Misselijk/ hongergevoel

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door BAS1759, 6 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BAS1759

    BAS1759 Fanatiek lid

    23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    Hallo meiden,

    Je zou zeggen met een derde zwangerschap oftewel zevende zwangerschap zou je toch moeten weten wat je bij misselijkheid/ hongergevoel moet doen.

    Maar dit is de eerste zwangerschap dat ik me sinds vanmiddag aan 1 stuk misselijk voel. Hele middag een vol gevoel gehad. Mijn avondeten kreeg ik niet op. En nu heb ik net een kwartier geleden toch maar een boordje kaas gegeten, maar blijf dat hongergevoel en misselijkheid houden.

    Iemand nog goede tips? Want kan. Toch niet de hele tijd blijven eten nu ik me zo voel. Vanmiddag na lunch heb ik niets meer gepakt omdat ik me misselijk en bomvol voelde en nu voel ik me misselijk en ongerig haha.

    Nou ja benieuwd wat jullie voor ideeen hebben.

    Xxx joyce
     
  2. Dana

    Dana Niet meer actief

    De hele dag kleine beetjes eten/drinken. Neem wat je lekker vindt en niet geforceerd gezonde dingen eten waar je van moet kokhalzen. Als je echt niks meer binnen krijgt wacht dan niet te lang met naar de huisarts gaan anders verzwak je teveel en je kunt er wat voor krijgen.
     
  3. Jalou

    Jalou Bekend lid

    5 feb 2010
    931
    0
    16
    Rotterdam
    Ik heb dat ook gehad. Het wordt nu gelukkig minder, maar vooral 's avonds krijg ik niets door mijn keel en heb ik later op de avond honger. Ik loop ook veel op te boeren.

    Mijn vk adviseert mij ok steeds kleine beetjes te eten. En lekker drinken. Misschien dat je zo nog wat binnen kan krijgen.
     
  4. BAS1759

    BAS1759 Fanatiek lid

    23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    Gelukkig houdt ik alles binnen, maar vanmorgen toen ik opstond eigenlijk meteen alweer misselijk. Met veel moeite een broodje kaas gegeten. Drinken gaat idd makkelijker. Maar zou ik dan vanaf gister nu hele dagen misselijk blijven?

    Xxx joyce
     
  5. Emjay

    Emjay Bekend lid

    17 jan 2012
    993
    0
    16
    In het buitenland
    Dat hoeft niet per se. Wat ze vaak aanraden is de dag beginnen met droog voedsel, dus een cracker of (werkte bij mij super) knäckebröd. En inderdaad de hele dag door steeds een beetje eten. Ik at dan 1 knäckebrödje om 7 uur, eentje om 9 uur, dan om 11 uur een appel of zoiets, om 13 uur lunch, om 15 uur een mandarijn en/of banaan... etc
    Dat werkte bij mij prima!
     
  6. EsRobin

    EsRobin Lid

    23 feb 2012
    92
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb het ook... en nog geen fijne manier gevonden om er mee om te gaan, haha. Ik eet 's ochtends in bed een cracker, dan op mn werk een boterham met appelstroop en dan tegen een uur of tien, elf een sinaasappel en dan lunch. Tussendoortje 's middags sla ik meestal over omdat ik al stampvol zit.... en avondeten moet ik echt mijn best voor doen! Krijg het amper weg. Ik hoop maar dat dit niet nog 8 maand zo door gaat...
     
  7. BAS1759

    BAS1759 Fanatiek lid

    23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    He esrobin dat is precies zoals ik het ook heb.He zie ook dat we even ver zijn wat leuk.
     
  8. EsRobin

    EsRobin Lid

    23 feb 2012
    92
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey, inderdaad. Leuk! Hopelijk kunnen we er snel echt van genieten, haha
     
  9. bloemetje321

    bloemetje321 Niet meer actief

    hoi,
    ik heb er ook last van, maar ik moest ook veel spugen. Nu eet ik steeds kleine beetjes en dan gaat het goed. De verloskundige zei ook dat dat niet erg was dat ik kleine beetjes at.

    succes!!!!!!!!!!!!!!!!!!
     

Deel Deze Pagina