Gonal-F starten april . .wie nog meer?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Chriss, 7 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blondie685

    Blondie685 Fanatiek lid

    11 jan 2016
    2.086
    1.201
    113
    Ahh jammer! Op naar de volgende ronde. Jammer dat er soms geen peil op te trekken is he? Ik hoop zelf dat het net zo snel gaat als de vorige keer, maar het kan zomaar ineens heel anders lopen. Maar bij twee eitjes sla ik een ronde over, de eerste keer had ik daar geen moeite mee, maar nu wel. Onze wens is toch echt maar twee kinderen in totaal en geen drie. Maar mocht het zo lopen dan is het zo, maar als ik nog een beetje zelf de hand erin heb dan liever even uitstellen.
     
  2. BB83

    BB83 Fanatiek lid

    8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    Zo. Dat is een groot verschil in traject met de eerste en je tweede!
    Hopelijk gaat get dit keer ook weer voorspoedig. Succes met prikken!
     
  3. Zonnestraal

    Zonnestraal Bekend lid

    5 dec 2017
    591
    450
    63
    Vrouw
    Wij zijn het na de eerste echo vorige week gaan vertellen bij onze ouders, broers en zussen en mijn beste vriendin. Op zn moment kwam ik er wel achter wat een stress het ook is geweest voor onze ouders. Dikke tranen van geluk.
    ( was ook wel weer komisch 1 broer zag ik heel bedenkelijk kijken naar de echo, die zag dus als enige dat het er 2 waren)

    Onze ouders, broers en zussen en mijn vriendin en werkgever waren op de hoogte van dit traject.

    Maar fijn dat je vrijdag pas terug hoeft! In de tussentijd kunnen die twee eitjes lekker groeien en hoop ik dat je vrijdag de ovitrelle mag zetten aan de klus mag van het weekend:D
     
    BB83 vindt dit leuk.
  4. BB83

    BB83 Fanatiek lid

    8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    Wat fijn om het dan te kunnen vertellen he @Zonnestraal ?

    Vanochtend heb ik nog een test gedaan een na het geloof dat ik zwanger ben. Nu ook het vertrouwen bij het zien van de duidelijke streep! Nu ook niet meer testen en over 3 wkn de echo afwachten.
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Zonnestraal en Blondie685 vinden dit leuk.
  5. Chriss

    Chriss Fanatiek lid

    27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Ja hoor ontzettend duidelijk!! Heerlijk meis!! En nu aftellen tot de echo! Is wat kunnen de dagen dan lang duren hè?

    @Waterlelie81 groot verschil indd! Hier ook wel want bij nr 1 was het 9 maanden maar daarvoor zelf natuurlijk en bij de tweede wisten we gelijk dat we moesten spuiten dus toen 4 maanden. Spannend straks weer met spuiten!

    Hier geen probleem met 2. . Zelfs van 3 schrik ik niet. Ik heb er altijd 4 gewild maar dit traject en erbij dat ik bekkeninstabiliteit krijg maakt dat ik nu zeg toch stop bij 3. Heb nu nog steeds pijn van nr 2 dus tja.
    En ik zal echt eventjes denken ow hemel maar ik fix t wel...kindjes bij elkaar op de kamer en gaan ;)
     
    Blondie685 en BB83 vinden dit leuk.
  6. Waterlelie81

    Waterlelie81 Fanatiek lid

    7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    @Zonnestraal zo leuk om dan het goede nieuws te mogen vertellen :)

    @BB83 nou die strepen zijn overduidelijk hoor :thumup: lekker van genieten en aftellen voor de echo woeii

    Ik heb twee keer een ks gehad. Eerste keer na 5 uur weeenstorm een spoedoperatie moeten ondergaan, wat overigens een hel was omdat ik niet volledig verdoofd was en ik voelde de incisie en het openbranden van mijn buik :|
    Maar zij moest er heel snel uit.
    Bij mijn tweede heb ik gekozen voor een geplande ks omdat ik geen zin had in de hele circus en ik was bang.
    Operatie ging goed alleen toen hadden zij mij iets te veel anesthesie gegeven waardoor ik zowat geen lucht meer kreeg :D
    Door dit ben ik veel gaan nadenken of ik het überhaupt nog aandurf..
    Daarom heeft het zo lang geduurd voordat ik de grote stap heb durven nemen. Ik ben nu 37 en anders zou ik spijt van krijgen. Het is nu of niet meer.
    We zullen het gaan zien..

