Gonal F na Clomid, 2e zwangerschap

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Evelijne, 26 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Caro25

    Caro25 Bekend lid

    16 jan 2017
    542
    354
    63
    Vrouw
    @Star2017 Wow, alweer 7 weken :eek: Wat gaat dat snel zeg!
    Wat heerlijk dat alles zo goed gaat!! Groot gelijk dat je niet alle visite in 1x krijgt. Een dagje rust tussendoor is ook wel fijn haha. Heeft je man ook nog vakantie (gehad) ?
    Geniet lekker van jullie meisje!

    @DanielleG oooh ik ben ook zó benieuwd naar jou!! :p Is ze al geboren? Gaat alles goed met jullie?

    @Goldie1987 Hoe gaat het met jou? Red je het allemaal nog een beetje? Nu ook lekker met verlof? Heerlijk van je welverdiende rust aan het genieten? :)

    Hier alles goed! Afgelopen dagen steeds vaker last van 'menstruatiekrampjes/zeurend onderbuik gevoel'. Zal wel iets van voorweeën zijn. Na een poosje is het ook weer verdwenen. Ben zo benieuwd wanneer het echt begint. Ik ben echt een controlefreak en plan en organiseer zelf altijd alles (dan heb ik het zelf in de hand haha:oops:) en ik vind het lichtelijk vervelend dat ik niet weet wanneer het nu precies gaat gebeuren :p
    Ik ben ook zo benieuwd of het een jongetje of een meisje word:D
     
  2. Goldie1987

    Goldie1987 Actief lid

    2 jul 2017
    232
    64
    28
    Vrouw
    Noord Holland
    Hier alles goed, ook aan het wachten. Zeker aan het genieten van mijn verlof. Daar was ik ook wel aan toe het wordt echt steeds zwaarder. Slaap niet echt lekker meer snachts dus dan is het wel lekker als je overdag niets moet! Toch vond ik het ook wel even wennen, van 40 uur werken naar niet Haha. Maar inmiddels helemaal in de zen modus. Spannend allemaal he!

    @Star2017 wat vliegt de tijd zeg. Heel verstandig om visite te spreiden wil ik ook gaan doen.

    @DanielleG is ze er al? Ben benieuwd?
     
  3. Star2017

    Star2017 Fanatiek lid

    8 jun 2017
    1.512
    788
    113
    Vrouw
    @Caro25 hij heeft 2.5 week vrij gehad dus ook even kunnen wennen aan zijn nieuwe rol als vader.
    Nog max 4 weekjes en dan heb jij ook een kleintje! Spannend!

    @Goldie1987 wat vervelend dat je slecht slaapt zeg! Kun je overdag wat bijslapen?
     
  4. Caro25

    Caro25 Bekend lid

    16 jan 2017
    542
    354
    63
    Vrouw
    Dat is fijn dat hij nog heerlijk vakantie heeft gehad. Zo leuk om het samen te doen en uit te vinden hoe je nieuwe leven werkt haha..
    Begint ze ook al te lachen?

    @Goldie1987 vervelend dat je zo slecht slaapt. Heb jij ook zo'n last van de warmte?
    Nog heel eventjes! Ik ben benieuwd wie als eerste gaat bevallen haha.
    Krijg je ook al veel berichtjes als je even niet online bent geweest van.. en??
    Ik heb het 'laatst gezien' maar uitgeschakeld haha :p

    Hier alles goed. Wel erg last van de warmte en krijg nu ook steeds meer last van bekkenpijn helaas. Hopelijk blijft het zo en word het niet erger.

    @DanielleG Hoe gaat het met jou? Heerlijk aan het genieten? Hopelijk gaat alles goed!
     
  5. DanielleG

    DanielleG Actief lid

    6 sep 2017
    473
    286
    63
    Vrouw
    Nou dames het heeft even geduurd maar onze knappe dochter Lina is geboren op 5 juli, toch nog spontaan na het strippen dag later zou ik eigenlijk worden ingeleid. Het was een heftige bevalling het heeft best lang geduurd de weeen dan maar kreeg elke keer niet meer ontsluiting dus uiteindelijk naar het ziekenhuis voor een ruggenprik en toen duurde het nog lang totaal 22 uur ongeveer geduurd dus dat was wel even lastig. Gelukkig is ons mooie meisje helemaal gezond en ze is echt een poppetje. Had ze ook zwaarder verwacht want ze was natuurlijk bijna 1 week eroverheen gegaan.

