Gonal F na Clomid, 2e zwangerschap

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Evelijne, 26 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goldie1987

    Goldie1987 Actief lid

    2 jul 2017
    232
    64
    28
    Vrouw
    Noord Holland
    Hier alles goed. Vakantie was heerlijk. Wel wat wisselvallig weer maar lekker om er even uit te zijn. Na het weekend nog 3 weken werken en dan ook eindelijk verlof. Ik heb de grote schoonmaak met mijn schoonmoeder gepland voor begin juli. Gister jarig en een zwangerschapsmassage cadeau gekregen van manlief. Was echt heerlijk.

    Hoe is het verder met iedereen? Lekker aan het genieten van verlof of natuurlijk al van de kleine.

    Ik had maandag echo kindje groeit goed. Hoofdje en benen gemiddeld en buikje is groter. Verder ligt ze al met dr hoofd naar beneden dus zou prettig zijn als ze dat gewoon zo houd. Verloskundige voelde zelfs al dat ze iets was ingedaald maar goed dat kan nog alle kanten op.
     
  2. Caro25

    Caro25 Bekend lid

    16 jan 2017
    542
    354
    63
    Vrouw
    :D:D
    wat heerlijk!! Er echt nog even samen uit geweest. Welke omgeving zaten jullie?
    En wat lief dat je een zwangerschapsmassage had gekregen van je man. Nu helemaal ontspannen haha!
    Fijn dat je echo weer goed was!
    Hier doen ze helemaal geen echo's meer, zo jammer! Met 20 weken was de laatste, vanaf nu niks meer.

    Hoe is het met Danielle? Al bevallen? Hihi.. Schiet mooi op zeg!

    Hier ook alles goed. Bijna alles klaar nu! Alles is lekker uitgewassen en schoon. Alle lijstjes zijn ongeveer afgewerkt :D
     
  3. DanielleG

    DanielleG Actief lid

    6 sep 2017
    473
    286
    63
    Vrouw
    Hier gaat alles nog goed dames en bij jullie! Moet zeggen loop wel echt op mijn einde nu. Beetje klaar mee. Slecht nieuws tante overleden gisteren dus dat zijn allemaal de minder leuke dingen. Wat mij betreft mag ze komen alles is klaar en het warme weer komt er weer aan dus ben benieuwd. Helemaal geen echo meer gehad Caro? Dat duurt wel erg lang dan. Ik had bij 32 weken nog de liggingsecho en had zelf ook 3D echo dus dat was nog beste redelijk.

    Hoeveel weken moeten jullie nog precies?
     
  4. Caro25

    Caro25 Bekend lid

    16 jan 2017
    542
    354
    63
    Vrouw
    Wat verdrietig van je tante zeg. Gecondoleerd en sterkte! Heel plotseling overleden? :(

    Spannend! Kan mij voorstellen dat je er nu wel helemaal klaar mee bent. Elke dag maar weer afwachten of het gaat gebeuren of niet. Hopelijk komt ze snel!

    Nee, helemaal geen echo's meer. Dat doen ze hier niet, zelfs geen liggingsecho.
    Ze maken nu alleen nog maar een echo als ze denken dat het kindje bijv niet goed meer groeit, de baby niet meer actief is enz. Achteraf gezien hadden wij ook nog beter een 3D echo moeten laten doen, maar wij gingen er vanuit dat we rond deze tijd nog wel een echo zouden krijgen. Helaas!
    Vandaag precies 34 weken, nog 6 te gaan! :)Of 8:rolleyes:
     
  5. Goldie1987

    Goldie1987 Actief lid

    2 jul 2017
    232
    64
    28
    Vrouw
    Noord Holland
    Hello ladies

    @DanielleG wat verdrietig van je tante gecondoleerd.

    Hier alles goed, baby beweegt goed en ik moet nog 2 weken werken. Ook daar ben ik wel redelijk klaar mee moet ik zeggen. Vandaag een super suprise babyshower gehad! Zo onwijs leuk en super verwend. Ben begonnen met het wassen van de kleertjes. Op zich is alles klaar maar baby kamer is nog wel een rommeltje dus moet het nog even beetje fatsoeneren en inrichten met leuke spulletjes.
    Ook ik moet zeggen dat ik blij ben als ze er straks is, wordt de buik wel een beetje zat en hij wordt alleen maar nog groter Haha.

    Verder met jullie alles goed?
     
    DanielleG vindt dit leuk.
  6. DanielleG

    DanielleG Actief lid

    6 sep 2017
    473
    286
    63
    Vrouw
    Dank jullie wel! Ben blij dat het achter de rug is. Kan je het eindelijk een plaatsje geven.

