Gonal-F starten april . .wie nog meer?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Chriss, 7 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blondie685

    Blondie685 Fanatiek lid

    11 jan 2016
    2.086
    1.201
    113
    Ja ik heb iemand gesproken die ook in dat zh loopt dat het mega druk is. Ik ga morgen leiderdorp bellen, daar hebben ze geen wachtlijst en is maar 6 min langer rijden dan het andere zh dus dat maakt dan ook niet uit. Maar baal best wel, ik wilde vandaag gewoon een datum horen wanneer ik kan komen.
     
  2. candl

    candl Lid

    15 feb 2017
    32
    6
    8
    NULL
    NULL
    #62 candl, 19 mrt 2018
    Laatst bewerkt: 19 mrt 2018
    @Chriss Ja leuk he die geplande sex, haha. Hoop dat het snel lukt voor jullie, vooral positief blijven!

    @Zonnestraal Oh wat goed. Het kan zeker verschil maken! Ja ik eet nog steeds op die manier en neem ook nog steeds supplementen. Als ik het een tijdje niet zo goed doe merk ik dat ook met het spuiten, dat alles moeizamer gaat.

    @BB83 Spannend! Hopelijk bevalt de Gonal-f je goed en resulteert het snel in een zwangerschap bij jullie. Heel veel succes met je HSG.

    @Blondie685 Jeetje wat vervelend! Hopelijk kunnen jullie daar wel snel terecht. Er is niets vervelender dan wachten en dat moeten we al zoveel!


    Even een update van mijn kant. Ben vandaag op 11 dpo ineens ongesteld geworden jammer genoeg. Had nog even hoop dat het een innestelingsbloeding zou zijn maar het begon gelijk al helder en is best veel. BUMMERRR. Heb nog nooit een kortere luteale-fase gehad dan 14 dagen. Op naar de volgende ronde dan maar weer.
     
    BB83 vindt dit leuk.
  3. BB83

    BB83 Fanatiek lid

    8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    Hee @candl das stom idd van die korte lf. Zeker je ei gehad of zou die ook ietsje eerder kunnen zijn geweest?

    Net eerste prik gezet, dus we zijn weer "on the road" again!
    Ruikt overigens ook meteen medisch naar zkh als je zo'n druppeltje van de vloeistof knoeit.
     
  4. candl

    candl Lid

    15 feb 2017
    32
    6
    8
    NULL
    NULL
    @BB83 Ja, jammer ben inmiddels wel aan de teleurstelling gewent geraakt. Dat klinkt raar maar je gaat voor jezelf een manier vinden om er mee om te kunnen gaan. Weet zeker dat ik die dag de eisprong heb gehad omdat ik die ochtend nog een echo heb gehad en die middag pregnyl gezet heb. 4 eitjes voel je heel duidelijk, haha die druk was die zelfde avond verdwenen. Ze waren ook rijp om te springen 2 van 23mm 1 van 21mm en 1 van 20mm.

    Heel veel succes! Hou je ons op de hoogte hoe je traject verloopt?! Rare geur he, haha. De geur word als je wat langer bezig bent helemaal sterk wanneer je je naaldencontainer opent. Toch gaat het op den duur een soort van vertrouwd ruiken, heel gek. Hopelijk komt het bij jullie niet zover en is het raak!
     
  5. Chriss

    Chriss Fanatiek lid

    27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    @candl bah!! Dat is bagger!!

    @BB83 spannend!!! Voelt wel weer echt zeker?

    Ik heb besloten mijn manager wel in te lichten vanwege de ziekenhuisbezoeken. Ik ga even vragen hoe het geregeld is want volgens mij is er een regeling dat het mij geen uren kost. Hij is wel met vakantie dus moet nog even 2 weken wachten..
     
  6. Blondie685

    Blondie685 Fanatiek lid

    11 jan 2016
    2.086
    1.201
    113
    Ja klopt wat je zegt, ik heb het vanavond ook aan mijn werkgever verteld.
    Op Freya.nl kan je wel wat vinden over werk en behandelingen.sinds 2015 is er in de wet opgenomen dat het je geen uren kost.
     
  7. Chriss

    Chriss Fanatiek lid

    27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Nou vannacht toch gedroomd dat ik opeens was bevallen van een 3de binnen 10min zonder dat ik wist dat ik zwanger was . . (Om 05.58 dat dan precies weten haha)En dan denken hè jammer dan heb ik al mn vk afspraken gemist hahaha.
    Kreeg weer een meisje en dacht even 2sec ow jammer. Daarna mega blij. Want tja als je mij laat kiezen dan zeg ik graag een jongen want die heb ik nog niet maar 3 meiden is ook mega leuk denk ik :)

    Ten eerste wil iedereen gewoon zwanger worden dus dat snap ik maar als je dan erover nadenkt :
    Hebben jullie dan een voorkeur? (dat woord klinkt alsof je het andere geslacht niet leuk vindt maar dat is nooit zo neem ik aan)
     
  8. Blondie685

    Blondie685 Fanatiek lid

    11 jan 2016
    2.086
    1.201
    113
    @Chriss ja ik heb ook wel een voorkeur hoor , zou het echt heel leuk vinden om een meisje erbij te krijgen. Het lijkt me zo leuk twee meiden, ik denk ook omdat ik zelf ook een zus heb. Maar als het jongen is ook super natuurlijk, wel even schakelen als je een meisje gewend bent. Het is echt een verschil een meisje of jongen. Mijn zus heeft een zoon en dan nu een dochter van 1,5 jaar maar dat is echt anders. Jongens zijn als ze klein zijn liever en gemakkelijker, en de dames hebben vooral veel drama . Mijn neefje is nu 6 en wel echt een jongen, lekker druk en een sloper
     
