Gonal-F starten april . .wie nog meer?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Chriss, 7 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chriss

    Chriss Fanatiek lid

    27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    @Waterlelie81 hou vol!!! Nog maar max 4 dagen en dan kun je al testen ;) wanneer wil je testen??

    Ik ben klaar met mn eitjes...of beter gezegd het gebrek eraan. Nee ook niet waar want ik heb er zat maar die krengen groeien niet. . Dag 12 en maar 1 ei van krap 9mm. Oftewel bagger. Vrijdag terug..ik duim enorm dat hij dan iets van 12mm is en dan maandag vast terug en dan hopelijk 16mm en ovitrelle. Ik heb het al bedacht ,nu dat ei nog even mee doen. . .
     
  2. BB83

    BB83 Fanatiek lid

    8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    @Chriss heel strak plan, zou toch wat zijn als je zo ook effe een interne memo naar dat eitje kon sturen. Of via de buizenpost :D duim voor je chica!

    @Waterlelie81 hmmz, klinkt als PMS crappy-heid. Hoop het niet voor je he, kan ook gewoon mindfuck zijn, wie weet ben je harstikke zwanger straks en zijn het die leuke hormonen! :thumup:

    @Blondie685 geen last van duizeligheid gehad, maar het is misschien nu ook nog extra de warmte die een aandeel heeft hierin? Succes morgen bij de fm! X
     
    Blondie685 en Waterlelie81 vinden dit leuk.
  3. Waterlelie81

    Waterlelie81 Fanatiek lid

    7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    @Chriss hihi dat geregel en het plannen..ik zie mezelf zo zitten aan tafel met m’n agenda :oops::roflmao:
    Maargoed, leuk is anders! Helaas zijn de eitjes soms erg lui en maken een moeizame start maar het is het wachten waard. Mijn duimen draaien overuren voor jou!!

    @BB83 jeetje je bent morgen alweer 13 weken!! :eek: Over 2/3 weken kan je al weten wat er in je buikje groeit! Wauw!

    Heel veel succes morgen @Blondie685 (hoe laat heb je ‘m?)

    Sorry voor mijn eeuwige geklaag hoor maar ben super chagrijnig en teleurgesteld..geen fijn gevoel :oops:
    Ik hoop morgen anders te voelen..
     
  4. Blondie685

    Blondie685 Fanatiek lid

    11 jan 2016
    2.086
    1.201
    113
    Nou cd17 niks noppes nada. Ik begin het wel een beetje zat te worden. Mag nu een stapje hoger naar 75ie dus dat wordt 87,5ie. Ze durven het niet aan om sneller op te hogen (ik snap ze echt wel hoor) maar met menopur ging ik met grotere stappen omhoog en toen ook geen overstimulatie. Mijn arts was daar toen ook niet zo huiverig voor.
     
  5. Waterlelie81

    Waterlelie81 Fanatiek lid

    7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    He getsie @Blondie685
    Ons ziekenhuis doet niet eens aan de tussen eenheden. Wanneer moet je terugkomen voor de echo?

    Ik heb zojuist getest ( 9 dagen na ovitrelle) en is wit. Vorige ronde had ik getest op dag 12 na de prik, en toen had ik een licht positieve test. De volgende ochtend helaas negatief. Gek eigenlijk dat hetenorm verschilt per keer.
    Maar ik voel de bekende ongi krampjes sinds ik wakker ben.. :(
    Denk ook dat de test daarom zo omo wit is.
    (Ik was puur aan het checken hoe lang de ovitrelle in zit)
     
  6. Chriss

    Chriss Fanatiek lid

    27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Dus dit was alleen om te testen of her eruit is? Deed ik ook wel maar dan hoopte ik toch dat ik iets zou zien. .

    @Blondie685 jammer dat er niets was! Die teleurstelling is bagger.
    Waarom heb je niet gezegd dat je zelf hoger spuit dan dat zij voorschrijven?

    Ik ging gisteravond slapen en dacht die stomme pukkels ook . . Met het prikken krijg ik daar echt last van. ..prikken. . .prikken. . OOOOW MY GOD! PRIKKEN!
    Ik was het dus vergeten. . .
    Snel naar beneden gerend en alsnog gedaan. . Moet opzich niet uitmaken maar ik dacht echt net nu mn cyclus langzaam gaat doe ik dit . .ach zal wel loslopen
     
    BB83 vindt dit leuk.
  7. Waterlelie81

    Waterlelie81 Fanatiek lid

    7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Nee, dat hoeft niets uit te maken. Vandaag wekkertje gezet :p?

    Meiden, ik heb de hele dag ongi krampen. Zo erg gewoon! Ik ben er naar van :cry:
     
  8. BB83

    BB83 Fanatiek lid

    8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    @Chriss hahaha. Ik moet zo om je lachen. Zie het al helemaal voor me hoe je al rennend en roepend "prikken" door het huis gaat :roflmao: als die vergeetachtigheid nu al begint?? ;)

    @Waterlelie81 ah nee, bah :( dan laat ook maar doorzetten toch? Klote voor je...

    @Blondie685 ook frustrerend dat het zo langzaam gaat ja. Vraag me ook af of je hebt gezegd dat je meer hebt geprikt? Misschien dat ze je op basis daarvan nog verder ophogen? En, dit is toch de eerste ronde nu in dit zkh? Als dit nu zo'n tempo gaat, zullen ze daar zeker een andere route op kiezen in de volgende ronde lijkt me. Daar niets over gezegd ook door de arts?
     
  9. Chriss

    Chriss Fanatiek lid

    27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Dames serieus het wordt nog mooier. . Gisteravond was ik helemaal blij met mijzelf want ja ja ik was het niet vergeten..ik moest prikken. Hop koelkast open om spullen te pakken. Ik herhaal spullen te pakken...echter dat wordt heel lastig als er geen spullen zijn! F.U.C.K ik moest naar de apotheek voor mn nieuwe medicatie! Vergeten!
    Gelukkig na helder denken wist ik nog ergens een potje met poeder te vinden zodat ik genoeg had (anders had ik maar 1 ipv 1,5 kunnen spuiten). Maar man man man!

    @Waterlelie81 hows it going?

    @BB83 hoe voel jij je nu?? Wilde jij het nou weten?

    En hoe is t met de Twin mama????@zonnestraal?

    Hier nu slijm slierten dus ik heb hoop dat er iets gebeurd is . . Maar ja nog even wachten tot morgenmiddag. Vorige keer was het ook meting op dag 16 en toen 17mm. Nu zal het geen 17mm zijn (dan is t een wereldei!) Maar ik hoop op 14 en denk dat ik blij mag zijn met 12.
     
  10. Waterlelie81

    Waterlelie81 Fanatiek lid

    7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Gaat lekker @Chriss :p
    Nog even en je vergeet je afspraak :p

    Hier hetzelfde. Buikkrampen tandjes lager gelukkig maar zeer duidelijk aanwezig. Ik doe morgen nog een testje (10dpo) en als ie omo is, ga ik heeeeeerlijk veel wijntjes drinken op het buurtfeestje.
    :cool:
     
  11. Chriss

    Chriss Fanatiek lid

    27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Hou op hoor!

    Wanneer is t feestje? Vrijdagavond of zaterdag?
     
  12. Waterlelie81

    Waterlelie81 Fanatiek lid

    7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Morgenmiddag vanaf 16:00 :D
    Buurt bbq!
    Waterlelie houdt van wijntjes :|
     
    Zonnestraal en BB83 vinden dit leuk.
  13. Chriss

    Chriss Fanatiek lid

    27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Hahaha , 10dpo kan wel vroeg zijn maar moet zeggen dat ik niet denk dat het erg is als een paar wijntjes drinkt mocht je toch zwanger zijn. Ik heb trouwens de afgelopen 2x op 10dpo positief getest.
    Wel grappig, ik heb ook zo een regel voor mijzelf. . voor de eisprong kan alles nog en na de eisprong let ik er op. Nu ben ik niet zo een wijndrinker dus dat scheelt al een hoop maar soms zo lekker in de zon bij het eten. .
     
    Waterlelie81 vindt dit leuk.
  14. BB83

    BB83 Fanatiek lid

    8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    @Chriss oehh een wereldei, dat zou toch mooi zijn voor dit weekend ;)
    Nee we houden het geslacht een verrassing. Kennelijk is dat tegenwoordig meer uitzondering dan regel.... mogen we nog een jongens en meisjesnaam gaan verzinnen!

    @Waterlelie81 haha lekker zo'n roseetje kan toch pri-ma!!! Lekker van genieten, drink er ook maar een paar voor mij :thumup:
     
  15. Chriss

    Chriss Fanatiek lid

    27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
  16. Waterlelie81

    Waterlelie81 Fanatiek lid

    7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Hagelwit..
     
  17. Chriss

    Chriss Fanatiek lid

    27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Dan zeg ik proost!! ;)
     
    BB83 vindt dit leuk.
  18. Zonnestraal

    Zonnestraal Bekend lid

    5 dec 2017
    591
    450
    63
    Vrouw
    Im alive!! Kreeg geen meldingen meer:eek:
    Ik ga vanavond ff terug lezen en even reageren. ( hier gaat alles goed, beetje last van de warmte maar wie heeft dat Nou niet?:D)
     
  19. Waterlelie81

    Waterlelie81 Fanatiek lid

    7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Ik ben een uur geleden keihard onderuit gegaan van de trap :cry:
    Klote slippers. Echt, als een surfplank naar beneden :(
    Klote slippers!
    Wat een stom begin van het weekend.
     
  20. Waterlelie81

    Waterlelie81 Fanatiek lid

    7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    En ik heb niet eens wijn op..:confused:
     

Deel Deze Pagina