Gonal-F starten april . .wie nog meer?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Chriss, 7 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blondie685

    Blondie685 Fanatiek lid

    11 jan 2016
    2.086
    1.201
    113
    Hier de eigenwijze blondie maar wel vandaag met een mooi ei van 15mm!!! Maandag terug voor fm, maar met het advies om dit weekend wel aan de bak te gaan.
     
    Zonnestraal, BB83 en Waterlelie81 vinden dit leuk.
  2. Waterlelie81

    Waterlelie81 Fanatiek lid

    7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Echt fantastisch nieuws blondie :):thumup: dit willen we horen!!!
     
  3. Chriss

    Chriss Fanatiek lid

    27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    @Waterlelie81 je laat me schrikken!!!
    En dat zonder wijn!! ;)

    Ik zit hier bij de gyn en ga zitten in dr wachtruimte en kijk tegenover me zwaait er opeens iemand. Ships die ken ik. Nou kan ik hier voor van alles zitten en zij ook dus dat scheelt. Maar voelt gek.

    Nu heb ik nog 2 mensen voor me dus dat kan nog lang duren. . Ze is al 10min te laat. Voel me altijd schuldig als iemand op mn kindjes let en ze hebben uitloop. Dus hopelijk wordt de volgende snel geroepen maar ik zie nog geen beweging. .
     
  4. Chriss

    Chriss Fanatiek lid

    27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Fijn @Blondie685 ! Wat zeiden ze over dat je meer hebt geprikt?

    Ik ben nu de volgende aan de beurt...hopelijk over een paar minuten. En dan moet ik eventjes mn hoop opzij zetten. .
     
  5. Waterlelie81

    Waterlelie81 Fanatiek lid

    7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    En?
     
  6. Chriss

    Chriss Fanatiek lid

    27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    12mm

    Doorprikken en Maandag weer terug. .
    Hopelijk dan 16 en ovitrelle erin. Dan op dag 20 eisprong. .
     
  7. Waterlelie81

    Waterlelie81 Fanatiek lid

    7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Aha ok! Dit wordt jouw wereld ei ;)

    Meiden, ik ben bont en blauw. Ik heb zo een enorme klap gemaakt, dat ik NIET naar het feestje ga. Mijn lijf is stuk :cry:
     
  8. Chriss

    Chriss Fanatiek lid

    27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Meen je niet!!! Drama!
    Dan maar wijntje op de bank?

    Ik hoop t maar Moet prikken op progestoron dus of het ei überhaupt iets kan..
     
  9. BB83

    BB83 Fanatiek lid

    8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    Au!!!! Ellende ja met die teenslippers, oeh dat kan hard gaan :(
    Hopelijk wel kunnen genieten van een wijntje?

    @Chriss is het dan nog niet eens zeker dat je eitje zal springen? Op zich is die progesteron prik wel weer een bulletproof bewijs achteraf, dan timmeren ze het goed dicht vanuit het zkh ;)
     
  10. Chriss

    Chriss Fanatiek lid

    27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Nou dat wel maar als die waarde te laag is kan hij niet nestelen. . Ben dus heel benieuwd! Maar eerst morgen afwachten of het ei überhaupt iets heeft gedaan ;)
     
    BB83 vindt dit leuk.
  11. Zonnestraal

    Zonnestraal Bekend lid

    5 dec 2017
    591
    450
    63
    Vrouw
    @Blondie685 @Chriss
    Ga voor jullie duimen morgen!!

    @Chriss Ik kwam toen een collega tegen in het zh op de afdeling pfff was ik ook echt niet blij mee. Zij zat precies aan de overkant bij een andere afdeling te zwaaien naar mij.


    @Waterlelie81
    Ahh wat een ellende! Heb je niks gekneusd? Hopelijk heb je een beetje kunnen slapen en heb je nu niet al te veel spierpijn.
    Heb je trouwens als getest? ( sorry als ik er Misschien over heen heb gelezen)

    @BB83 je bent al bijna 14 weken!!! Whoehoe krijg je al een buikje?
     
  12. BB83

    BB83 Fanatiek lid

    8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    Verhip ja. Ik zou nog een fotootje posten! Deze is alweer van vorige week, ben niet zo'n goeie foto maker hehe...
    Bovendien niet de meeste duidelijke, of outfit (onderjurkje) wat het heel duidelijk maakt. :rolleyes:
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Waterlelie81 en Zonnestraal vinden dit leuk.
  13. Zonnestraal

    Zonnestraal Bekend lid

    5 dec 2017
    591
    450
    63
    Vrouw
    @BB83 ahhh jaaa die is aanwezig hoor!:D Met een app die tekst erbij gedaan? ( welke?)
     
  14. BB83

    BB83 Fanatiek lid

    8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    Oh geen app hoor. Gewoon mijn foto bewerkt en dan kiezen voor "label". Android toestel... haha ook daarin ben ik niet zo bedreven verder.

    En ja, het is zeker aanwezig, wel leuk hoor :)
     
    Zonnestraal vindt dit leuk.
  15. Chriss

    Chriss Fanatiek lid

    27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Leuk die foto!