    Ik heb al weekend :D mijn werkdagen zijn op de maandag en dinsdag ( wel lange dagen :);)).
     
  7. Chriss

    Chriss Fanatiek lid

    27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Heftig zeg! Ik snap wel dat je dan even moet denken!

    Ik heb prima bevallingen gehad...beide op 41 weken. Eerste opgewekt en 8 uur over 5cm gedaan en 30min over van 5cm naar 10 cm half uur persen et voila.
    Tweede was het eerste stuk sneller , gestript om 16uur met 2cm daarvoor lichte weeën. En om 22.29 is ze geboren. Laatste centimeters (van 6cm tot 10) duurde alleen bijna 2 uur...wat opzich prima is maar ik was sneller gewend dus damn dat duurde lang 1 keer mee persen en toen kwam ze al ;)

    Dus dat is het niet haha het is meer dat zwanger worden en zwanger zijn wat niet zo goed gaat bij mij. .

    Ben ook best zenuwachtig voor morgen...wil zooooo graag 16cm zodat ik ovitrel kan spuiten. Heb een goed gevoel maar dat is zo verraderlijk want dan is de teleurstelling zo groot als het niet zo is. . Moet pas smiddags ook zo jammer haha!
     
  8. Chriss

    Chriss Fanatiek lid

    27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    @Zonnestraal zo leuk!
    Wil je weten wat het zijn qua geslacht?
    En wanneer is nu je volgende echo?
     
    Zonnestraal vindt dit leuk.
  9. Zonnestraal

    Zonnestraal Bekend lid

    5 dec 2017
    591
    450
    63
    Vrouw
    @Chriss
    Tot nu toe hebben we besloten dat we het niet willen weten:)

    Volgende week vrijdag mag ik weer, ben zo benieuwd, hoop zo dat alles goed gaat.

    Jij mag vanmiddag he! Succes ga voor je duimen!
     
  10. Waterlelie81

    Waterlelie81 Fanatiek lid

    7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    @Chriss heel veel succes vanmiddag!! Ik hoop dat je ei potverdorie minimaal 16mm is :thumup:
    Ik moet nog een week prikken pfff
    Wat ik overigens wel gek vind is dat ik vrij weinig gemenstrueerd heb.. cd1 minimaal, cd2 normaal, cd3 eigenlijk niks. Zou mijn bm slijmvlies zo dun zijn geweest?! En dat een evt bevruchting niet zou kunnen innestelen?!?!
     
  11. Waterlelie81

    Waterlelie81 Fanatiek lid

    7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Zonnestraal vindt dit leuk.
  12. Blondie685

    Blondie685 Fanatiek lid

    11 jan 2016
    2.086
    1.201
    113
    @Chriss succes vanmiddag ik duim voor je!

    @Waterlelie81 ik denk dat je je niet druk moet maken om het geringe bloedverlies, het komt vast goed! Anders vraag je het bij de volgende fm meting.
     
    Waterlelie81 vindt dit leuk.
  13. Waterlelie81

    Waterlelie81 Fanatiek lid

    7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Dat denk ik ook @Blondie685 maar het viel mij de laatste tijd op. Na bijv een kuur duphaston om het op te wekken, dan was dat altijd veel meer nml. En na natuurlijke eisprong niet :)
    Ik ga het zeker even aankaarten volgende week.
     
    Blondie685 vindt dit leuk.
  14. Chriss

    Chriss Fanatiek lid

    27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    @Waterlelie81 ik zou het ook even vragen indd maar volgens mij is het ook niet zo erg.

