graag jullie mening

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door silvany, 9 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. silvany

    silvany Lid

    4 feb 2014
    46
    5
    8
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

    Ik zou zo graag jullie mening willen horen...

    Afgelopen zaterdag avond kwamen er een paar druppels bloed toen ik op het toilet zat, daarna veegde ik de hele avond roze na het plassen.
    Ik heb al een kindje en dit had ik ook toen ik net zwanger was van hem. Het was zaterdag 11 dagen voor mijn nod, dit lijkt me aan de andere kant wel erg vroeg voor een innesteling.
    Daarbij voelde ik ook de hele avond een tintelend gevoel in Mn onderbuik.

    We zijn niet bezig om zwanger te raken, maar als het gebeurd is een kleintje erg welkom!
    En om eerlijk te zijn begin ik stiekem wel heel erg te hopen dat het zo is.

    Natuurlijk zal ik even moeten afwachten en dan testen, maar wat zijn jullie ervaringen rondom innesteling/bloeding en dat tintelende gevoel?
     
  2. Elletje

    Elletje Fanatiek lid

    11 dagen voor NOD is wel heel vroeg hoor. De keer dat ik zwanger was begon dat 4 dagen voor NOD. Het kan echt van alles zijn. Ik heb dat tintelend en de steekjes ook rond mijn menstruatie. En rond mijn ei. Overigens kan er rond je ovulatie ook een kleine bloeding ontstaan. Dus wellicht is het daar van. Of een gesprongen adertje door de gemeenschap.

    Niet om je te ontmoedigen, maar dat lijkt mij allemaal logischer dan een innestellingsbloeding. Innesteling is 5 tot 10 dagen na bevruchting. Met 11 dagen voor NOD zou je pas op 3 of 4 zitten op zijn meest.
     
  3. silvany

    silvany Lid

    4 feb 2014
    46
    5
    8
    NULL
    NULL

    Je ontmoedigt me niet, niemand ontkomt aan de realiteit, maar het overviel me heel erg omdat ik eigenlijk nog nooit een tussentijdse bloeding heb gehad. Het eerste wat me binnenschoot was innesteling vanwege Mn eerdere ervaring. We zullen het zien :) ben me nu ineens wel volop bewust van Mn kinderwens hihi
     
  4. RachelleNM

    RachelleNM Fanatiek lid

    19 aug 2015
    3.329
    2.135
    113
    Vrouw
    Misschien gebeurd het juist daarom wel :)
     
  5. silvany

    silvany Lid

    4 feb 2014
    46
    5
    8
    NULL
    NULL
    Bedoel je dat ik me extra bewust ben van Mn lichaam doordat ik nu besef dat ik nog een kinderwens heb?
    Heb namelijk wel eens gehoord dat dat invloed kan hebben en je je ‘schijnzwanger’ kunt voelen...
    Moet zeggen dat ik met een nieuwe baan en andere dingen die privé spelen niet echt bezig was met het idee van nog een kindje...
    Maar ben nu idd wel extra gefocust op Mn lichaam.

    Ik wacht nog even af en ga pas testen na Mn NOD, als ik dan nog niet ongesteld ben tenminste :p
     
  6. podiki25

    podiki25 Fanatiek lid

    18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Ik had dat soort (innestelings)bloeding 4-5 dagen na dat we het gezellig gemaakt hadden :). Een klein druppeltje rood en verder roze afscheiding. Slechts 1 dag.
    En op mijn NOD testte ik positief van mijn zoontje. Het kan dus wel.
     
  7. silvany

    silvany Lid

    4 feb 2014
    46
    5
    8
    NULL
    NULL
    Het kan dus wel! Mijn vriend en ik hebben het weekend ervoor veel ‘geknuffeld’ (3x) bij mij dus precies een week later dat bloedverlies en net als bij jou een klein beetje rood en verder roze wat 1 avond duurde. Alleen Mn vruchtbare periode lag precies in dat weekend dus Mn ei zal begin vorige week zijn geweest... technisch gezien een beetje te vroeg voor een innesteling.

    Ben eigenlijk heel benieuwd of jij ook verdere symptomen had na de innestelingsbloeding? Ik heb wat hoofdpijn, vermoeidheid en rommelende buik maar kan met gemak iets anders zijn...
     
  8. RachelleNM

    RachelleNM Fanatiek lid

    19 aug 2015
    3.329
    2.135
    113
    Vrouw
    Ja idd! Klinkt misschien een beetje zweverig, maar soms denk ik dat alles gebeurd met een reden.
    Ik ga je verhaal volgen, ben erg benieuwd!
     
  9. silvany

    silvany Lid

    4 feb 2014
    46
    5
    8
    NULL
    NULL
    Hahaha zweverig zeg! :p ik geloof daar ook wel in hoor, ook dat alles op zn tijd gebeurt. Ik zal update plaatsen als ik meer weet. Sinds vanmorgen wat speldenprikjes gevoeld in Mn baarmoeder, ben weer lekker op mezelf aan het focussen haha
     
  10. podiki25

    podiki25 Fanatiek lid

    18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Ik hoop dat het ook raak voor je is!
    Ik kreeg pijnlijke borsten en aders op mijn borsten, leek wel een wegenkaart.
    Toen wist ik eigenlijk al bijna zeker dat ik zwanger was. Verdere symptomen kwamen pas na de NOD: vermoeidheid, vermoeidheid, vermoeidheid. En misselijk worden tegen de 7 weken aan.
    Maar voor mijn NOD de innestelingsbloeding en mijn borsten vooral.
     