    Volgende keer nog je hand eronder leggen dan zie je nog meer de bolling (zegt de fotograaf haha) Ik heb nu 3 Newborns en nog 2 zwangerschapsshoots staan, heb weer een nieuwe jurk besteld daarvoor dus ben benieuwd!

    Hier goed nieuws!!! 17,5mm was mn ei vanmorgen dus hooopppaaa ovitrelle erin en morgen eisprong en sex haha. Wel nu utrogestan erbij omdat mn lf zo kort was vorige keer. Word je wel moe van stond er dus daar zie ik tegenop maar ja is maar 2 weken (oftewel 10 dagen want dan test ik en als het dan negatief is stop ik gelijk)
     
    BB83 en Zonnestraal vinden dit leuk.
  16. Waterlelie81

    Waterlelie81 Fanatiek lid

    7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Yes!!! Super blij voor je @Chriss !! Toi toi toi vandaag en morgen :p

    @BB83 jaaaaaaaa wat een mooi bollie al :) echt heel gaaf!! Voel je al wat gefladder in je buik?

    Jij ook @Zonnestraal ? Twee fladdertjes :D

    Vandaag mijn nod en nog geen ongi! Had m wel verwacht vandaag. Omdat ik altijd 14 dagen na ovitrelle ongi word. Hele dag tampon in gehad ivm werken. Maar geen rood nog. Voel wel het eea rommelen dus misschien straks.
    Ook met m’n rug en nek gaat het bagger. Ik ga morgen een afspraak plannen bij de fysio. Met n goede pijnstiller is het uit te houden.
    Wat een week.. pffff
    MAAR de noord zuidlijn rijdt :roflmao:
    In amstersam. Reistijd bedraagt nu excact 30 minuten van deur tot deur :D
     
    BB83 vindt dit leuk.
  17. Chriss

    Chriss Fanatiek lid

    27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw

    En niet toevallig nog een test gedaan ???? ;)

    Zal ik eerlijk zijn ? Ik heb gewoon geen zin in weer die stress en die onzekerheid. Ik ben er een beetje klaar mee. Niet dat ik ga stoppen zo niet maar verlies de moed een beetje (i know onzin en komt goed maar even klagen). Vandaag bij vriendin die zwanger is, daar geen problemen mee maar toen kreeg ik echo foto's te zien. . .auw, die deed pijn. Dus het wordt gewoon erger nu. Ik hou mn hart vast als iemand vertelt dat ze zwanger is want dat was voorheen altijd echt een mokerslag en ik merk dat ik daar weer heen ga.
    Heb nu ook het idee dat deze ronde toch niet gaat lukken . . .bah wat negatief maar zo is het wel eventjes . . morgen vast weer beter :)
     
  18. BB83

    BB83 Fanatiek lid

    8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    Ah @Chriss dat begrijp ik ook. Zo confronterend dan toch effe... maar die emoties komen en gaan toch ook in fases. Tenminste, had ik dan. Maar ik beluister al een tijdje twijfel bij je over jullie traject. Hoe denkt je partner erover en is het niet ook vooral de emoties die opkomen door het gebruik van al die hormonen? Nog eens bovenop hoe je er zelf natuurlijk in je koppie mee bezig bent... en klagen zou af en toe ook effe gewoon moeten kunnen. Zolang het de dag erna maar weer opgeruimd is en niet de overhand krijgt. Wie weet ben je over 2 weken gewoon zwanger!! :thumup:;)

    Dank voor de foto-tip. Ik ga morgen weer op de foto, ben ik alweer 14 weken :eek: gaat nu ineens hard.

    @Waterlelie81 ein-de-lijk die Noord-Zuidlijn! Goed dat je er lekker profijt van hebt. Volgens mij werk jij ook veel te hard. Succes met je nek en rug.
    Btw nog geen gefladder in mijn buik, maar mijn baarmoeder heeft ineens een groeispurt gemaakt. Supervaag, zag vanochtend ineens een bobbel/rand lopen over mijn onderbuik. Hij is nu ineens naar voren gekomen. Heel apart die veranderingen... wel leuk ook weer :)
     
    Zonnestraal en Waterlelie81 vinden dit leuk.
  19. Waterlelie81

    Waterlelie81 Fanatiek lid

    7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Helaas ongesteld geworden meiden. Doet zeer..en ik baal zo erg :(
    Was te verwachten maar als het eenmaal komt...pfff
    Morgenochtend maar weer bellen, ik wil nog een poging proberen voor wij naar Frankrijk gaan. X
     
  20. Waterlelie81

    Waterlelie81 Fanatiek lid

    7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    En dikke digi knuff voor jou @Chriss. Ik snap je gevoel wel..
    Ik worstel ook veel met m’n gevoelens over dit traject enzo. Ik vind het heel zwaar moet ik zeggen..
    Nou, ik ga slapen. Ik moet er morgen vroeg uit voor werk!

    Benieuwd naar je buikfoto @BB83 :thumup:

    Truste ladies!
     
    BB83 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina