Gonal F na Clomid, 2e zwangerschap

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Evelijne, 26 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Caro25

    Caro25 Bekend lid

    16 jan 2017
    542
    354
    63
    Vrouw
    Kan mij voorstellen dat je geen zin hebt om te werken haha. Heerlijk genieten van zo'n klein meisje! Hoe gaat het met jullie?
     
  2. Caro25

    Caro25 Bekend lid

    16 jan 2017
    542
    354
    63
    Vrouw
    Super zeg! Hoe gaat het inmiddels? Weer een beetje op de been? Geef jij ook borstvoeding?

    Hier alles goed! Ik vind het zo heerlijk om mama te zijn, zit echt op een roze wolk haha.
    Ze is echt een kopie van mijn man, zo grappig.
    Ze verslikt zich alleen steeds enorm. Ik heb teveel voeding en zij is te ongeduldig.
    Nu i.o.m lactatiekundige allerlei nieuwe aanlegtechnieken geprobeerd, gaat nu een stuk beter!
    Verder heerlijk aan het genieten!

    Hoe gaat het verder met jullie?
     
  3. DanielleG

    DanielleG Actief lid

    6 sep 2017
    473
    286
    63
    Vrouw
    Hoihoi,

    Hoe gaat het met jullie? Hier alles goed inmiddels gestopt met borstvoeding en nu over gegaan op de fles. Gaat ook erg goed. Jullie allemaal al gewend aan het mama zijn? Hier precies hetzelfde, als ze moet gaan slapen is het vaak een drama begint heel hard te huilen ze vecht echt heel erg tegen haar slaap behalve als wij ook naar bed gaan baker ik haar in en dan gaat ze meestal ook zo slapen.
     
  4. DanielleG

    DanielleG Actief lid

    6 sep 2017
    473
    286
    63
    Vrouw
    Alles weer goed gelukkig! Hoe gaat het met jullie? Geen last van borsten meer en over gegaan op de fles. Ze doet het heel goed, alleen vecht enorm tegen haar slaap, nieuwsgierig aagje is bang dat ze wat mist maar best wel zwaar dus haha. Bij jullie ook alles goed?
     
  5. Caro25

    Caro25 Bekend lid

    16 jan 2017
    542
    354
    63
    Vrouw
    @DanielleG @Goldie1987 @Star2017

    Hoe gaat het inmiddels met jullie? Heerlijk genieten als nieuwe gezinnetjes?
    Ik ben zo benieuwd naar jullie ervaringen als het leven van nieuwbakken gezin! Zo leuk!
    Wie had dat een jaar geleden durven dromen.

    Hier gaat alles goed! J is alweer 8 weken. Jeetje, wat gaat het snel! Ze veranderd ook al zo snel. Het 'echte baby' is er wel af lijkt het. Ze is heel wakker, héél bewegelijk en lacht veel. Zo leuk! Het is een feest om smorgens in de wieg te kijken, want dan ligt zij daar met een enorme smile. Lijkt mij ook geweldig wanneer er zo'n schatergeluid bij komt, maar dat duurt volgens mij nog een poosje voordat ze dat kunnen :roflmao:
    Helaas is mijn borstvoeding heel plotseling een stuk verminderd, waardoor ze niet meer groeide. Sinds een week nu aan het bijvoeden met Nutrilon en de grammetjes vliegen er weer aan.
    En ik kan ook niet stoppen met shoppen:oops: Het is allemaal zo leuk!
     
  6. Star2017

    Star2017 Fanatiek lid

    8 jun 2017
    1.512
    788
    113
    Vrouw
    Hele tijd hier niet meer geweest zie ik! Vergeet nogal eens op het forum te kijken.

    Hier alles goed. Bijna 4 mnd! Ook weer de laatste prikjes voorlopig gehad! Ze was al 64.6cm! En 6320 gram dit keer niet zoveel aangekomen.
    Gisteren begonnen met het eerste hapje worteltjes maar ze vond het maar niets haha.. Inmiddels ook weer aan het werk en geef nu borstvoeding gecombineerd met 2x kunstvoeding.
    Ook kan ze al rollen van rug naar buik sinds deze week! :)

    @Caro25 het gaat idd echt snel he! Je ziet zoveel verandering steeds! Geef je nu fles gemengd met borst en kunstvoeding? Of een extra voeding met kunst erbij?
    Oh en dat shoppen! Hier blijf ik ook bezig haha!
     
  7. Goldie1987

    Goldie1987 Actief lid

    2 jul 2017
    232
    64
    28
    Vrouw
    Noord Holland
    Hello, heb ineens geen tijd meer om te reageren Haha. Hier gaat alles goed. Ik ben na 4 welen overgestapt naar de fles omdat mijn melk productie heel snel minder werd(moest het alleen met rechterborst doen) en daar kreeg ik stress van. Ze groeit goed. Is nu 7 weken en ga woensdag weer even wegen bij cb. Zijn net over gegaan naar 6 flessen op een dag en kleine slaapt van 23.45-7.00 dus dat gaat heel goed (even afkloppen). Wij zijn sinds 2 dagen met slaaptraining in haar eigen bedje en dan kom je er achter hoeveel ze eigenlijk nog slapen. Liv is tussen 45-60 min wakker en dan gaat ze weer slapen. Dus heel veel spelen is er nog niet bij, maar dat komt wel als ze minder gaan slapen.
     
