Grappige dingen die je kind zegt

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door zilvervosje, 22 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. spruitjes

    spruitjes Fanatiek lid

    27 sep 2014
    2.885
    1.383
    113
    "Grappige dingen die je kind dat doet" :
    Ik ben in de hema en sta in de kassa rij... dl staat bij gebakvitrine. Okay laat maar staan. Ze had iets te doen . Hmmmm lekker hoor ik dr steeds maar zeggen. Hoor ik achter mij in de rij gegiechel van meisjes. Is ze de vitrine AF AAN HET LIKKEN !!!!!!

    Ja het gebak zag er ook wel lekker uit...
     
    butterblue, 1981Mama, Chocochippie en 4 anderen vinden dit leuk.
  2. Logan

    Logan Niet meer actief

    :roflmao:
     
  3. gitaartje

    gitaartje Fanatiek lid

    12 nov 2013
    1.960
    1.230
    113
    Mama, wil je mijn broek even optillen?
     
  4. kar89

    kar89 Fanatiek lid

    15 feb 2012
    2.246
    727
    113
    Zoon was gisteren op de creche zelf uit de slaapkamer gekomen en voor de ipad gaan zitten want .... zat ook peppa big te kijken. Dus hij wou dat ook vertelde die avonds:rolleyes:
    Hij vertelde erwel bij dat die geen grapjes mocht maken en toch maar was gaan slapen.

    Vanmiddag waren we cakejes aan het bakken zegt die ik ben echt goed bezig mama:D

    En met eten was die aan het vervelen dus ik werd een beetje boos zegt die met een lachend gezicht.
    Nou ik ben wel heel blij en niet boos.:cool:
     
  5. kar89

    kar89 Fanatiek lid

    15 feb 2012
    2.246
    727
    113
    En we waren vanochtend bij de winkel en meneer zat al niet lekker in zijn velletje.
    Hij mocht een worstje maar hij wou het niet en keek beteuterd.
    Ik zei wat wil je dan?
    Half zuchtend en schouders ophalend dat weet ik toch niet mama.
     
  6. pregnantje

    pregnantje Bekend lid

    17 dec 2012
    788
    656
    93
    Mijn zoon (4) bouwt altijd robots van Duplo.
    Zoon: 'deze heet Dekking.'
    Ik: 'Dekking?'
    Zoon: 'ja, Dekking. Weet je, bij Dinotrux zeggen ze altijd: "zoek Dekking!"'
     
    LolaBloem, Beertje8, birds86 en 9 anderen vinden dit leuk.
  7. pregnantje

    pregnantje Bekend lid

    17 dec 2012
    788
    656
    93
    In de vakantie hebben zoon en ik als papa nog op bed lag bij wijze van uitzondering wel eens op de bank ons ontbijt op. We gingen dan 'stiekem op de bank'. Dit vond hij heel spannend.

    Daarna wilde hij van alles stiekem doen. Waren we op weg naar de bibliotheek, zegt hij ineens heel ondeugend: 'hé mama, zullen we stiekem naar de bibliotheek gaan?'

    :D
     
    LolaBloem, gitaartje, fafa en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. Blaagje

    Blaagje Lid

    19 jul 2017
    56
    19
    8
    Vrouw
    Dochtertje had een nieuw jurkje aan, er zat een koordje door en ze zat er aan te trekken. Ik zei dat ze dat niet moest doen, daar is het touwtje niet voor. Vraagt ze, waarvoor dan? Ik zeg voor de sier, haar reactie: nee mama, voor mij!
     
    gitaartje en Grace79 vinden dit leuk.
  9. ikkie97

    ikkie97 VIP lid

    7 mei 2011
    10.076
    3.517
    113
    Laatst kwamen beode kinderen niet fit en huilerig uit bed. Gelukkig een vrije dag dus op de bank geparkeerd en daar mochten ze hun ontbijtje opeten. Bij wijze van grote uitzondering want dat doen we normaal gesproken bij de keukentafel. Dat was de jongste (bijna 3) blijkbaar wel goed bevallen want van morgen zei hij vanaf de bank (was net uit bed en topfit) op een zielig toontje;
    "Ik ben een beetje ziek..... zullen we hier maar even eten?"
     
