Graag nog een 3de of 4de kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lusie, 28 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. diaantje17

    diaantje17 VIP lid

    21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    Hoe gaat het met de rest?

    Tezz...pfff...pfff...pfff...pfffffffffffffffff ;) ..you go girl !
     
  2. mickey12

    mickey12 Lid

    29 sep 2008
    56
    0
    0
    Horecamedewerkster
    Sittard
    Hier gaat het wel,heb momenteel de griep,voel me hondsberoerd...pffff.... maar goed gaat wel weer over he!

    Ben erg benieuwd inderdaad hoe het met Tezz is.....ze loopt nu echt op elke dag he.....spannend! Succes meid ;)

    Liefs Mickey.
     
  3. zico

    zico VIP lid

    28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    Mickey tezz is bevallen van een zoon
     
  4. Tezzz

    Tezzz VIP lid

    9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    Yep! Op donderdag 5 maart, 's morgens om 9.11 uur is onze zoon Kiyan geboren! :D

    Ik geniet me helemaal te pletter! :D Kids vinden het ook helemaal leuk! :D

    Nou weer geen tijd natuurlijk...meneer moet zo eten ;)

    Laterrrr
     
  5. mickey12

    mickey12 Lid

    29 sep 2008
    56
    0
    0
    Horecamedewerkster
    Sittard
    @Tezz, Gefeliciteerd meid! Ik heb je verhaal even op het smeptopic gelezen ;) Alles is goed gegaan en je hebt er een gezonde kanjer bij,meid wat een luxe,geniet lekker door,even geen tijd nu voor internet,maar lekker aan de knuffel met je 3 geweldige kids! :)

    Heel veel liefs, Mickey!!! xxx


    Ps.Mooie naam trouwens!
     
  6. Boots

    Boots Actief lid

    1 nov 2008
    318
    0
    0
    Thuisblijfmama
    Nederland
    Hoelang duurde het voordat jullie zwanger waren van de 2e, 3e of 4e kindje?
     
  7. zico

    zico VIP lid

    28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    Bij de 1ste zwanger na 14 dagen ( miskraam )
    Na miskraam na 5 maanden terug zwanger

    Bij de 2de zwanger tijdens inname pil

    Bij de volgende zwangerschap 10 maanden maar zat wel 12 jaar tussen ( 11 weken zwanger slecht nieuws hartje stil gevallen)

    Tot 3de zwangerschap na curretage 6 maanden
     
  8. mickey12

    mickey12 Lid

    29 sep 2008
    56
    0
    0
    Horecamedewerkster
    Sittard
    @Boots: Bij de eerste 12 maanden,bij de tweede 2 maanden dit eindigde helaas in een miskraam na 7 weken,bij de derde 1 maand en nu bij de vierde zwangerschap 6 maanden.

    Groetjes Mickey.
     
  9. diaantje17

    diaantje17 VIP lid

    21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    bij de eerste 10 maanden...bij de 2e ongeveer 7 maanden ..en bij de 3e 4 maanden.. en nu is het klaar.. ;)
     
  10. Sonja165

    Sonja165 Actief lid

    25 feb 2009
    161
    0
    0
    Hoi , wij gaan dus voor een derde kindje.. We hebben al een zoon van bijna 15 en een dochter van bijna 12 .En heel raar nu we voor een derde gaan is t voor mij pas compleet ..Mijn man wilde het eigenlijk bij 2 houden, maar ik had t gevoel doordat wij toen we nog geen kinderen hadden zeiden van we willen er graag 3 dat ik nog niet klaar was , en dat is erg frustrerend #-o ..

    liefs Sonja
     
  11. zico

    zico VIP lid

    28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    He sonja ik oor mij precies hier praten een jaar of 3 geleden, we hebben een een zoon van 13 die 14 wordt een dochter van 12 en we hebben nu een dochtertje van 6 maanden, nu is ons gezinnetje pas compleet ik ken je gevoel
     
  12. Sonja165

    Sonja165 Actief lid

    25 feb 2009
    161
    0
    0
    Hey leuk te lezen dit Zico, hoe reageerde de kinderen op de kleine ?? blij dat iemand het herkent :D

    Liefs Sonja
     
  13. zico

    zico VIP lid

    28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    We hebben dit samen met hen vooral besproken wat ze ervan dachten nog een broer of zusje bij te hebben. Ze zagen het direct zitten.

    Ze zijn letterlijk gek van haar en als ze nog maar kijkt of euh of prrrrrrrrrrrr zegt dan staan ze er al bij. Niet te doen.
    In bad doen is voor hen geweldig, willen ze dagelijks niet missen.
    Ze heeft haar naam niet gestolen, want ze is de grote ster in huis.
    We dachten dit zal wel de eerste weken zo zijn, maar neen ze blijven er zot van.

    Voor haar is het geweldig op haar wenken bediend te worden, maar ja dit moeten we soms wel in de hand houden, we willen niet dat ze een rot verwend nest wordt.

    Maar hier enkel positieve kanten.
    M'n man had zoiets van zal ik niet veel vrije tijd moeten inboeten, ja inderdaad. Dat moet hij wel wat maar als hij dan thuis is is ze toch z'n oogappel en kan hij het niet opbrengen om te gaan sporten.
    Onze zoon heef ook in z'n klas ook een kind die in de zelfde maand als ons sterre een zusje erbij gekregen heeft en bij hen ook enkel positieve reacties.

    En de papa heeft geluk want onze dochter is 2 druppels water met haar papa en broer
     
  14. Sonja165

    Sonja165 Actief lid

    25 feb 2009
    161
    0
    0
    Ja leuk he .. Mijn zoon zei laatst ik wil een baby voor mijn verjaardag mam , moet je papa even vragen ..Mijn man was eigenlijk de enige die bedenkingen had want wij 3en waren dr al helemaal voor dus nu we dr ook voor gaan vinden ze het alleen maar leuk .. Dus hier zit dat ook wel goed ;) Nu alleen nog zwangr worden [-o<
     
  15. mickey12

    mickey12 Lid

    29 sep 2008
    56
    0
    0
    Horecamedewerkster
    Sittard
    Jeetje poging 3 inmiddels!!!! Ik heb al 2 keer een bericht gestuurd de afgelopen 3 dagen en het staat er dus gewoon niet op,krijg er langzaam een beetje genoeg van hoor :oops:

    Maar goed,poging 3 dus maar....zucht.....

    Sonja heel veel succes met klussen meid,en hopelijk heb je snel een positieve test in handen!!!!!

    Kan iemand mij misschien vertellen hoe ik weer een ticker onderaan mijn berichten krijg,want ik vind nergens mijn privepagina terug.....pff.....

    Liefs Mickey.
     
  16. zico

    zico VIP lid

    28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    neen, naar profiel gaan, dan onderschrift verranderen
     
  17. Angel79

    Angel79 VIP lid

    14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Wij zijn momenteel ook bezig voor nummer 4!!
    Gezellig:D
     

Deel Deze Pagina