  8. DanielleG

    DanielleG Actief lid

    6 sep 2017
    473
    286
    63
    Vrouw
    Hoi dames,

    Hier gaat ook alles goed @Caro25 het bevalt zeker! Bij jou ook? Ik vind ook dat het zoooo ontzettend snel gaat mijn meisje is alweer 12 weken de tijd vliegt voorbij! Ze doet het erg goed, enige wat lastig is is dat ze echt tegen haar slaapt vecht en niet in slaap wil vallen dat is dus soms best even pittig maar verder doet ze het super goed.
    Inderdaad je blijft maar shoppen shoppen shoppen, wij boffen dan ook allemaal met een meisje haha! Niet goed voor de portomonee.

    @Goldie1987 @Star2017 fijn dat bij jullie ook alles goed gaat. Het is elke dag genieten met de kleine meid.

    Star hoe bevalt het om weer te werken? Zal wel even zwaar vallen of niet? Lina ook vandaag weer een spuitje gekregen zo zielig maar ze doet het super goed gelukkig. Heel vrolijk kindje.
     
  9. Caro25

    Caro25 Bekend lid

    16 jan 2017
    542
    354
    63
    Vrouw
    Wat super om te lezen dat het allemaal zo goed gaat!! Vind het ook zo leuk om jullie ervaringen te lezen.

    Hier gaat ook alles super! De borstvoeding kolf ik af. Ongeveer 1 a 2 keer op een dag en krijgt ze dan in een flesje. Gelukkig een makkelijke dame die het flesje meteen accepteerde en het ook prima vind als iemand anders het flesje geeft. Handig straks op het kdv. Hoorde al van meerdere vrouwen in mijn omgeving dat hun kinderen de fles bv niet accepteerde. Lastig lijkt mij dat! Het gaat echt zo snel! J lacht ook echt de hele dag door. Nu ook af en toe met geluid, zo schattig! Slapen jullie meisjes al op eigen kamer? Of overdag al boven in bed? Ik vind het heerlijk dat ze bij ons op de kamer ligt en moet er niet aan denken dat ze naar haar eigen kamer moet haha. Overdag slaapt ze ook beneden. Nu 1x geprobeerd om haar boven neer te leggen, maar het is meteen brullen.
    Vorige week ook voor de eerste keer prikjes gehad. Zo sneu! Maar ze deed het super. Ze huilt harder als ze honger heeft haha. Even kort gehuild en toen ik haar oppakte kreeg ik meteen weer een brede lach. Smiddags veel geslapen en wat lichte verhoging, maar verder heeft ze er geen last van gehad.
    Vinden jullie het misschien leuk om een groepsapp of via FB contact te hebben? Lijkt mij leuk om onze meisjes 'te volgen' en jullie ervaringen te lezen. Ik begrijp het als jullie het niet willen hoor! ;)
     
    DanielleG vindt dit leuk.
  10. Star2017

    Star2017 Fanatiek lid

    8 jun 2017
    1.512
    788
    113
    Vrouw
    @Caro25 Ik vind het wel leuk via app of fb! Dan kan ik ook wat makkelijker reageren! Vergeet het hier nogal eens!

    Hier had ik ook zo'n dame die geen fles wilde maar gaat nu gelukkig super na een lange tijd proberen.
    Hier slaapt ze denk nu een maand op eigen kamer, ze werd al te groot voor de wieg..:oops: dus ze moest wel over. Overdag probeer ik ze ook op de kamer te laten slapen. Ze valt sowieso niet uit zichzelf in slaap naja heel zelden een keertje in de box als ze echt moe is.

    @Goldie1987 wat slaapt jouw dame lekker veel! En al heerlijk lange nachten zo te lezen!

    @DanielleG jullie dus ook een moeilijke slaper! Wordt ze niet vervelend omdat ze zo weinig slaapt? Hier was dat wel dat ze veel ging huilen en ik toen steeds dacht dat ze honger had. Nu probeer ik ze om de zoveel tijd naar bed te brengen maar gaat ook niet altijd goed.
    Werken gaat wel weer goed! Was wel weer even wennen. En een heel geplan om optijd op de opvang te zijn haha!
     
    DanielleG vindt dit leuk.
  11. DanielleG

    DanielleG Actief lid

    6 sep 2017
    473
    286
    63
    Vrouw
    @Caro25 wat zielig he die prikjes! L heeft nu inmiddels 3 prikken gehad over 4 weken weer 2 het gaat allemaal zo snel. Wat goed dat je ook nog borstvoeding geeft.. ik denk ook dat het aan de fles ligt of de kleine hem pakt of niet ik heb die van avent natrual en deze pakt ze heel goed terwijl ze niks moet weten van dr brown of difrax haha.. maar een leuk idee trouwens, ik heb alleen geen Facebook dus dan zou het toch een app moeten worden! Ik hoor het wel.

    @Star2017 ja ze wil maar oh zo graag en slaap gewiegd worden want anders gaat ze echt niet slapen.. het js er 1 hoor. Ik probeer ze ook wel op vaste tijden op bed te leggen of ok moet weg gaan dan slaap ze even in de kinderwagen. Ze sliep heel goed door snachts maar nu ineens sinds 4 dagen tussen 5 en 6 wakker heel vreemd.
     
  12. Caro25

    Caro25 Bekend lid

    16 jan 2017
    542
    354
    63
    Vrouw
    Oh leuk! Ik zal mijn nummer zo in een privebericht sturen
     
  13. Star2017

    Star2017 Fanatiek lid

    8 jun 2017
    1.512
    788
    113
    Vrouw
    Ik wacht de pbs af tot ik weer reageer! Je kunt een groeppb aanmaken @Caro25 hoef je niet iedereen apart te sturen.
     

Deel Deze Pagina