Onlang op maat gemaakt gordijnen bij kwantum afgehaald. Nu hebben ze op de plooi de naad zitten. Dus mijn gordijn hangt nergens naar. De naad zit precies in het zicht in midden vsn het gordijn. Nu doet kwantum dit af als, in deze tijd worden er niet meer gekeken naar waar de naad zit... Klopt dit? Kan me niet indenken.
Bullshit. Foto ervan? Je hebt wel stoffen dat het niet zo opvalt maar dan nog, je laat niet voor niets op maat maken, daar moeten ze gewoon rekening mee houden want anders ziet het er nog uit alsof je het zelf hebt gemaakt. Pas nog bij kwantum geweest voor prijsopgave, vond het ook echt niet goedkoop dus alsnog zelf aan de slag gegaan met dikke IKEA gordijnen. Je betaalt er voor dus het moet gewoon goed zijn.
Nou ik ben net aan 200 euro kwijt voor donkere zware verduisterende gordijnen van 5 meter bij 2.20 dus zo duur vind ik niet niet eerlijk gezegd. Ik moet ze nog afhalen, zal me benieuwen dan....
Ik vind dat best prijzig, dat is dus voor 1 raam? Wij hebben toen voor de hele benedenverdieping offerte gevraagd en kwamen op 1000 euro uit en dat vond ik echt wel veel geld. Snap dat de tijd betaalt moet worden maar dan moet het dus ook gewoon goed zijn, je betaalt toch geen habbekrats. Dan moet een naad gewoon professioneel in de diepe plooi. Uiteindelijk is de meditatieve gordijnen dag ook prima bevallen:')
Hier waren we voor 2 stukken 150x240 met enkel plooi 170 euro wijt. Valt mee, maar hoe dan ook, je mag toch goede gordijnen verwachten
Mag ik je een tip geven, Mijn man werkt bij kwantum, heb je vraag net aan hem laten lezen. Hij zegt dat wat hun zeggen wel klopt.. maar. Hij geeft de tip om een mail te sturen naar hoofdkantoor. Als je contact op neemt met de winkel dan krijg je niks voor elkaar. Als je een mail stuurt naar het hoofdkantoor wel. Hij zegt dat ze het waarschijnlijk eerst proberen af te doen met korting op je aankoop prijs. Als je daar niet mee akkoord gaan dan moeten ze je gordijnen opnieuw laten maken. (enige nadeel, dan ben je ze wel weer 3 weken kwijt). Hij zegt laat je niet wegsturen, als je die mail stuurt, dan moeten ze het oplossen! Als je nog vragen hebt, dan kan ik t wel aan m vragen. Succes!!
Oh echt? Ik heb meerdere keren gordijnen besteld. Vond het ook niet duur en altijd tevreden! Zou het hoofdkantoor dan nog een keer bellen. Dat je er niet uit kan komen met t filiaal...
Wij hebben alle gordijnen van de Kwantum, heb niet ergens een naad gezien...Zou er toch mee teruggaan inderdaad en anders toch weer terug naar het hoofdkantoor als ze je niet willen helpen.
Dat is voor de hele serre, zijn dus twee gordijnen die je naar elkaar schuift, dubbele plooi incl haken, loodjes , extra dik en verduisterend. Bij de Hema was ik 310 euro kwijt voor half verduisterend dus vond net 200 echt meevallen.
Heb je een rechtsbijstandverzekering? Dan zou ik die inschakelen als je er niet uitkomt met de kwantum zelf. Ik had een klacht over een vloer die ik bij kwantum had gekocht en bij kwantum zelf kreeg ik niet de reactie die ik hoopte. Totdat ik m'n rechtsbijstandsverzekering inschakelde. Na 1 mailtje vanuit hun had ik binnen no time een nieuwe vloer in m'n huis liggen.