Graag nog een 3de of 4de kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lusie, 28 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mickey12

    mickey12 Lid

    29 sep 2008
    56
    0
    0
    Horecamedewerkster
    Sittard
    We hebben ons best weer gedaan,dus nu maar weer afwachten he,misschien vanavond nog een keertje,en dan zit het er weer op voor deze maand. Nu maar hopen dat het raak is,want dat smeppen is een vermoeiende bezigheid hoor :)

    Hoe is het verder met iedereen? Erg rustig hier helaas....

    Fijne avond,Mickey.
     
  2. Natasja74

    Natasja74 Actief lid

    8 sep 2008
    163
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi Meiden,

    Ik kom er ook gezellig bij.
    Ik heb al 2 dochters van 6 en 9 jaar en zijn sinds 2 maanden bezig voor een derde.

    Groetjes Natasja
     
  3. mickey12

    mickey12 Lid

    29 sep 2008
    56
    0
    0
    Horecamedewerkster
    Sittard
    Hey,welkom Natasja.
    Spannend zie ik aan je banner,je hebt de klusweken erop zitten,nu afwachten tot je NOD dag....vind ik altijd het vervelendste van de hele cyclus...dat wachten die laatste week.

    Hopelijk is het de laatste keer wachten deze maand! :)

    Groetjes Mickey.
     
  4. Pendrag

    Pendrag VIP lid

    26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Ik meld mij hier weer af. Tot mijn grote schrik en verbijstering gaat mijn vriend (of ex?) a.s. dinsdag op zichzelf wonen. Onze toekomstplannen bestaan ineens niet meer.
     
  5. diaantje17

    diaantje17 VIP lid

    21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren

    :confused: ... jeetje meis, zo in eens? weet niet wat ik moet zeggen..sterkte...
     
  6. Pendrag

    Pendrag VIP lid

    26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    @diaaantje: yep, zo ineens. Zo sluit ik me bij dit topic aan en een week later kan ik me gaan aansluiten bij de alleenstaande mama's. Dank voor je sterkte, kan het goed gebruiken!
     
  7. Tezzz

    Tezzz VIP lid

    9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @Pendrag: :confused: ? Hoe komt íe daar nou ineens bij dan? Je jongste is pas 2 maanjes oud!
     
  8. mickey12

    mickey12 Lid

    29 sep 2008
    56
    0
    0
    Horecamedewerkster
    Sittard
    Jeetje Pendrag,wat een triest nieuws...en zo plotseling!
    Weet hier even niets op te zeggen,ben er helemaal stil van,en dan met 2 zo'n jonge kindjes,wat een ellende.....wat zul jij je vreselijk voelen meid.

    Kan je alleen maar heel erg veel sterkte wensen,en heel veel wijsheid,moed en kracht.....xxx

    Liefs Mickey.
     
  9. diaantje17

    diaantje17 VIP lid

    21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    Maar waren er dan helemaal geen signalen?...heeft hij geen uitleg gegeven?...
    Vind het echt rot voor je meis!
     
  10. mickey12

    mickey12 Lid

    29 sep 2008
    56
    0
    0
    Horecamedewerkster
    Sittard
    Dat vraag ik me ook af Diaantje....het is nogal wat! Bah wat een ellende zeg :(
     
  11. Pendrag

    Pendrag VIP lid

    26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Echt lekker liep het de laatste maanden niet maar geen serieuze stress in mijn ogen. Gewoon de drukte van een nieuwe baby en ik stikvol hormonene. Herkende ik wel van de vorige keer dat je dan wat kortaf bent tegen elkaar.

    Maar nu ben ik er achter gekomen dat hij tegen me liegt en me bedriegt. Dan houdt het dus op. En dat komt voor mij echt uit de lucht gevallen. Ik snap het echt helemaal niet. Hij kan ook geen verklaring geven.
     
  12. diaantje17

    diaantje17 VIP lid

    21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    tja...in elke relatie is wel eens spanning..maar als er word gelogen en bedrogen..ja dan zou het hier ook einde oefening zijn...
    Hoop dat hij tijdens zijn afwezigheid nog even snel een ruggegraat laat groeien!

