Gratis newborn fotoshoot!

Discussie in 'Kraamtijd' gestart door Chai, 3 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chai

    Chai Actief lid

    16 okt 2017
    395
    140
    43
    Vrouw
    Lieve dames,

    Na lang en hard werken ga ik eindelijk de grote stappen zetten om binnenkort als newborn fotograaf een eigen bedrijf te starten. Ik heb hier ontzettend veel zin in!

    Al een aantal jaar ben ik als hobby bezig als fotograaf, na al bijna mijn hele leven achter de camera te hebben gestaan. Zelf al bijna drie jaar mijn eigen kinderen vollop voor de camera gezet, en nu graag andere mooie wondertjes!

    Ik zoek mama’s en papa’s die het leuk zouden vinden om, natuurlijk helemaal gratis, een newborn fotoshoot te willen doen. Ik zal vooral focussen op de baby, maar foto’s met papa en mama of broertjes en zusjes vind ik ook erg leuk om te maken!

    Waar ik mijn aandacht vooral op wil richten tijdens deze fotoshoots is het kennismaken, werken met de ouders, wensen etc. bespreken, en het wennen aan werken met een baby die niet van mij is :p

    De fotoshoot zal plaatsvinden bij jullie thuis, voor het gemak voor kersverse ouders die dan niet de deur uithoeven met de baby, en omdat ik als newborn fotografe wil focussen op lifestyle newborn fotografie. Dit houdt in dat ik de baby zo rauw mogelijk in de omgeving wil fotograferen, waarbij ouders later op kunnen terugkijken en de newborn tijd echt kunnen herkennen. De foto’s zijn zo unieker en natuurlijker.

    Als het gewenst is en er ruimte voor is kan ik ook in studio stijl fotograferen. Hier neem ik dan een setup voor mee als er ruimte is thuis. Ik gebruik natuurlijk licht. Omdat ik pas echt veel props pas zal aanschaffen wanneer ik veel mensen gepland heb in mijn agenda, kan ik niet garanderen dat ik voor de fotoshoot veel kan meenemen.

    Mocht je interesse hebben of iemand kennen die dit zou hebben, stuur mij gerust een berichtje! Ik kan dan verdere informatie geven en voorbeelden sturen van foto’s die ik zal maken.

    Groetjes, Chai.
     
  2. liedjepiedje

    liedjepiedje Fanatiek lid

    15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    In welke omgeving woon je? Ik neem aan dat je niet van plan bent het hele land door te rijden:)
     
  3. Chai

    Chai Actief lid

    16 okt 2017
    395
    140
    43
    Vrouw
    Ik woon zelf in Amsterdam, dus omgeving daarvan zou ideaal zijn. Maar ik ben bereid tot een uurtje of anderhalf uur te reizen tegen benzinekosten! Geen probleem :) Ik zit graag in de auto :p
     
  4. Suze29

    Suze29 Fanatiek lid

    20 okt 2014
    2.701
    729
    113
    Ja leuk! Ik woon op 20/30 minuten rijden van Amsterdam en ons zoontje is nu 4 weken.
     
  5. Chai

    Chai Actief lid

    16 okt 2017
    395
    140
    43
    Vrouw
    Gefeliciteerd! Ik zal je een berichtje sturen :)
     
  6. liedjepiedje

    liedjepiedje Fanatiek lid

    15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Ik moet nog bevallen. En woon op 3 kwartier afstand. Heb je misschien wat voorbeelden wat je al hebt gemaakt??
     
    Chai vindt dit leuk.
  7. Chai

    Chai Actief lid

    16 okt 2017
    395
    140
    43
    Vrouw
    Ja hoor, als je me een mailtje stuurt kan ik de foto’s naar je sturen! vidafotografie@outlook.com
     
  8. Anniek88

    Anniek88 Fanatiek lid

    22 sep 2016
    2.804
    2.537
    113
    Vrouw
    Mag een baby van 3 maanden ook? Onze dochter wordt volgende week drie maanden maar dat is natuurlijk niet helemaal newborn meer :p.
    Ga je de foto’s voor advertenties en website etc gebruiken?
     
    Chai vindt dit leuk.
  9. Chai

    Chai Actief lid

    16 okt 2017
    395
    140
    43
    Vrouw
    Hoi! Dat mag hoor! Stuur me even een mailtje, dan kan ik je nog uitgebreid informatie geven! Vidafotografie@outlook.com
     
  10. FoxyDiamond

    FoxyDiamond Bekend lid

    23 jan 2017
    637
    231
    43
    Hoi! Mocht je nog mensen zoeken bied ik me graag aan :D ben 2 maart bevallen. Ik woon in Amersfoort en vergoed uiteraard alle onkosten!
     
    Chai vindt dit leuk.
  11. Chai

    Chai Actief lid

    16 okt 2017
    395
    140
    43
    Vrouw
    Hoi! Gefeliciteerd!! Als je tijd hebt om me een mailtje te sturen is dat voor mij handiger, daar houd ik goed bij met wie ik hoe en wat afspreek :roflmao:
     
  12. Chai

    Chai Actief lid

    16 okt 2017
    395
    140
    43
    Vrouw
    Ik lees steeds vaker in mailtjes dat mensen denken dat ze te laat zullen bevallen, maar ik heb afspraken staan van maart t/m juli! Dus mocht iemand nog interesse hebben in deze periode, stuur me gerust een mailtje! vidafotografie@outlook.com
     
    Piewy vindt dit leuk.
  13. MSL12

    MSL12 Fanatiek lid

    11 feb 2013
    1.366
    191
    63
    heb een mail gestuurd :)
     
    Chai vindt dit leuk.
  14. Glimmer

    Glimmer Niet meer actief

    Wat een super leuke oproep! Mijn dochter heeft nog wel t formaat van een pasgeboren baby, telt dat ook? :p

    Ga t even doorgeven aan een vriendinnetje die binnenkort uitgerekend is.
     
  15. Chai

    Chai Actief lid

    16 okt 2017
    395
    140
    43
    Vrouw
    Hoi!

    Jullie kunnen me allebei gerust een mailtje sturen! Dan kan ik uitgebreid meer informatie geven :) groetjes!

    Vidafotografie@outlook.com
     
  16. LiefenLeed

    LiefenLeed Fanatiek lid

    4 mei 2017
    1.275
    1.030
    113
    Ik heb je een mailtje gestuurd :)
     

Deel Deze Pagina