    gitaartje, wappelke en Logan vinden dit leuk.
  10. Grace79

    Grace79 Actief lid

    5 okt 2009
    412
    34
    28
    Vrouw
    We komen terug van de oudsten naar school brengen en dochter (3) wijst omhoog: "Kijk mam, de zon". Ik antwoord: "Dat is de maan, lieverd". Dochter heel stellig: "Maan moet weg". Ik: "Waarom? Ik vind de maan wel leuk". Dochter:" Maan moet gaan eten".
     
    gitaartje vindt dit leuk.
  11. Luuz

    Luuz VIP lid

    16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    De beste man op tv; 'Bumba en itoekoe (ofzo) zijn dikke vrienden. Bumba en itoekoe houden van elkaar'

    De oudste van 7; na zoveel jaar kan je niet eens normaal praten. Wat weet jij nou van de liefde
     
    Lies1611 en Fietwordtmama vinden dit leuk.
  12. Dufel

    Dufel VIP lid

    10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Noud wilde heel graag de zebrapootjes zien.

    Na lang nadenken kwamen we eruit: zebrapad ;)
     
  13. Regina88

    Regina88 Niet meer actief

    Zoon en ik praten over waar we zouden wonen als we in de Efteling zouden wonen. Zoon wil graag bij de elfjes wonen. Of Langnek. Ik zeg dat hij geen huisje heeft.
    Hij: "nee alleen een rots. Dat is niet fijn wonen."
    Ik: "of het huisje van de heks dan?"
    Hij; "nee maar het oude vrouwtje is wel aardig hoor".
     
  14. Fietwordtmama

    Fietwordtmama Niet meer actief

    Oudste heeft gelijk!
     
  15. pregnantje

    pregnantje Bekend lid

    17 dec 2012
    788
    656
    93
    Zoon wilde niet naar school. Toen ik zei dat hij nog een half uur had voor hij naar school moest, liep hij quasi boos richting zijn kamer. Halverwege draaide hij zich om en zei hij heel serieus: 'ik loop mopperend weg.'
     
    Beertje8, birds86, 1Hanneke en 8 anderen vinden dit leuk.
  16. wappelke

    wappelke Actief lid

    10 jul 2015
    274
    51
    28
    Vrouw
    Hier met dochtertje naar opa en oma. Onderweg naar buiten zegt opa dag meisje. Dochter's reactie: Ja opa dag dag meisje. Het gezicht van opa was geld waard..
     
  17. Regina88

    Regina88 Niet meer actief

    Zoon vraagt om een koekje. Ik zeg nee omdat we zo gaan eten..
    Zoon zegt: Hmm wat wil ik vandaag eten?
    Ik zeg: nou wat dacht je van wat de pot schaft?
    Hij zegt: huh?!
    Ik zeg: dat betekent dat je moeten eten wat er voor je neus wordt neergezet..:rolleyes:
    Hij; :eek: WOW *helemaal in shock*

    En zo slecht kook ik echt niet hoor...
     
  18. Lies1611

    Lies1611 VIP lid

    3 jun 2013
    7.038
    3.120
    113
    Haha. Zo hebben wij laatst tegen onze dochter gezegd "op een houtje bijten" nou die snapte ze ook niet helemaal.. vol ongeloof!
     
  19. Feye

    Feye VIP lid

    26 nov 2013
    6.057
    3.525
    113
    Vrouw
    Zoontje heeft nog wel eens een nat plekje in z'n onderbroek. Ik loop daarom af en toe met hem mee naar de wc om te checken of hij een droge onderbroek nodig heeft. Vanmiddag liep hij met mij mee naar de wc: 'mama is je onderbroek nog droog?' 'Ja schat.' 'Goed zo topper!'

    M'n man zei gister oh my god. Waarop de oudste het half uur daarna bleef roepen: oma grot.
     
    Logan en Marchella vinden dit leuk.
  20. riean

    riean VIP lid

    21 apr 2014
    5.540
    7.043
    113
    Dochter van 6 begint met vertellen wat ze op school heeft gedaan. Zoon van 2,5 roept er heel hard doorheen:' nee, nee nee! Ik is beurt! Stil jij!' (ik ben aan de beurt) Soms is het erg onhandig dat hij zo slecht praat, maar soms klinkt het zo schattig :)
     

Deel Deze Pagina