Keratine behandeling voor je haar.

Discussie in 'De lounge' gestart door mm7, 9 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mm7

    mm7 Fanatiek lid

    9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Is er iemand bekend met een keratine behandeling voor je haar? Zo ja, wat is je ervaring hiermee?
     
  2. Nikki88

    Nikki88 VIP lid

    29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Ja, heb het net twee weken geleden laten doen! :) Ik woon in een warm en vochtig klimaat waar Westers haar snel gaat pluizen/kroezen, dus ik dacht ik ga het eens proberen. Ze noemen het hier een "Brazilian Blowout" (zie ook brazilianblowout.com) en kost Eur 250-350 per behandeling, vrij prijzig dus. :) De werking is ongeveer 10 weken. Moet zeggen, het ziet er bij mij echt geweldig uit....m'n haar is nu onder alle (weers)omstandigheden glad, glanzend en zacht! :)
     
  3. mm7

    mm7 Fanatiek lid

    9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Hier zeggen ze dat het 3 tot 5 maanden blijft.... vind het toch wel een hoop geld als het maar 10 weken zo blijft... ik las ook dat je het thuis kon doen....
     
  4. Eylem

    Eylem Niet meer actief

    Mijn zusje heeft het 2 keer laten doen, het werkte op zich heel goed maar het is inderdaad vrij snel weer uitgewerkt....en dan is het best wel duur, voor zo'n korte tijd. Ze gaat het nu permanent laten steilen met weer een andere methode (nog duurder ;) ) en dat moet echt uitgroeien
     
  5. Nikki88

    Nikki88 VIP lid

    29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Mwah. Ik zou er zelf niet aan willen beginnen eerlijk gezegd. Heb echt drie uur daar gezeten, het is een heel arbeidsintensief proces en dan moet je ook nog de juiste spullen bestellen...dan laat ik het maar gewoon doen. Hoop een beetje het geluk te hebben dat het wat langer blijft zitten, minimaal drie maanden. Kan je het trouwens ook in Nederland laten doen, ik heb mijn kapper er destijds nog nooit over gehoord. :( Hier is het echt razend populair.
     
  6. mm7

    mm7 Fanatiek lid

    9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Ja je kan het hier in NL gewoon laten doen... Maar vind het eigenlijk te duur om het te laten doen, terwijl ik niet eens weet of het wel werkt. Ik doe er maar gewoon wat highlights in en een leuk modelletje!
     
  7. sapje

    sapje Fanatiek lid

    6 sep 2009
    1.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    wat doet het dan precies met je haar? dat is me niet geheel duidelijk, is het om je haar styl te maken?
     
  8. mm7

    mm7 Fanatiek lid

    9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Nee de global keratin doet het niet stijl maken, maar door de karatine in je haar wordt je haar enorm zacht, hierdoor valt het wel wat stijler, maar vooral wordt je haar zachter, glanzender en minder pluis.
     
  9. sapje

    sapje Fanatiek lid

    6 sep 2009
    1.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    oh oke, nou als dat alles is en ik zo kijk naar wat het kost dan koop ik liever een goede conditioner en een goed haarmasker, scheelt een hoop centen hahahaha:D
     
  10. Nikki88

    Nikki88 VIP lid

    29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Helaas zal dat weinig zoden aan de dijk zetten, zeker in vochtig weer. ;) Die keratine behandeling is echt een "wonder kuur", wist niet wat ik zag daarna zo mooi. Het was mij het geld dubbel en dwars waard! :)
     
  11. Nikki88

    Nikki88 VIP lid

    29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Hier is het dus echt een rage en doen (bijna) alle expats die behandeling. Het schijnt echt bij iedereen goed te werken heb ik gehoord, bij mij dus ook. Alleen afhankelijk van hoe vaak je je haar wast blijft het korter of langer werkzaam. Ben benieuwd...:D
     
  12. mm7

    mm7 Fanatiek lid

    9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Ik was me haar elke dag, dus zal het bij mij nog sneller er uit gaan dan die 10 weken die jij aan gaf..... Misschien volgend voorjaar eens kijken... voor nu ga ik wat anders doen. Zo pluizig is mijn haar eigenlijk niet, en het is ook best glanzen, was eigenlijk meer uit gemak dat ik het wilde laten doen, maar voor die knaken die het kost, ga ik liever aan de gang met de stijltang haha
     
  13. Nikki88

    Nikki88 VIP lid

    29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Gelukkig zijn die 10 weken gebaseerd op elke dag wassen hoor, doe ik ook. ;) En ik heb het geduld en de tijd gewoon niet om 's morgens lang met mijn haar bezig te zijn, ik laat het zelfs gewoon opdrogen en dan moet het gewoon goed zitten. :)
     

Deel Deze Pagina