    Madame zit nog steeds lekker op haar plekje.. hopelijk komt ze een deze dagen maar heb totaal nog geen gevoel dat ik denk ze komt er aan haha! Zal wel weer eroverheen gaan. Ben er nu wel klaar mee alles wordt toch zwaarder en je bent hewoon aan het wachten terwijl ik eigenlijk nog moet genieten van de rust die ik nu nog heb haha. Laten we hopen dat ze gewoon op 30 juni komt.

    Dat is gek Caro! Overal is het dus anders ze zouden gewoon eigenlijk een lijn moeten trekken zodat iedereen even veel recht heeft want waarschijnlijk een andere veloskundige bij jou in de buurt krijg je wel extra echo’s. Het einde is iig inzicht! Hoe voel jij je? Gaat het een beetje mrt dit warme weer? Ben zooo benieuwd hoe het gaat beginnen kan niet wachten gewoon!

    Goldie wat leuk als je zo verrast bent met de babyshower. Ben je toch weer mooi in het zonnetje gezet! Hopelijk voel jij je ook nog goed en kan je straks lekker van je verlof genieten! Wanneer zou je weer moeten beginnen met werken?
     
  7. Caro25

    Caro25 Bekend lid

    16 jan 2017
    542
    354
    63
    Vrouw
    Nog 1 weekje werken! Knap van je, dat je het zo lang hebt volgehouden. Nog even en je mag gaan genieten en uitrusten! Wel 'balen' dat het net deze week nog bloedheet word.

    Heb je al leuke spulletjes voor de inrichting van het kamertje kunnen vinden? Spannend!

    Wat super leuk dat jij ook een babyshower hebt gehad. Gezellig! Leuke cadeautjes gekregen? Lekker taart gegeten? Haha. Leuk hoor!
     
  8. Caro25

    Caro25 Bekend lid

    16 jan 2017
    542
    354
    63
    Vrouw
    Vandaag je uitgerekende datum! Woehoee wat spannend! :D Kun je het een beetje volhouden met dit weer? Hopelijk komt ze snel!
    Lijkt mij zo gek om elke dag maar te 'wachten' of het moment van weeën/gebroken vliezen vandaag zal zijn of dat je weer een dag moet wachten :p Je vriend ook zenuwachtig?
    Kan hij straks ook nog een tijdje vrij krijgen van zijn werk?

    Hier alles goed! Net terug van een midweek Ameland. Heerlijk! Wij gaan elk jaar altijd wel een weekendje/paar dagen heen en het kon nu nog mooi even :p Perfect weer gehad! Het leek wel Ibiza.
    Bijzonder dat dit de allerlaatste keer was dat wij met z'n tweetjes op vakantie gingen.
    Word nu wel steeds zwaarder. Veel last van mijn rug, harde buiken en slecht slapen.
    Baby ligt volgens mij met billen bij mijn ribben en ai ai wat trapt hij/zij soms hard :eek:
     
  9. DanielleG

    DanielleG Actief lid

    6 sep 2017
    473
    286
    63
    Vrouw
    Nee helaas mevrouw zit nog goed in mijn buik! Nu al een eigenwijsje, hoewel ik er wel al helemaal klaar mee ben haha, zit zij nog lekker druk te wezen in mijn buik. Gisteren naar het ziekenhuis geweest voor een ctg en alles was goed alleen mijn bloeddruk was te hoog nu moet ik morgen weer terug naar het ziekenhuis extra controle. Verder hebben we besproken om eventueel de bevalling te laten inleiden want ik persoonlijk vind dat er te veel risico’s bij 42 weken zwangerschap aan zit en dit vond de gynaecologe gelukkig ook. De afspraak staat a.s. vrijdag het kan dan nog 3 dagen duren maar hoop natuurlijk dat mevrouw zichzelf voor die tijd laat zien.
    Fingers crossed dan maar..

    Hoe gaat het met jullie?
     
  10. Star2017

    Star2017 Fanatiek lid

    8 jun 2017
    1.512
    788
    113
    Vrouw
    @DanielleG spannend die laatste loodjes! Bij hoeveel weken gaan ze inleiden en op welke manier? Pillen of ballon? Ik ben ook ingeleid de eerste zwangerschap.
    Doen ze niet aan strippen bij jullie om evt een inleiding te voorkomen?
     