    Nu zijn we 2 weken verder, erg veel last van kraamtranen gehad zo vervelend ben blij dat ik me nu een heeeel stuk beter voel! Wist niet wat me overkwam zeg, maar gelukkig op de betere hand en de kleine meid doet het super.

    Nou dames jullie ook heel veel succes spannend want het schiet voor jullie op!
    Ben ook erg benieuwd Caro heb je zelf een gevoel jongen of meid?

    Is het een beetje uit te houden met deze temperaturen voor jullie?

    Groetjes
     
  6. Goldie1987

    Goldie1987 Actief lid

    2 jul 2017
    232
    64
    28
    Vrouw
    Noord Holland
    Gefeliciteerd, maar wat een tijd zeg. 22 uur is ook wel echt veel. Maar goed dat vergeet je weer zeggen ze toch? En heel fijn om te horen dat het met jullie beide nu goed (beter) gaat.

    Ik kan niet wachten tot ze komt. Die warmte is lastig maar wel uit te houden. Heb vandaag een zwembad gekocht voor in de tuin zodat ik de hitte van komende week ook wat beter kan verdragen.

    @Caro25 ik ben ook zo benieuwd wie eerst gaat bevallen. Van mij mag ze wel komen. Ik kan inderdaad gelukkig wel overdag bij slapen en dat doe ik dan ook. Heb nu zo af en toe wel harde buiken/voorweeen maar zet allemaal nog niet echt door. Hoe is het bij jou?
     
    DanielleG vindt dit leuk.
  7. Caro25

    Caro25 Bekend lid

    16 jan 2017
    542
    354
    63
    Vrouw
    Gefeliciteerd Danielle! Prachtige naam!
    Het klinkt alsof je een pittige bevalling achter de rug hebt. Lastig van je kraamtranen!
    Heb je wel goede hulp/ondersteuning gekregen van eventueel kraamzorg?
    Fijn om te horen dat alles nu beter gaat met jullie! Heerlijk genieten van je poppetje!
    Heeft je man nu ook vakantie?

    Volgens mij ben ik vanmorgen (een gedeelte?) van de slijmprop verloren. Geen idee hoeveel of hoe groot deze is? Het was wat dikker slijm dan mijn normale afscheiding en zaten rode bloedsliertjes in. (sorry voor de detaills :p) Heb ook wel menstruatiekrampen, maar dat heb ik eigenlijk al wel een paar dagen. Ik ben benieuwd haha.. Morgen moet ik toch naar de vk dus dan maar even bespreken. Weet dat het niet altijd wat zegt en het dan bij wijze van nog wel een week kan duren, maar toch voor de zekerheid mijn benen nog even geschoren en mijn nagels gelakt :roflmao:
     
    DanielleG vindt dit leuk.
  8. Caro25

    Caro25 Bekend lid

    16 jan 2017
    542
    354
    63
    Vrouw
    Hoi meiden! Zondagavond bevallen van een prachtige dochter! Ze heet J.uliette en alles gaat goed!
     
    Goldie1987, Star2017 en DanielleG vinden dit leuk.
  9. DanielleG

    DanielleG Actief lid

    6 sep 2017
    473
    286
    63
    Vrouw
    Wauw snel gegaan dan Caro! Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter, wat een mooie naam! Is alles goed gegaan? Hoe voel jij je nu? Helemaal in love met jullie kleine meid. Jullie wisten niet wat het zou worden toch, maakt het extra spannend haha.

    Dank je wel! Lina doet het super goed. Had gelukkig een hele fijne hulp heb ook 2 dagen extra gehad ivm de kraamtranen wat een ellende was dat zeg! Het gaat gelukkig weer helemaal goed met mij! Mijn vriend is sinds deze week weer aan het werken dus dat was wel even wennen ineens hij is zzper dus heel veel meer vrij zou die ook niet nemen. Gelukkig gaat het nu allemaal goed!

