Graag nog een 3de of 4de kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lusie, 28 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. diaantje17

    diaantje17 VIP lid

    21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    He meid, snap je twijfel hoor, is niet leuk als jij zo enthousiast bent en de kids alle redenen bedenken om je er vanaf tehelpen..
    Vind je niet ego hoor, denk dat als de jongens er tegen zouden zijn geweest we alsnog door zouden hebben gezet.
    Over een paar jaar zijn zij het huis uit en een eigen leven...en dan heb jij je wens opzij gezet ...
    Hoop voor je dat je gauw zwanger bent, en de kids de kleine accepteren...kan toch niet anders als ze zo'n klein wondertje zien liggen?

    Over de vraag hoelang wij er over hebben gedaan..ik moet eerlijk zeggen...ik was zo zwanger..4e ronde al...sneller dan ik had verwacht met mijn leeftijd (ach wat is leeftijd en oud eigenlijk... leven begint bij 40 toch hahahah)
    Hubbie vond jammer dat het SMEP-pen (Sperm Meets Egg Plan)afgelopen was..vond het erg gezellig hahahah
    Kan je zeggen...er zijn er veel al zwanger door geraakt...die wie weet een tip !
    Zou je even moeten kijken op SMEP topic hier n de lijst van Zwanger worden-Clubs
    Is een gezellig cluppie

    en ja ... is erg rustig...topic stond vrij onderaan ...was m zelfs even kwijt hahahah

    Nou meis, Beterschap en ziek maar lekker uit..(al was het griep gevoel een zwangerschaps symptoom voor mij ;)...dus de duimpjes draaien hoor! :thumup: )
     
  2. mickey12

    mickey12 Lid

    29 sep 2008
    56
    0
    0
    Horecamedewerkster
    Sittard
    Hoi Diaantje....

    Misschien dat het allemaal nog komt,maar als ik de kids zo hoor....ben ik er bang voor,maar het is precies zoals jij zegt,straks zijn ze het huis uit,en dan hebben wij spijt,en dat wil ik toch liever niet.

    Ik ben meteen gaan kijken naar het SMEP-Pen klinkt niet verkeerd,schijnt dat er toch nogal wat mensen zwanger raken met deze methode,dus baat het niet dan schaad het niet he! En zoals je aan mijn banner ziet,ben ik inmiddels ongesteld,3 dagen te vroeg....nog nooit gehad eerlijk gezegd maar goed,hetzal wel. Ik ga zometeen eens uitrekenen hoe het nu zou moeten met deze methode,in ieder geval bedankt voor de tip!

    Liefs Mickey.
     
  3. diaantje17

    diaantje17 VIP lid

    21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    hehhhhhhhh balen meis dat je 3 dagen eerder bent...
    ff slikken..ff snikken en weer door maar....
    Nieuwe ronde nieuwe kansen..en wie weet helpt SMEP je een handje..
    Ja als je de lijst ziet..hij groeit en groeit..dus net wat je zegt..baad het niet dan schaad het niet ...en hubbie's snappen er geen bal van maar vinden het wel heeeeeeel gezellig dat vele Smeppen :D
    (mijn hubbie was licht teleurgesteld dat het afgelopen was...toen ik eenmaal zwanger was , was ik zo misselijk dat er van After-Smep niets meer kwam hahahah)
    Ik ga duimen voor je meis...
     
  4. mickey12

    mickey12 Lid

    29 sep 2008
    56
    0
    0
    Horecamedewerkster
    Sittard
    Heyyy Diaantje!

    Tja,het is natuurlijk wel even slikken ja,maar goed...niet te lang bij stil staan he,anders wordt je alleen maar depresief,en dat is de bedoeling niet,moet niet mijn leven gaan beheersen.

    Ik heb gisteren de ovutesten besteld,die zullen deze week nog wel in huis zijn,en dan kunnen we gaan beginnen....
    Ik heb nog nooit met die testen gewerkt,en je hoort er veel verschillende verhalen over...wat is jouw ervaring hiermee? Als je die SMEP eens goed doorleest,dan komt het er eigenlijk op neer dat je de hele maand aan het klussen bent om de dag....tenzij je een positieve test hebt,maar ik hoor heel vaak dat die testen dus gewoon nooit een positief resultaat laten zien! Vind ik wel een beetje ontmoedigend eerlijk gezegd,daarom ben ik ook benieuwd wat jou ervaring hiermee is...en misschien nog meer mensen hier....of zijn die er niet meer?

