Pijn onderkant buik (blaas?)

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Sam28, 24 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam28

    Sam28 Bekend lid

    15 dec 2006
    753
    1
    0
    overheid
    Brabant
    Ik had even een vraagje.Ik ben nu 20 weken zwanger en de laatste week heb ik behoorlijk last van de onderkant van mijn buik.

    Ik heb er vooral s'nachts last van. Ik moet midden in de nacht dan naar de wc en als ik dan ben geweest heb ik het gevoel dat al mijn ingewanden die onder in mijn buik zitten weer op zijn plek moeten. Dit is echt een vervelend gevoel doet eigenlijk zelfs even pijn, maar de pijn zakt dan weer langzaam weg.

    Ik weet niet zo goed waar deze pijn vandaan komt. Weten jullie dat?

    Groetjes Sam
     
  2. Immie

    Immie Verloskundige

    17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi sam,

    Een volle blaas duwt de baarmoeder om hoog en als het dan leeg is zakt het ook letterlijk weer terug op zijn plaats dit kan gevoelig zijn,
    Ik wil je ook aanraden je ochtend urine even bij de huisarts in te leveren, even checken of je niet stiekem en blaasontsteking hebt.

    Groetjes imke
     
  3. Sam28

    Sam28 Bekend lid

    15 dec 2006
    753
    1
    0
    overheid
    Brabant
    Bedankt voor je reactie! Ik zal inderdaad mijn ochtend urine even na laten kijken bij de huisarts.

    Ik had alleen nog een vraagje waar ik vannacht weer tegenaan ben gelopen.
    Ik heb heel de nacht een zeurende pijn gehad onder in mijn buik. Ik had er wel zoveel last van dat ik niet kon slapen. De pijn is overigens gister avond begonnen. We zijn gister naar een soort pretpark geweest waar ik overigens wel heel rustig heb gedaan.

    Vanmorgen werd de pijn even heel erg toen ben ik in bad gaan liggen. Ik voel het u nog wel een beetje, maar niet meer zo erg. Ik ben zo bang dat het weeen ofzo zijn kan dat?

    Groetjes Sam
     
  4. Immie

    Immie Verloskundige

    17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hi sam,

    waarschijnlijk word je afgestaft voor het pretpark bezoekje.
    Dit zijn geen weeen maar als je twijffeld moet je altijd je verloskundige bellen. Maar ook deze klacht kan te maken hebben met een blaasontsteking.

    Groetjes imke
     

Deel Deze Pagina