Graag nog een 3de of 4de kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lusie, 28 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sabbe

    Sabbe Fanatiek lid

    7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    goeiemiddag

    bedankt aan de stemmers!

    hier nog geen ongi. maar voel ook helemaal niks dat erop wijst dat ze niet zullen komen dus we wachten af...
    Grts
     
  2. Sabbe

    Sabbe Fanatiek lid

    7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    [​IMG]
     
  3. Pendrag

    Pendrag VIP lid

    26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Wow! Van harte.
     
  4. mickey12

    mickey12 Lid

    29 sep 2008
    56
    0
    0
    Horecamedewerkster
    Sittard
    Waaauuuuuw Sabbe gefeliciteerd meid! Toppie! :) :) Hoelang ben je nu overtijd?

    Liefs Mickey.
     
  5. diaantje17

    diaantje17 VIP lid

    21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    YESSSSSSS Sabbie..gefeliciteerd meis....geniet er lekker van !

    :idea: Mickey..hoe staat het bij jou ervoor..word wel heel spannend meis!

    duimpjes draaien !
     
  6. Tezzz

    Tezzz VIP lid

    9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @Sabbe: GEFELICITEEEEEEEEEEEEERD! :D
     
  7. Sabbe

    Sabbe Fanatiek lid

    7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    hoihoi & bedankt

    ik was ongeveer een goei week overtijd en ben uitgerekend voor 8 juli.

    Ik ga dus ook lekker meekletsen met de juli 2009 mama's en hoop dat alles goed mag verlopen en we dan ons laatste wondertje in onze armen mogen sluiten :)

    nog veel succes aan de andere meiden hier! ik kom regelmatig es kijken

    Nog een TIP. Ik ben 4 keer zwanger geworden in een maand waarin ik een vitamine-kuur volgde ;)

    grts
     
  8. mickey12

    mickey12 Lid

    29 sep 2008
    56
    0
    0
    Horecamedewerkster
    Sittard
    @Diaantje: Ik voel mijn menstruatie helaas aankomen vanuit mijn tenen inmiddels,dus ook deze ronde niet gelukt,jammer ondanks smep....ik ben nog niet ongi,maar de symptonen zijn inmiddels overduidelijk,en aangezien ik vandaag op 28 dagen zit,is dit voor mij een hele normale cyclus, Alleen jammer dat ik al vanaf mijn eisprong last had van mijn buik,zo zie je maar dat dat helemaal niets te zeggen heeft.

    Maar goed,ik ben er van overtuigd dat de rd morgen (misschien zelfs vandaag) langskomen,dus mijn man kan zich weer op gaan maken voor een maandje smep hahahaha

    En...ach ja...leuk vind ik het natuurlijk niet,heb wel even moeter slikken hoor toen dat o zo bekende gevoel alsmaar sterker werd,maar ik troost me met de gedachten dat dit beter is dan met 30 dagen want dan zit ik nu niet meer in de spanning en ik kan natuurlijk 2 dagen eerder beginnen aan de volgende ronde....dat is dan het voordeel hiervan,en die bekijk ik dan ook maar,voel ik me niet zo lang rot om het feit dat het niet gelukt is deze maand.

    @Sabbe: Waauuwww wat een geduld zeg...een week over tijd en dan pas testen ;) Geniet er lekker van meid....
    Euhhh.....wat voor een vitaminekuur was dat :p

    Liefs Mickey.

    Liefs Mickey.
     
  9. Sabbe

    Sabbe Fanatiek lid

    7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    ik heb ook nog maar vier keer in m'n leven getest hoor, en dat was vier keer posititief. Wacht altijd minstens een week overtijd.

    Vitamines = quatral + Q10
     
  10. mickey12

    mickey12 Lid

    29 sep 2008
    56
    0
    0
    Horecamedewerkster
    Sittard
    @Sabbe: Ik heb de zwangerschapsdagboekjes van mijn twee kids er eens op nageslagen en zag daar dat ik bij beide pas met 2 weken overtijd heb getest! hahahaha,wist niet dat ik vroeger zo geduldig was joh,wel vreemd eigenlijk dat ik dat nu niet meer ben,wacht wel tot na mijn nod hoor,maar een week hou ik niet vol,en twee al zeker niet hahaha,ach ja zal wel ook een beetje met internet te maken hebben,dat had je toen allemaal niet ;) Pfff...wat voel ik me nu oud zeg :(
    Dankjewel trouwens voor de naam van de vitamines....je weet nooit he ;)

    Hoelang wacht je totdat je het gaat vertellen aan je omgeving? Is dit jullie laatste kindje,of willen jullie nog meer kids hierna? Als je geen antwoord wilt geven hoeft dat niet hoor,hahaha,ben gewoon een beetje nieuwsgierig,lijkt me namelijk heerlijk zo'n groot gezin :)

    Liefs Mickey.
     
  11. Sabbe

    Sabbe Fanatiek lid

    7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    deze is onze laatste. Vier is echt mooi. En ik wacht met vertellen tot een week of acht, als op de echo alles okee is :)

    grts
     
  12. Natasja74

    Natasja74 Actief lid

    8 sep 2008
    163
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi Meiden,

    Helaas,ben weer ongi geworden.
    Op naar de volgende ronde.

    Groetjes Natasja
     
  13. diaantje17

    diaantje17 VIP lid

    21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    :idea: Mickey..geen bloed geeft moed he..dus nog niet opgeven hoor!..