    :x

    (maar niet om gelijk conclussies tetrekken..ken je natuurlijk nog niet goed..maar hij heeft toch al een eerdere relatie met kids gehad?....was daar wellicht hetzelfde probleem?)

    nogmaals..vind het rot voor je meis...maar je lijkt me een sterke vrouw..jij red het wel met je kindjes!
     
  13. Pendrag

    Pendrag VIP lid

    26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    @diaantje: daar was hetzelfde probleem idd. Geeft wel te denken toch? Maar eerlijk gezegd wil ik daar nu nog niet teveel bij stilstaan. Eerst maar eens een poosje apart wonen en kijken wat er dan gebeurt. Maar die ruggegraat heeft ie heel hard nodig! En stel dat ik mn vertrouwen in onze relatie niet terug krijg, dan is het dan tijd om daar verdrietig over te zijn en nieuwe plannen te maken voor mij en mn meiden.
     
  14. diaantje17

    diaantje17 VIP lid

    21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    zo is het meis...komt goed...hoe dan ook....het komt goed!
     
  15. Natasja74

    Natasja74 Actief lid

    8 sep 2008
    163
    0
    0
    Noord-Holland
    bannercheck
     
  16. diaantje17

    diaantje17 VIP lid

    21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    ohh natasja..nog 4 dagen..spannend ! [-o< [-o<
     
  17. Sabbe

    Sabbe Fanatiek lid

    7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    ik heb vandaag m'n NOD maar t zal niks zijn denk ik :(

    Willen jullie vandaag nog een stemmetje uitbrengen op Jesse

    het kan nog tot vrijdag en dan is de wedstrijd voorbij


    http://www.babyenkind.nl/bvdm/index.php

    Niet vergeten op de bevestigingsmail in je inbox te klikken
     
  18. Natasja74

    Natasja74 Actief lid

    8 sep 2008
    163
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik heb gestemd op Jesse hoor. :D
     
  19. mickey12

    mickey12 Lid

    29 sep 2008
    56
    0
    0
    Horecamedewerkster
    Sittard
    Jeetje pendrag,wat erg allemaal meid,ik hoop dat je het allemaal een beetje kunt relativeren,en sterk bent,want dit is nogal iets om te verwerken meid,heel veel sterkte,ik denk aan je hoor!!!! :(

    Natacha...welkom en spannende tijden breken aan nu he!!!!! :)

    Sabbe...zijn de RD er nog niet???? Spannend......

    Zo dames,ik maak het niet lang vandaag,ga vanavond vroeg naar bedje,ben ontzettend moe,een paar dagen al trouwens,heb veel last van spierpijn en hartkloppingen,bovendien heb ik al 3 dagen het idee dat ik ongesteld moet worden,bah wordt je ook niet vrolijker van,want mijn NOD is pas volgende week woensdag. Maar goed,hopelijk gaat het snel weer over,want zolang van te voren al menstruatieverschijnselen hebben is ook niet prettig,en heb ik trouwens ook nog nooit gehad,nouja....weer iets nieuws erbij....pffffff Ik weet het niet hoor,had vandaag ook een beetje bruin bloed,een heel klein beetje maar hoor,en ook maar één keer....kan never nooit niet van een beginnende menstruatie zijn,want ik heb al 10 jaar een cyclus tussen de 28 en 30 dagen,en nu zit ik pas op dag 24.....dus dat kan nooit! maar wat het dan wel is? Ik heb echt geen flauw idee,wat ik wel weet is dat het maar raar is allemaal!

    Maar goed,genoeg geklaagd ;)
    Ik wens jullie allemaal een fijne avond,Liefs Mickey.
     
  20. Pendrag

    Pendrag VIP lid

    26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    @mickey12: rare verschijnselen. Lastig he, dat ons lijf niet altijd een duidelijk antwoord geeft.
    Lief dat je aan me denkt (en ook alle andere meiden hier!). Naar omstandigheden gaat het best wel goed. De zorg voor beide meiden en het huishouden vind ik wel heftig. Maar contact met mn vriend loopt goed en ik heb op dit moment vertrouwen in een toekomst samen. We zullen zien! Ik geniet nu maar gewoon van het feit dat ik het zie zitten. Mocht het toch mislukken, kan ik me dan wel zorgen gaan maken en verdriet hebben. Dat is dan vroeg genoeg.
     

Deel Deze Pagina