  11. silvany

    silvany Lid

    4 feb 2014
    46
    5
    8
    NULL
    NULL
    Dat van die pijnlijke borsten heb ik alleen gehad in Mn eerste zwangerschap met mk. Daarna had ik het vrijwel niet, alleen overtijd en moe. Iedere zwangerschap is volgens mij ook anders qua symptomen...
    Ik heb nu kramp in Mn baarmoeder, hoofdpijn, moe, rugpijn, emotioneel (Normaal heb ik altijd wel een aanleiding om te huilen maar nu uit het niets)

    Toch ben ik overtuigd dat je lichaam echt een spelletje met je kan spelen, dus ik wacht gewoon rustig af. Ik zou vandaag al kunnen testen met een early maar ik hou me nog even in :)
     
  12. Jess89

    Jess89 Fanatiek lid

    4 mrt 2009
    2.039
    1.744
    113
    11 dagen voor NOD is bij mij mijn eisprong :roflmao:
    Ik heb een korte LF van 11 dagen. Weet je jouw LF nog toevallig?
    En op welke cyclusdag zit je nu?

    Een ovulatie-bloeding komt trouwens ook regelmatig voor. Ik dacht zelfs vaker dan een innestel-bloeding. Dus misschien nog een bloeding van je eisprong?
     
  13. silvany

    silvany Lid

    4 feb 2014
    46
    5
    8
    NULL
    NULL
    Ik hou dat soort dingen normaal niet bij, maar Mn cyclus wel. Dus na een snelle check zit ik de laatste maanden op een LF van ongeveer 15 dagen (ik voel de eisprong vaak) en zit nu op Mn 22e cyclusdag. De bloeding was 4/5 dagen na Mn eisprong dus dat is relatief vroeg. Ben er ook bang voor hoor, heb normaal alleen nooit een tussentijdse bloeding gehad vandaar Mn verbazing en gelijk de link gelegd met zwangerschap.
    Het is nu afwachten! :)
     
    Jess89 vindt dit leuk.
  14. silvany

    silvany Lid

    4 feb 2014
    46
    5
    8
    NULL
    NULL
    Nu 3 dagen voor nod en nog dezelfde klachten alleen lig nu in bed met flinke buikkramp, buik is opgezet (lijkt zwanger, zou te vroeg zijn I know) en de kramp trekt als een soort bandenpijn en door naar Mn rug. Paar daagjes afwachten, hoop dat Mn lichaam me niet voor de gek houd...
     
  15. silvany

    silvany Lid

    4 feb 2014
    46
    5
    8
    NULL
    NULL
    Toch maar ff een update omdat ik Mn verhaal/ervaring ergens kwijt wil.

    Vandaag is Mn nod en nog meer kwaaltjes. Heb sinds gister goed zichtbare blauwe aders over Mn borsten/borstbeen tot aan schouders, af en toe flinke steken in Mn borsten en gevoelige tepels die ook iets donkerder worden langs de rand. Merk ook al een aantal dagen flinke afkeur voor bepaald (bijna elk) voedsel. Veel zin in fruit, frisse dingen en erge dorst. Wat me ook opviel was dat Mn douchegel die ik vorige week heb gekocht en heerlijk vond ruiken ineens toch niet meer zo lekker ruikt. Net als de luchtverfrisser die ik ineens naar haarlak vind ruiken..
    Ik durf er toch niet in te geloven dat het raak is (vanwege teleurstelling als het niet zo is) maar het begint er wel steeds meer op te lijken.
    ik ga vrijdag of zaterdag ochtend maar eens testen als er nog niks is... :):)
     
  16. Flamingooo

    Flamingooo Niet meer actief

    Meid waarom doe je niet gewoon een test? Het is al je NOD en als deze kwaaltjes van een zwangerschap komen dan knalt die test waarschijnlijk.
     
  17. silvany

    silvany Lid

    4 feb 2014
    46
    5
    8
    NULL
    NULL
    Omdat ik met werk zit en amper tijd heb voor boodschappen... morgenmiddag wel, dan haal ik een test en dan doe ik hem vrijdag met ochtendurine. Haal dan de k2v5 dan kan ik zaterdag ochtend nog een x testen :) ook stiekem een beetje bang voor teleurstelling want je weet maar nooit. Heb zaterdag een predictor early gedaan rond 17:00 en die was negatief. Toch nog steeds bang dat ik mezelf voor de gek hou :(
     
  18. podiki25

    podiki25 Fanatiek lid

    18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    En? Nog nieuws?
     
  19. silvany

    silvany Lid

    4 feb 2014
    46
    5
    8
    NULL
    NULL
    Inmiddels ongesteld geworden :( ( had ik alleen op mijn andere topic gezet)
     
  20. LLxx32

    LLxx32 Actief lid

    5 apr 2018
    427
    215
    43
    Vrouw
    Ik had 9 dagen voor nod beetje bloed. Dat hield wel 5 dagen aan waardoor ik dacht ongesteld te zijn geworden. Te weinig voor tampon ofzo.

    Uiteindelijk toch zwanger! Teste 3 dagen voor nod positief. De VK had er geen vaste verklaring voor.

    Door de bloedinkjes wel een vroege echo gehad, om te kijken of het ok was.
     

Deel Deze Pagina