    @Goldie1987 hoe is het met jou? Wat een warmte he bah! Zo zielig voor de kindjes die hebben het er ook echt wel moeilijk mee.. geniet nog maar even van je rust want straks zal bijslapen niet makkelijk meer zijn, het is best wel even wennen. Ja, mijn bevalling was niet heel prettig, 22 uur alleen maar weeen en uiteindelijk kwam er maar geen ontsluiting en bleef ik op 2cm hangen heeft echt super lang geduurd zonder ruggenprik had ik het nooit volgehouden had om 12 uur smiddags al geen puf meer de weeen op te vangen want liep er al vanaf 1 uur snachts mee.
    Hou ons op de hoogte! Succes.
     
  10. Goldie1987

    Goldie1987 Actief lid

    2 jul 2017
    232
    64
    28
    Vrouw
    Noord Holland
    Gefeliciteerd! Wat leuk ook een meisje. Dat is dan heel vlot gegaan! Geniet ervan.

    @DanielleG hier alles nog rustig, afgelopen 2 dagen waren wel even afzien ben blij dat het vandaag iets koeler is. We zitten met smart op haar te wachten maar ja wie weet besluit ze nog wel even te blijven zitten. Ben donderdag uitgerekend en dan ook weer afspraak bij VK. Dan kijken ze ook of ze me misschien kunnen strippen. Maar hangt er vanaf of ik al ontsluiting heb.

    Ja wat een weer he, iedereen vond het heftig maar voor die kleintjes is het ook zeker heftig. Gelukkig wordt het vanaf nu weer iets koeler. Maar het is wel wat dat wij net zwanger zijn in de heetste zomer van tijden Haha.

    Succes allemaal met de kleintjes. En wij wachten rustig af!
     
  11. Star2017

    Star2017 Fanatiek lid

    8 jun 2017
    1.512
    788
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd dames! Lees vd week even alles goed bij, even snel gekeken of er al iemand was bevallen! Allemaal meisjes dus in ons groepje!
    @Goldie1987 succes met de laatste loodjes!
     
  12. Caro25

    Caro25 Bekend lid

    16 jan 2017
    542
    354
    63
    Vrouw
    #752 Caro25, 31 jul 2018
    Laatst bewerkt: 31 jul 2018
    Hoihoi!
    Hoe gaat het met jullie dames? Goldie red jij het nog een beetje? Hopelijk komt jou meisje ook snel!
    Super toevallig dat we allemaal een meisje hebben gekregen!

    Hier alles goed! Bevalling ging echt razendsnel. Het was voor ons eigenlijk ook een beetje een verrassing.. We waren bijna met zijn tweetjes geweest want de vk was nog maar net op tijd. Ze kwam binnen, meteen onderzocht en had toen al volledige ontsluiting. 15 min later is J geboren. Dat alles binnen 3,5 uur tijd. Ik ben dus ook thuis bevallen ipv ziekenhuis haha. Maar achteraf was dat erg fijn! Bij een eventuele tweede zou ik weer graag thuis willen. Het enige wat ik nog duidelijk herrinner is dat mijn man opgedragen werd om onmiddelijk de camera te pakken want voor kruiken maken was geen tijd haha..
    Het was ook zo'n bijzonder moment om erachter te komen welk geslacht onze baby was. Heel bijzonder en speciaal.
    Alles verder helemaal goed gegaan! Heb een paar hechtingen maar geen last van. Wel een week lang 'naar' geweest van de snelle bevalling dus vooral veel op bed gelegen (en wat was het daar heeet pffff) maar vooral enorm genieten. Ze is zoooo mooi!

    Danielle, wat naar dat jij zo'n lange bevalling had. Fijn dat alles weer goed met je gaat! Lijkt mij ook erg spannend als je man weer aan het werk gaat. Al helemaal gewend aan je nieuwe rol?

    Star, hoe gaat het met jullie?
     