    :idea: Natasja...knuffie meis...even snikken..even slikken en maar weer op naar een nieuwe ronde..

    Hier begint het toch ook wel te kriebelen hoor voor een 4e.... :oops:
     
  14. Tezzz

    Tezzz VIP lid

    9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    Wat jammer Natasja!

    Ik moet ook nog erg wennen aan het feit dat dit nou ECHT m'n laatste zwangerschap zou zijn hoor! Maar financieel is een 4de echt geen goed idee denk ik :rolleyes:
    Heb het er trouwens laatst nog wel over gehad met mijn man. We maken ons beide wat zorgen over het grotere leeftijdsverschil tussen 2 en 3. Tussen 1 en 2 zit maar 2jr3mnd en tussen 2 en 3 zal 5 jr en ongeveer 1 mnd zitten. Toen opperde ik al de mogelijkheid van 'misschien dan nog eentje kort op deze derde?'. :) geloof dat m'n man bijna flauw viel! :) Denk dat dit een droom is die beter een droom kan blijven ;)
     
  15. Natasja74

    Natasja74 Actief lid

    8 sep 2008
    163
    0
    0
    Noord-Holland
    Over leeftijdsverschil gesproken;mijn dochters zijn nu ruim 9 en 6 en als ze volgend jaar een broertje of zusje krijgen zijn ze 10 en 7.
    Ik ben zelf ook een nakomertje en heb het zelf nooit nadelig ervaren.
    Ik kan heel goed opschieten met mijn broer en zussen,die zelfs 12,15 en 18 jaar ouder zijn als mij.

    Vorig jaar begon het pas weer te kriebelen voor een derde,maar we waren net met de verbouwing van ons huis begonnen en dat is nu bijna helemaal klaar.Ik ben in juli gestopt met de pil.
     
  16. diaantje17

    diaantje17 VIP lid

    21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    ik zeg maar niets over het leeftijds verschil.. ;)

    Maar vind het heerlijk zo...en net wat Tezz zegt...ik zou het voor Meagan wel heel leuk vinden als ze ook een brusje zou krijgen waar zij veel aan heeft..zag het bij mijn jongens ..ze hebben zoveel aan elkaar gehad...oke ..nu is het af en toe de vlam in de pan, maar uiteindelijk elkaars beste maatjes..

    maargoed...ben bang dat Meagan het met ons viertjes moet doen hahahah
     
  17. an1302

    an1302 Lid

    22 sep 2008
    41
    0
    0
    Commercieel Administratief Medewerkster
    Hallo allemaal,

    Ik ben er weer even een tijdje weggeweest hier op het forum. Maar goed als ik weer lees dat er een aantal zwanger zijn geworden, geeft dat de burger weer moed. Ook de mensen die een vervelende ervaring hebben gehad veel sterkte. Over het leeftijdsverschil gesproken; Ik heb een zoon van bijna 9 en een dochtertje van net 4 jaar. Het is eigenlijk harstikke leuk dat verschil. Je hebt wat meer tijd voor de kleine, en 's avonds voelt de oudere zich ook echt ouder... Je kan jezelf ook wat meer rust geven als dat je 2 kleintje sheb lopen van maar 1 jaar verschil. Dus ook weer voordelen zeg maar..

    Nou ik ga weer naar de kleine toe dus prettige avond iedereen...

    Groetjes An
     
  18. diaantje17

    diaantje17 VIP lid

    21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    even een knuffel voor mickey...zag aan je bannert dat die rooie rakkers je toch weer aan het pesten zijn :evil: :evil: ...knuffellllll


    en duimpjes draaien voor AN..nog 2 dagen ..spannend!
     
  19. mickey12

    mickey12 Lid

    29 sep 2008
    56
    0
    0
    Horecamedewerkster
    Sittard
    Dankjewel meid.....was toch wel een hele teleurstelling,zeker na een maand smep. Ben zoooo bang dat het gewoon niet meer lukt joh,ivm de leeftijd. Het is al 13 jaar geleden dat ik zwanger was,wie zegt dat het zaad van mijn man nog actief genoeg is,of dat mijn eitje wel intact is....ik weet het niet hoor,het is pas ronde 4 maar toch....heb echt zoiets van "het zal voor ons wel niet meer weg gelegd zijn" maar goed,zeuren heeft geen zin he,als het niet lukt dan lukt het niet! En gelukkig hebben we al 2 gezonde boys!

    Je zou nog graag een vierde willen las ik....waauw....ben benieuwd wie gaat winnen bij jullie hoor ;)

    An,ik duim voor je hoor,spannend!

    Liefs Mickey.
     
  20. diaantje17

    diaantje17 VIP lid

    21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren

    Nou ik zal niet gauw winnen ben ik bang..het is ook dubbel...ben zo blij met m'n meisje en het is goed zo..gezond...alle tijd in de wereld voor haar..dus wat zou ik me allemaal op m'n hals halen , maar aan de andere kant lijkt het me ook weer gezellig voor haar ..ach...het is gewoon omdat alles zo lekker gaat en ik met volle teugen geniet..


    Wat de teleurstelling betreft..snap je gevoel meis..maar niet opgeven hoor..bij ons was het ook ruim 11 jaar geleden ..en zo oud zijn jullie niet hoor!
    Ook bij ons was het " pas " bij de 4e ronde raak...
    Ik blijf duimen hoor...
     

Deel Deze Pagina