    Hahahaha....ik ga hubbie straks eens laten zien wat de bedoeling is de komende maand,die zal in zijn nopjes zijn...was hij nu al,met 2 weken om de dag....hahahaha

    Thanks voor het meeleven meid,vind ik erg leuk!

    Hoe verliep jou zwangerschap eigenlijk? heb je veel anders gehad dan de eerste 2 keer op "jongere" leeftijd? Ben benieuwd....

    Liefs Mickey.
     
  5. sim80

    sim80 Fanatiek lid

    28 mrt 2008
    1.329
    0
    0
    hoi Meiden

    Ik denk ik kom nog even kijken hier. Ligt het aan mij of gaan er niet meer voor een derde of vierde kindje, het is hier zo rustig. Ik kan je vertellen dat ik het geweldig vind. Nu voel ik me ook wat beter, viel niet mee om zo ziek en misselijk te zijn met 2 van die kleine smurfen om me heen. Maandag krijgen we nog een echo en als die goed ga ik lekker genieten van mij zwschap, want het blijft spannend.
     
  6. mickey12

    mickey12 Lid

    29 sep 2008
    56
    0
    0
    Horecamedewerkster
    Sittard
    Hallo Sim,

    Jawel hoor,hier gaat het nog eentje voor een derde hoor!

    Wij beginnen deze maand met het SMEP,ben benieuwd!

    Geniet lekker van je zwangerschap meid....heerlijk gevoel he!

    Inderdaad erg jammer dat er maas zo weinig mensen reageren,het is hier erg rustig...misschien komt het nog....

    Liefs Mickey.
     
  7. diaantje17

    diaantje17 VIP lid

    21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    Goedenavond meiden...

    kwam even kijken of er al meer mensen waren met de wens voor een 3e of 4e..en jawel hoor daar was Sim hahhaha
    Van harte meis met je zwangerschap..geniet er van...voor je het weet heb je je kleine in je armen!

    :idea: Mickey...heel veel suc6 met het Smeppen...kom je ook met ons meekletsen daar?


    Hier nog steeds op een roze wolk met onze kleine meid...het is echt zo genieten..ze krijgt al een eigen willetje en is zo'n lachebekkie!

    Hoop dat jullie ook gauw roze zijn !
     
  8. mickey12

    mickey12 Lid

    29 sep 2008
    56
    0
    0
    Horecamedewerkster
    Sittard
    Hoihoi...

    Ik heb het topic van SMEP even doorgelezen,maar meid....ik zie door de bomen het bos niet meer,snap het eerlijk gezegd ook niet helemaal.....pfff....wat een schema,ik hou die meiden toch nooit uit elkaar zo?

    Ik hoop ook dat mijn streepje nu snel kleurt hoor,begin niet voor niets aan het smeppen,jeetje....je meot er behoorlijk veel bij klussen he hahahaha!

    Liefs Mickey.
     
  9. diaantje17

    diaantje17 VIP lid

    21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    hahhaha...geeft niets meis..lees je toch gewoon lekker mee als je zin hebt ...belangrijkste is dat je snel roze bent!
    En dat klussen...heb mijn hubbie niet echt horen klagen hihiih...in principe is het om de dag (ligt aan je cyclus..in mijn geval vanaf dag 10) tot je een posi test hebt ..dan mag/moet je het elke dag doen..
    En ach..sperma blijft toch best lang leven (soms tot wel 7 dagen)...dus mag je ook best een keer overslaan hoor hihihi
     
  10. Tezzz

    Tezzz VIP lid

    9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @Mickey: een keertje een ochtend of avondsmep tussendoor werkt ook wel om de boel af te wisselen hoor ;) En meiden die maar af en toe komen binnenvallen vinden we net zo gezellie! :D

    Liefs Tezzz (Mamma van 2 en 3e Frumpie in buik is ook met veel liefde en SMEP gemaakt ;) )
     
  11. Giegel

    Giegel VIP lid

    20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Ik zal hier ook nog even reageren :)

    Ook wij proberen zwanger te worden van ons derde kindje.
    We hebben twee meiden van bijna 5 en 7 (bijna 6 en 8) en willen toch wel graag een derde erbij. Stiekem hoop ik op een jongen, maar een meisje is ook erg welkom. Nu nog zwanger worden, wat niet zo snel gaat als bij de eerste twee.
     