  11. DanielleG

    DanielleG Actief lid

    6 sep 2017
    473
    286
    63
    Vrouw
    Jazeker! Duurt nu echt wel erg lang voor mij gevoel. Ze gaan me nu vanaf 40+6 inleiden en dan kan het nog 3 dagen duren. Dit wel omdat ik zelf aan heb gegeven dat ik niet wil wachten tot 42 weken vind dat er te veel risico’s aan zitten. Ze gaan vrijdag een ballon inbrengen. Strippen had volgens mij geen effect afgelopen maandag omdat mijn baarmoedermond nog helemaal dicht zat. Hoe ging het inleiden bij jou?
     
  12. Star2017

    Star2017 Fanatiek lid

    8 jun 2017
    1.512
    788
    113
    Vrouw
    Balen dat er nog helemaal geen ontsluiting is en strippen niet lukt dan!
    Hier wilde ik nu ook niet tot 42 wkn lopen! Ik zou met 40+4 gestript worden (ik had wel al 2cm week ervoor) En dan vanaf 41wkn ingeleid worden. Maar ik beviel spontaan met 40+4! Hier leiden ze in met tabletjes en daarna vliezen breken bij 3cm. Dus geen ervaring met een ballon.
    Hoop voor je dat er voor vrijdag nog iets gebeurd! En anders succes vrijdag! Hopelijk heb je van het weekend dan je kleintje in je armen!
     
  13. Caro25

    Caro25 Bekend lid

    16 jan 2017
    542
    354
    63
    Vrouw
    Wat spannend Danielle! Hopelijk komt ze voor vrijdag nog spontaan.
    Fijn dat ze je anders gaan inleiden. Komt echt dichtbij haha.
    Écht aftellen nu, maar ik kan mij voorstellen dat je het nu helemaal zat bent. Succes!
     
    DanielleG vindt dit leuk.
  14. DanielleG

    DanielleG Actief lid

    6 sep 2017
    473
    286
    63
    Vrouw
    Nou vandaag dan toch nog gestript! Had gelukkig 1cm ontsluiting dus nu weer afwachten hopelijk begint het toch zelf en hoef ik vrijdag niet worden ingeleid. Vandaag ben ik ook 40+4 dus wie weet! Weer verder ook niet wat ik moet voelen. Nu bloedverlies maar dat js blijkbaar normaal. Was jij wel gestript dan of bevalling echt spontaan begonnen?
     
  15. Star2017

    Star2017 Fanatiek lid

    8 jun 2017
    1.512
    788
    113
    Vrouw
    Oeh super dat je toch ontsluiting had!
    Nee ik zou die middag gestript worden en het begon vroeg in de ochtend! Dus hopelijk bij jou ook nog weeën voordat je morgen de afspraak hebt!
     
  16. Caro25

    Caro25 Bekend lid

    16 jan 2017
    542
    354
    63
    Vrouw
    Hoe gaat het inmiddels met jou/jullie? Lekker aan het genieten?
     
  17. Caro25

    Caro25 Bekend lid

    16 jan 2017
    542
    354
    63
    Vrouw
    Heel veel succes vandaag (en de komende dagen) Danielle! Superspannend!
    Nu ga je echt bijna jullie dochtertje ontmoeten!
     
  18. Star2017

    Star2017 Fanatiek lid

    8 jun 2017
    1.512
    788
    113
    Vrouw
    Hier alles goed met ons, ze groeit echt snel en de tijd vliegt voorbij!
    Hoe is het bij jou?
     
  19. Caro25

    Caro25 Bekend lid

    16 jan 2017
    542
    354
    63
    Vrouw
    Super om te horen!! Hoe oud is ze inmiddels alweer?
    Al veel kraamvisite gehad? Heerlijk zeg!
    Helemaal aan je nieuwe rol gewend? Gaat dat als vanzelf?
    Haha.. Het lijkt mij zo apart om ineens verantwoordelijk te zijn voor zo'n mini mensje.
    Afgelopen week een halfuurtje op mijn neefje gepast (hij is nu 1 maand) toen hij begon te huilen dacht ik help! :cool:
     
  20. Star2017

    Star2017 Fanatiek lid

    8 jun 2017
    1.512
    788
    113
    Vrouw
    Inmiddels alweer 7wkn!
    Al redelijk wat bezoek gehad ja! We doen het wel verdeeld en niet te veel per week.
    En ja je went echt heel snel aan je nieuwe rol, het voelt echt alsof het nooit anders is geweest.

    Haha leuk even oppassen! en soms is het ook lastig hoor met huilen wat je moet doen!
     

Deel Deze Pagina