere hapjes en gewoon gezellig met een hele club:) Ik wist het niet, het was een hele verrassing toen ik thuis kwam en het huis vol stond haha:roflmao:
     
    DanielleG vindt dit leuk.
  10. Goldie1987

    Goldie1987 Actief lid

    2 jul 2017
    232
    64
    28
    Vrouw
    Noord Holland
    Gefeliciteerd! Eindelijk daar is ze! Hoe is het gegaan en hoe gaat het? We horen het graag!
     
  11. Goldie1987

    Goldie1987 Actief lid

    2 jul 2017
    232
    64
    28
    Vrouw
    Noord Holland
    Wat een leuke verrassing! Dan komt het toch ook wel ineens dichtbij he!

    Hier ook nog 9 weken. Ben zo benieuwd! Ik heb wel last van de warmte vooral met het slapen maar ja hoort erbij.
    Nog even doorzetten. Wij gaan zaterdag nog een weekje naar zuid Frankrijk dus helemaal zin in. En dan nog 3 weken werken en dan ook eindelijk met verlof. Heb er zin in!
     
  12. DanielleG

    DanielleG Actief lid

    6 sep 2017
    473
    286
    63
    Vrouw
    Heerlijk eindelijk lekker verlof! Nu lekker genieten en mag de baby wel komen! Haha ben zo benieuwd wanneer ze komt.. weet totaal niet wat je kan verwachten.

    Leuk dat ze her zo goed geheim gehouden hebben. Zijn jullie wel al helemaal klaar en is het een beetje te doen met de warmte? Zijn iig in een ideale tijd uitgerekend.

    @Star2017 alles goed gegaan? Zijn erg benieuwd hoe het is gegaan en hoe de kleine heet
     
  13. Star2017

    Star2017 Fanatiek lid

    8 jun 2017
    1.512
    788
    113
    Vrouw
    Zo ben ik weer even tussen alle drukte door! Heb niet alles terug gelezen nog. Goede bevalling gehad! Allemaal erg snel gegaan! Ik bad weeen opgevangen en ook bevallen! Dag later mochten we weer naar huis toe. Alles verders goed met ons, borstvoeding loopt ook erg goed. Ze heet I v y.
     
    Goldie1987 en DanielleG vinden dit leuk.
  14. Caro25

    Caro25 Bekend lid

    16 jan 2017
    542
    354
    63
    Vrouw
    Oh wauw, wat een goed nieuws! Van harte gefeliciteerd! Fijn dat ze het zo goed doet!
    Geniet er van!
     
    Star2017 vindt dit leuk.
  15. Caro25

    Caro25 Bekend lid

    16 jan 2017
    542
    354
    63
    Vrouw
    Eindelijk verlof!! Wat heerlijk zeg! Het aftellen kan nu echt gaan beginnen! Wat is je uitgerekende datum? Nu nog de laatste dingetjes shoppen? Hihi, zo spannend!
    Geniet van je verlof!!
     
    DanielleG vindt dit leuk.
  16. Caro25

    Caro25 Bekend lid

    16 jan 2017
    542
    354
    63
    Vrouw
    Ja, begint ineens dichtbij te komen!! VK zei afgelopen week: de baby mag over een week of 5 al komen. Waaah, dat klinkt ineens wel heel dichtbij :p

    Wat heerlijk dat jullie nog lekker met z'n tweetjes naar Frankrijk gaan. Geniet er van!
    Even bijkomen van alles.
     
    Goldie1987 vindt dit leuk.
  17. DanielleG

    DanielleG Actief lid

    6 sep 2017
    473
    286
    63
    Vrouw
    Wat goed om te horen dat jullie het allemaal goed maken! Fijn dat het ook goed gaat met borstvoeding dat is natuurlijk ook maar even afwachten altijd. Geniet lekker van je kraamtijd en wat een leuke naam.
     
    Star2017 vindt dit leuk.
  18. DanielleG

    DanielleG Actief lid

    6 sep 2017
    473
    286
    63
    Vrouw
    Ja eindelijk verlof.. haha alles zo goed als klaar.. merk nu wel dat ik in de middag toch wel meer moe ben en dat ik zo kan gaan slapen eigenlijk ook al heb ik niet heel veel gedaan die dag moet er maar gewoon aan toegeven. Afgelopen week nog heel het huis schoongemaakt dus kan ook zijn dat ik daar toch wel erg moe van ben haha. Uitgerekende datum is 30 juni maar als het aan mij ligt mag ze komen hoor, ze is zo welkom! Woensdag weer naar de verloskundige krijg s nachts ook echt heel erg last van harde buiken dus misschien komt het toch stiekem wel dichtbij nu.

    Hoe lang moet jij nu nog?
     
  19. Caro25

    Caro25 Bekend lid

    16 jan 2017
    542
    354
    63
    Vrouw
    Misschien dat je lichaam nu in rust is, dat je vermoeidheid er nu 'uitkomt'? Indd lekker neerploffen. Je hebt je verlof nu wel verdiend!
    Hoe was je controle gisteren? Hebben ze al gekeken of je ontsluiting had?
    Reuze spannend!!

    Ik moet nu nog 8 weken. Komt steeds een stapje dichterbij. Nu alle lijstjes aan het afwerken haha. Heb ook een lijst gemaakt met alle belangrijke telefoonnummers (nummer VK algemeen, nummer wanneer bevalling begint, nummer verlosafdeling zh, nummer kraamzorg enz.) Lijstje hangt in het keukenkastje. Bij paniek weten we in 1 keer het goede nummer :p
    En zo heb ik nog tig lijstjes haha, controlefreak :roflmao::oops:

    Verder alles prima! Slapen word steeds minder en heb ook enorm last van de warmte. Vreselijk. Niet vochtvasthouden, maar kan de warmte gewoon niet kwijt ofzo.
    Ik kan nu elk moment ook tante worden, zo spannend!

    Kunnen jullie de warmte een beetje aan? Hoe gaat het verder?
     
    DanielleG vindt dit leuk.
  20. Caro25

    Caro25 Bekend lid

    16 jan 2017
    542
    354
    63
    Vrouw
    @Goldie1987 hoe was jullie vakantie? Heerlijk genoten met zijn tweetjes?

    @DanielleG Lekker aan het genieten van je verlof? Veel leuke dingen ingepland om de tijd maar zo snel mogelijk te laten gaan? Haha

    @Star2017 Hoe gaat het met jou? En met I? Leuke kraamtijd gehad? (Nog steeds wel natuurlijk haha). Is je man nu ook vrij/vakantie? Lukt het een beetje om een ritme te vinden in jullie nieuwe leven? Geniet er van!

    Hier sinds gisteren begonnen met de eerste babywasjes. Leuk!!
    Morgen komt mijn schoonmoeder helpen schoonmaken. Ze komt de laatste tijd wel vaker. Vond het eerst wel 'vervelend' want doe altijd liever alles zelf en voel mij altijd wel een beetje verplicht om dan toch te helpen. Op visite in eigen huis haha:oops: Laatste paar keer wel heel blij dat ze komt. Schoonmaken lukt echt niet meer. Heb echt zo'n last van een pijnlijke buik en zere rug. En schoonmaken is haar grootste hobby, dus van harte welkom :p

    Nu het hele bed aan mijn kant volgebouwd met extra kussens onder het matras.
    Elke keer als ik plat lig, enorm last van maagzuur.:| Nu lig ik met mijn hoofd wat hoger. Vannacht eindelijk weer eens goed geslapen ;)
     
    DA123 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina