Fotoboek online bestellen... waar?

Discussie in 'De lounge' gestart door Ladydi85, 22 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ladydi85

    Ladydi85 Niet meer actief

    Ik wil een fotoboek online gaan maken met foto's van 2010. Al tijdenlang loop ik aan iedereen te verkondigen dat www.webprint.nl/wijfotoservice mooi goedkoop is en al twee keer verkozen tot beste koop door de consumentenbond. Maar nu ik zelf een poging doe er een album in elkaar te zetten, kan ik de haren wel uit mijn hoofd trekken. Ik word gek van het programma, gisteren ben ik ruim een uur bezig geweest en had ik de eerste pagina nog steeds niet mooi. En bovendien krijg ik de achtergrond niet wit of gekleurd, die blijft in het voorbeeld zwart. Ik ben heel vaak opnieuw begonnen omdat de pagina zo verprutst was, dat van niets af aan beginnen beter was.

    Ik hoop dat iemand me kan vertellen hoe het wat makkelijker kan bij webprint. Of anders graag andere webwinkels waar je voor een redelijke prijs mooie fotoboeken online kunt maken :)
     
  2. tulip

    tulip Niet meer actief

    ik vind die van de hema heel mooi, heb er al een aantal af laten drukken. Ik vind het menu ook gebruiksvriendelijk.
     
  3. limmeke

    limmeke VIP lid

    28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    hema idd... erg fijn programma en kwaliteit is goed.. en ook betaabaar
     
  4. SeaShell

    SeaShell Niet meer actief

    Idd de Hema :D
     
  5. brabbel1988

    brabbel1988 VIP lid

    8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Albelli!

    Ik ben ook heel erg lang aan het klungelen geweest met diverse programmas maar Albelli is voor mij toch de beste!

    Goede kwaliteit, snelle levering, goede klantenservice, en zeer uitgebreid.
    ECHT de moeite waard!
     
  6. Ladydi85

    Ladydi85 Niet meer actief

    Bedankt! Ik heb Albelli bekeken, maar de Hema lijkt mij iets makkelijker. In een kwartier heb ik 'm gedownload, geïnstalleerd en de eerste pagina gemaakt. Kijk, zo hoort het ;)
     
  7. Happygirl86

    Happygirl86 Fanatiek lid

    14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    Ik heb ook een mooi boek bij de hema laten maken, ik ben er super tevreden mee! :D
     
  8. mama to be

    mama to be Actief lid

    1 jan 2008
    395
    0
    0
    Winsum
    ik ben helemaal wild van Topfotoalbum. Superdikke pagina's, geen naad tussen de bladen, snelle levering en erg mooi. Makkelijk programma om mee te werken. En als je voor het eerst besteld moet je een code invullen en krijg je 15 euro korting.
    Ik deed het eerst ook bij Wij fotoservice maar vond het uploaden zo lang duren
     

Deel Deze Pagina