  12. Pendrag

    Pendrag VIP lid

    26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Nog een nieuwe mama die graag een 3de kindje zou willen. Als alles volgens planning verloopt (maar ja, dat gebeurt natuurlijk lang niet altijd als het om zwangerschappen gaat) willen we volgend jaar zomer los gaan. Onze 1e is nu anderhalf, de jongste is net 2 maanden. Nr. 3 willen we niet al te lang mee wachten maar meteen erachter aan lijkt me toch even wat te druk.

    Voor papa zal het zn 7e kind worden. Gelukkig heeft hij er net zoveel zin in als ik. Zijn oudste is inmiddels al 18. Hij heeft ook wat hier al eerder is geschreven dat hij het nu heel anders beleefd. Zijn oudste 2 zijn ook niet overdreven enthousiast (geeft ook niet, als ze het zo voelen is dat gewoon zo) maar dat weerhoudt ons echt niet. Is voor ons wel veel makkelijker omdat zij bij hun moeder wonen. Maar ik zou me door de mening van de oudste kinderen zeker niet laten weerhouden. Als ze het niets vinden doen ze het zelf later maar anders!
     
  13. mickey12

    mickey12 Lid

    29 sep 2008
    56
    0
    0
    Horecamedewerkster
    Sittard
    Sooo wat lekker veel reactie's ineens :D

    @Diaantje: Ik lees op het smepforum wel geregeld mee hoor,al gaat dat wel heeeel erg snel daar,is bijna niet bij te houden!
    Euhhh...nee mijn hubbie klaagt ook niet hoor,hij ziet het helemaal zitten ;) Maar hoe bedoel je "ligt aan je cyclus"? Ik heb begrepen,dat je vanaf dag 8 om de dag moet gaan klussen,en vanaf dag 10 gaan testen,als je dan positief test moet je 3 dagen achter elkaar klussen,en dan een dag niet,en dan voor de zekerheid nog een keertje. Als je helemaal niet positief test moet je door blijven gaan met om de dag klussen totdat je ongesteld bent (wat natuurlijk niet de bedoeling is ;) ) Jij hebt het dus anders gedaan begrijp ik? Een dagje overslaan wil ik toch eigenlijk voorkomen hoor! Krijg het nog druk,hoop inderdaad dat het streepje snel roze is hahahaha

    @Tezz: Een ochtend en avondsmep....maakt dat niets uit dan? Ik bedoel,je moet eigenlijk elke dag om dezelfde tijd testen,moet je dan niet ook een beetje op dezelfde tijd klussen? Ik zal me eens af en toe laten horen op het smeptopic,want bijhouden is niet te doen joh hahaha.... heb jij 8 keer gesmept? Of heb je eerst nog een paar keer "gewoon" geprobeerd zwanger te raken? Geweldig trouwens dat het gelukt is meid :)

    @Giegel: Wat heerlijk....2 meiden! Kan me voorstellen dat je stiekem een beetje hoopt op een jongetje hoor. Wij hebben 2 jochie's maar een meid zou natuurlijk de kers op de slagroom zijn ;) Doe jij trouwens ook SMEP? Hoelang zijn jullie al bezig als ik zo vrij mag zijn? Ik heb bij de eerste een jaar erover gedaan. Daarna nog een mk gehad,wat na 2 maanden overigens wel raak was,en bij onze jongste was het na 1 maand al raak....dus tja....je kunt er weinig over zeggen he,maar gezien mijn leeftijd zal het deze keer wel langer gaan duren hoor! Succes deze maand meid!

    @Pendrag: welkom! Leuk dat je meekletst :)
    Oeii....jou kindjes zijn nog erg klein he....kan me voorstellen dat je er nog niet aan toe bent om nu al aan een derde te beginnen,denk dat je je handjes nog vol hebt ;)
    Mijn oudste is 17.....en ach...natuurlijk laat ik me niet beinvloeden door wat zij wel en niet willen,maar leuk is het natuurlijk niet he. denk dat dat voor jullie hetzelfde geldt. Bovendien lijkt het me iets makkelijker mee om te gaan als de kids niet de hele dag bij je zijn,je wordt er niet dagelijks mee geconfronteerd....met dat negatieve gedoe bedoel ik dan he ;)

    Zo,ik geloof dat ik iedereen antwoord heb gegeven,als ik iets of iemand vergeten ben,dan hoor ik het wel!
    As dinsdag begint voor ons de eerste smepmaand,dan zit ik op dag 8 van mijn cyclus,ben erg benieuwd,en vind het ook wel een beetje spannend hoor...vooral dat testen heeft wel iets,heb ik nog nooit gedaan! Diaantje en Tezz.....hebben jullie wel positieve ovutesten gehad? Ik heb de testen van babyboom.nl,kennen jullie die?