    @Zonnestraal ooooh nee..met 15 weken zit ik voor een echo haha

    Hier is t kut. Kan er even niets anders van maken. Maar 1 ei nu op links en die is 13mm. Ongelofelijk rotding.
    Ik moet voor mn werk weg volgende week dus dat zorgt voor stress. Zelfs de gyn wist het even niet. Nu doorspuiten op dezelfde hoeveelheid en zondag voor echo. Heel hard duimen voor 16mm. .
     
  15. Waterlelie81

    Waterlelie81 Fanatiek lid

    7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    @Chriss oooh nee dat willen wij niet horen! Wat een lui eitje :(
    En vervelend voor je dat je nu daardoor in de stress zit icm werk. Kan mij heel goed voorstellen dat het nu even tegen zit. Ik duim overuren voor jou dat je ei gaat groeien. Hoeveel eenheden prik je nu?

    Geslachtsbepaling echo vond ik te gek, ik maakte zelfs al weken van te voren een afspraak zodat ik precies met 15 weken daar terecht kon haha. Hij is een bekende in de stad dus snel vol!!!


    @BB83 hoe gaat het met jou?
     
  16. Zonnestraal

    Zonnestraal Bekend lid

    5 dec 2017
    591
    450
    63
    Vrouw
    @Chriss wat klote zeg!
    Nog niet over verhoging gesproken?
     
  17. BB83

    BB83 Fanatiek lid

    8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    @Chriss wat een teleurstelling dan na de fm he. Volhouden, ik weet heb nu makkelijk praten, maar zowel bij mij als bij @Zonnestraal had het eitje een lange aanloop maar is het daardoor wel een succesje geworden! Duim ervoor X

    @Zonnestraal hoever ben je nu inmiddels? Hoe voel jij je verder?

    @Waterlelie81 ik had dat verschil ook in menstruatie na provera of na een "echte" eisprong. Volgens mij niet erg. Scheelt weer tampons/maandverbandjes haha. En dank voor het vragen hoe het met mij gaat. Voel me prima en al ergens aan het idee kunnen wennen van zwanger zijn. Af en toe moe, hoofdpijn, gevoelige borsten (met hardlopen nu is elke landing een sensatie :roflmao:, hahah) en opgezet buikje eind van de dag. Dit weekend ga ik me aanmelden bij moeders voor moeders. Komen ze als het goed is vanaf volgende week ophalen.
     
    Waterlelie81 vindt dit leuk.
  18. Waterlelie81

    Waterlelie81 Fanatiek lid

    7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Nou inderdaad net wat @BB83 heeft gezegd over follikelgroei.. was bij mijn eerste ook! Ik was na de kerstvakantie 2008 eind dec begonnen met prikken en pas 28 januari mocht ik pregnyl zetten. Bij mij duurt het ook altijd lang..
    Houd moed @Chriss
     
  19. Zonnestraal

    Zonnestraal Bekend lid

    5 dec 2017
    591
    450
    63
    Vrouw
    @BB83 Morgen 10 weken! Deze vrijdag weer voor een echo, spannend:eek:

    Gister echt een rot dag gehad, kwam terug van vakantie en toen we thuis kwamen gelijk teveel gedaan in die hitte. Stom stom stom natuurlijk want de rest van de dag was ik niks meer waard.
    Vandaag gelukkig weer top fit:thumup:

    Voor jou gaat het ook al opschieten de echo! Hoe ver ben je dan ongeveer?
    Bevrijdingsdag ei had jij toch? :D

    @Waterlelie81 wanneer mag jij voor de eerste fm?

    @Chriss hoe is het gegaan vandaag?

    @Blondie685 hoe is het app contact met jouw baas verlopen?
     
  20. Blondie685

    Blondie685 Fanatiek lid

    11 jan 2016
    2.086
    1.201
    113
    Ja het duurde een hele dag voordat ze antwoord gaf, dat kwam pas om 00.30 s nachts. Maar het kwam erop neer dat ze mij gelijk geeft. Ik denk dat ze nog een keer heeft gebeld naar de Anko en dat die toen hebben gezegd van ja dit klopt. Ik hoop dat ze verder normaal doet tegen mij, ik heb haar verder niet meer gezien.

    Ps doe je wel een beetje rustig aan o_O
     

Deel Deze Pagina