  9. Chriss

    Chriss Fanatiek lid

    27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Toch wel grappig aangezien de meeste na een dochter een zoon graag zouden willen en andersom . . Maar ik kan je vertellen 2 meiden indd veel drama maar heeeeerlijk!!♥♥♥♥
     
    Blondie685 vindt dit leuk.
  10. Zonnestraal

    Zonnestraal Bekend lid

    5 dec 2017
    591
    450
    63
    Vrouw
    Even een update.:)
    Eerste echo gehad, cyclus dag 11.
    2 van Ong 10 mm en 1 van 13 maar die heeft een rare vorm. Door blijven spuiten met 75mg en maandag weer terug.
     
    Blondie685 en BB83 vinden dit leuk.
  11. Chriss

    Chriss Fanatiek lid

    27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Spannend zeg! En opzich wel oké toch? Maar wat betekent die rare vorm?
     
  12. BB83

    BB83 Fanatiek lid

    8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    Yeah. Ik duim voor een topei straks!! Ik heb maandag ook mijn eerste fm deze ronde, cd10 en met Gonal-F 50IE.


    Morgen de hsg, merk toch dat ik het spannend vind, vandaag echt beetje van het padje af tijdens het werk. Nu vanavond effe niks. Oja, tv kijken. Gaat iemand hiee ook op npo2 om 20.25 uur de Baby Industrie kijken?
     
  13. Chriss

    Chriss Fanatiek lid

    27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Zo spannend ! Wel laag , reageer je daar goed op ? Ik moest vorige keren 112,5 doen en dan na 5 dagen terug naar 75 maar toen gezegd dat ik door wilde op 112,5 omdat er anders niets gebeurde. Zo was ik ook zwanger geworden van eerste dochter namelijk. Dus toen dat gedaan en hop zwanger. . jippie ! Dus nu ga ik ook weer gelijk voor die 112,5 doorspuiten. Maar ws wil ze eerst een maand toch doen wat het allereerste idee was om mijn lichaam te leren kennen. Alleen ik weet dat ik op cd 20 dan nog geen ei heb. . .

    Trouwens ander puntje. . .als ik daar kom en ik ben nog niet ongesteld wat zouden jullie dan doen ? Starten met hoe heet dat spul ook alweer om ongi op te wekken ?? Of mijn eigen cyclus afwachten ? Vorige keren waren dat 39 maar ook 48 dagen (en de dag van de afspraak is cd38) Want door dat spul kan het ook nog wel even duren (5 of 10 dagen gebruiken en dan duurt het soms nog een week)
     
  14. BB83

    BB83 Fanatiek lid

    8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    Ja ik vind het ook wat laag. Maar voorzichtig want overstimulatie kan nogal snel kennelijk. En dan heb je sowieso een ronde verloren. Na goed, we zien het wel...

    En als je sowieso een eisprong hebt gehad zou ik niet met provera mijn ongi wilen laten komen. Gewoon de tijd "uitzitten". Maar anders even bellen met zkh/gyn? Ik moest als het op cd45 nog niks was, weer bellen. Hoeveelste cd zit je nu dan?
     
  15. Chriss

    Chriss Fanatiek lid

    27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw

    Ja heb ik ook gehad dat ik moest stoppen maar nooit voor overstimulatie meer omdat die krengen niet wilde groeien ;)
    beter maar rustig beginnen Dan voor jou!

    Nou een eisprong heb ik niet mn lichaam breekt t op een gegeven moment gewoon af. . Zit dan op cd 38. .
     
  16. Chriss

    Chriss Fanatiek lid

    27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    @BB83 zit het terug te kijken. . Mega interessant programma
     
  17. Zonnestraal

    Zonnestraal Bekend lid

    5 dec 2017
    591
    450
    63
    Vrouw

    Succes morgen met de hsg!
    Baby industrie heb ik niet gezien, is het een aanrader om terug te kijken?
     
  18. Zonnestraal

    Zonnestraal Bekend lid

    5 dec 2017
    591
    450
    63
    Vrouw
    Rare vorm betekent vaak dat het niet door groeit en dat de follikel gewoon weer verschrompeld, dus ik focus mij op die andere twee.

    Maandag terug, en dan doet mijn gyn de fm zelf. Mocht het niet veel groter zijn kan de dosis gelijk omhoog.
    Mijn gyn doet niet moeilijk met ophogen, de andere wel, dat is nog wel eens heel frustrerend!

    Jouw afspraak met de gyn is volgende week toch?
     
  19. Chriss

    Chriss Fanatiek lid

    27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Heel goed, we gaan voor dr andere 2! Go go go!!!

    Jeps donderdag. . Het duurt nu wel lang haha...dagen aan t aftellen zeg maar ;) Alleen dat gesprek is nog niet eens zo boeiend meer wanneer ik ongi word. Maar nu voel ik mn onderbuik en denk ik heel de tijd neeee nu nog niet haha!
     
  20. Blondie685

    Blondie685 Fanatiek lid

    11 jan 2016
    2.086
    1.201
    113
    Spannend! Ik ga voor je duimen!
     

Deel Deze Pagina