    Nou ik ga nog even bank hangen geloof ik,morgen weer werken :(

    Slaap lekker allemaal!

    Liefs Mickey.
     
  14. Giegel

    Giegel VIP lid

    20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    De SMEP topic heb ik weleens gelezen, maar dat doen we niet.
    In januari 2007 heb ik voor het laatst de prikpil gehad en al na 3 maanden had ik een regelmatige cyclus. Maar het jaar daarvoor heb ik hem ook niet netjes elke 3 maanden gehaald.
    We zijn dus ruim een jaar bezig nu en ik was de vorige keren binnen een half jaar zwanger. Daarom loop ik inmiddels bij de gyn die het ook wat vreemd vond dat het nog niet raak is.
    Hopen dat het ook voor ons 'oudjes' snel raak mag zijn :)
     
  15. Pendrag

    Pendrag VIP lid

    26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    @mickey: het maakt idd heel veel uit of je oudere kinderen die het er niet mee eens zijn fulltime bij je wonen of af en toe eens langskomen. Voor ons is het gevolg dat ze nu nauwelijks/niet meer langskomen. Erg jammer maar hun eigen keuze. Kids die fulltime bij je wonen en het niet met je eens zijn hierin lijkt me heel erg frustrerend.
    Wij hebben van de oudste van mn vriend in het begin ook al eens de opmerking gehad dat ie veel te oud was om nog vader te worden. Haha, hij was toen 36! Niet piepjong natuurlijk maar wij vinden het nog best kunnen!
     
  16. Tezzz

    Tezzz VIP lid

    9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @Mickey: Volgens mij kan je beter gewoon komen kijken op het smeptopic hoor ;)
    Ik heb me trouwens te pletter gesmept, maar bleek helaas pco te hebben, dus had al dat gesmep niet zo heel veel zin ;) Maar toen ik eindelijk medicatie had, is het met 3 rondes smeppen gelukt ;)

    @Pendrag: lastig dat je vriends oudste twee kids het niet leuk vinden dat jullie een jong gezinnetje gestart zijn. Maar als ik terugdenk aan toen ik zelf 18 was: toen dacht ik eerder zelf aan kids krijgen dan aan dat mijn ouders nog kids zouden krijgen :confused: Snap hun gedachtegang dus best wel. Neemt niet weg dat mijn ouders toen al wel een stuk ouder waren dan jij en je vriend nu zijn natuurlijk (toen ik 18 was waren ze al 48 en 50...wel een behoorlijk verschil dus ;) ) Ik vind 36 een prima leeftijd om kids te krijgen eerlijk gezegd :D
     
  17. Pendrag

    Pendrag VIP lid

    26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    @Tezz: hun standpunt is ook heel logisch. Maar soms wel wat jammer. En ben met je eens, wij hebben nu ook een prima leeftijd om kids te krijgen. Mn vriend was 1 dag 18 toen hij vader werd. Was een stuk minder ideaal.
     
  18. Sabbe

    Sabbe Fanatiek lid

    7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    leuk! wat nieuwe mensen erbij.

    Allemaal voor de derde :) Ik heb er al drie en zoals eerder gezegd is dat super :)

    Waar vind ik het fameuze 'SMEP'-topic terug? Heb geen idee wat het is.

    Voor de meiden die één minuutje tijd hebben en willen stemmen op mijn jesseke:

    http://www.babyenkind.nl/bvdm/index.php

    Fijne dag allemaal!

    Grts
     
  19. verena87

    verena87 Bekend lid

    9 dec 2006
    605
    0
    0
    mijn vried wilt het bij 2 houden, ik zou (als de natuur het toelaat) er graag 4 willen, maar Ik heb nu 1kindje waa rik mijn handen aan vol heb
     
  20. Pendrag

    Pendrag VIP lid

    26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    @verena: jullie hebben nog wel wat gesprekken te voeren dan of niet? Hier was wel/geen derde ook wel even een discussie trouwens. Maar inmiddels zijn we het gelukkig eens.
     

Deel Deze Pagina