    DanielleG vindt dit leuk.
  13. DanielleG

    DanielleG Actief lid

    6 sep 2017
    473
    286
    63
    Vrouw
    Wat fijn Caro dat je bevalling zo snel gegaan is. Wees maar blij! Heel spannend inderdaad als je nog niet wist wat het geslacht zou zijn. Knap van jullie ik kan dat niet haha. Hier gaat alles goed helemaal gewend en ze doet het hartstikke goed ze is zon plaatje. Hoe groot was jouw meisje en wat was haar gewicht? Is het een beetje te doen met het warme weer?

    @Goldie1987 succes meid! Hopelijk mag je de kleine snel verwelkomen.
     
  14. Caro25

    Caro25 Bekend lid

    16 jan 2017
    542
    354
    63
    Vrouw
    Ja ben er ook blij mee! Wat dat betreft echt enorm geluk gehad met zo'n 'droombevalling'.
    J. was bij de geboorte 48 cm en 2980 gram. Een heel tenger poppetje.
     
    DanielleG vindt dit leuk.
  15. Goldie1987

    Goldie1987 Actief lid

    2 jul 2017
    232
    64
    28
    Vrouw
    Noord Holland
    Hello ladies, sorry dat ik niets van me heb laten horen. Inmiddels zijn wij ook ouders van ons lieve meisje Liv. Ze is vrijdag 3 augustus geboren na een lange heftige bevalling. Ze is 53cm lang en woog bij geboorte 4305 Gr. Een stevige dame dus. Gewicht lijkt iets hoger te zijn waarschijnlijk omdat ik nog vocht toegediend heb gekregen tijdens bevalling. We maken het op dit moment goed en ze is alweer een week oud. HET IS ONS GELUKT :D allemaal gezonde meiden!
     
    DanielleG en Caro25 vinden dit leuk.
  16. Caro25

    Caro25 Bekend lid

    16 jan 2017
    542
    354
    63
    Vrouw
    Wauw, van harte gefeliciteerd!! Wat naar dat je zo'n heftige bevalling hebt gehad. Inmiddels een beetje bijgekomen?
     
  17. Goldie1987

    Goldie1987 Actief lid

    2 jul 2017
    232
    64
    28
    Vrouw
    Noord Holland
    Ja inmiddels bijgekomen. Je krijgt wat moois voor terug! Hoe is het bij jullie? Alles goed met de kleine meid?
     
  18. DanielleG

    DanielleG Actief lid

    6 sep 2017
    473
    286
    63
    Vrouw
    Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter. Heftig is zon bevalling toch he! Fijn dat alles goed is met jullie. Kleine meid groeit goed en bij jullie? Nu wel last van me borsten hopelijk geen ontsteking.
     
  19. Star2017

    Star2017 Fanatiek lid

    8 jun 2017
    1.512
    788
    113
    Vrouw
    @Goldie1987 gefeliciteerd! Wat een grote dame heb jij gekregen!

    @Caro25 jeej wat ben jij snel gegaan zeg! Dacht dat ik een snelle bevalling had maar jij hebt er 5.5 uur minder over gedaan. Geteld vanaf mijn eerste weeën. Gelukkig was de VK nog net optijd! Kwamen jou weeën meteen snel achter elkaar?

    @DanielleG hoe is het met je borsten?

    Hier alles goed. Al blijft het slapen nog steeds een dingetje overdag, ze kan er niet aan toegeven. Over een maand moet ik alweer gaan werken, nog totaal geen zin in haha!
     
  20. Caro25

    Caro25 Bekend lid

    16 jan 2017
    542
    354
    63
    Vrouw
    Oei, dat is minder! Hoe gaat het inmiddels? Ik had op dag 3 ook vrij rode pijnlijke borsten (gelukkig nog geen ontsteking) en kreeg als tip om voor het voeden warme washandjes op mijn borst te leggen en na het voeden een koude. Tussendoor goed de borst masseren. Na een dag was het bij mij weer weg. Misschien helpt het ook bij jou?
    Hoe gaat het verder met L?
     

Deel Deze Pagina