Groepje start Clomid mei/juni 15

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Miszy, 15 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lala444

    Lala444 Actief lid

    14 dec 2015
    209
    0
    16
    Vrouw
    Nederland
    Kan me helemaal voorstellen dat jullie verliefd zijn na een mooie echo @Katje.

    Hier beginnen we de kleine steeds beter te voelen. Tijd vliegt vergeleken met hoe lang weken ev maanden leken in de MMM.
     
  2. Katje77

    Katje77 Actief lid

    11 dec 2015
    498
    33
    28
    Ja hé Lala, en hoe vanzelfsprekend alles opeens wordt vind ik. Pas op, ik vind het nog steeds alles behalve vanzelfsprekend dat we zwanger zijn, maar hoe snel je hier ook opeens aan went, terwijl we paar maanden geleden nog huilden over een zoveelste tegenslag...

    Op zich ook zo vreemd dat je van het ene uiterste (pilletjes, spuitjes op dat uur, doktersbezoekjes, tranen, vreugde, tranen, ruzies etc) in het andere uiterste terecht komt als je dan ineens zwanger bent....

    Héél raar blijf ik het vinden, en tegelijkertijd begin ik er ook echt aan te wennen dat het gewoon écht zo is !!!
     
  3. Lala444

    Lala444 Actief lid

    14 dec 2015
    209
    0
    16
    Vrouw
    Nederland
    Ja, maar ik durfde pas vanaf week 16 te geloven dat het echt goed zat hoor. En toen we eenmaal die stress van ons af lieten glijden ging de tijd ineens snel. Morgen is de kerstvakantie voorbij in Nederland en moet ik weer gaan werken. Zo geen zin in. Voelde een beetje als verlof de afgelopen weken. Ik moet er dadelijk nog 12, gelukkig gaat er nog een vakantieweekje vanaf.
     
  4. stefanenlaura

    stefanenlaura Fanatiek lid

    19 jul 2012
    1.590
    1
    36
    Vrouw
    noord-brabant
    Jeej allemaal de 12 wkn voorbij.

    Hoe gaat het nu met jullie?

    Hier vanaf nu officieel met verlof. Maar vrijdag mijn laatste dag gehad.
    Ik was zelf nog niet helemaal klaar voor maar ach mag niet meer op het werk komen :)

    Straks alle tassen maar vast klaar zetten.
    1 voor mij/man, 1 voor de baby en 1 voor dochter.

    Dadelijk ook maar weer verder met het naaien van het eerste pakje😍
    De rest is gewassen en ligt al in de kast. Kamertje is ook klaar. Box staat en wordt al in gebruik genomen door de poppen van dochter.
     
  5. Lala444

    Lala444 Actief lid

    14 dec 2015
    209
    0
    16
    Vrouw
    Nederland
    Geniet van je verlof @stefanenlaura!

    Wij zijn gisteren voor het eerst gaan kijken voor de babyuitzet. Begint nu dan toch echt een beetje werkelijkheid te worden. Babykamertje is ook zo goed als klaar om de meubels erin te gaan zetten. Alleen nog eerst even kopen 🙈😂
     
  6. Katje77

    Katje77 Actief lid

    11 dec 2015
    498
    33
    28
    Wauw stefanenlaura nog eventjes....
    Alles zo goed als klaar, mooi !! :)
    Fijn dat je niet meer hoeft te werken nu... Moet wel zwaar zijn..!

    Lala fijn hé zo kijken voor je eigen kleine spruit... Ook al veel gekocht of slechts gaan kijken?

    Hier ook dit weekend een winkel gedaan waar we besloten hebben onze lijst te gaan leggen over 3 maandjes, de kinderwagen etc te kopen.
    Super super leuk en bij elke afdeling helemaal wegdromen....
    Hier vrijdag weer echo, heel benieuwd.. Ben al iets minder zenuwachtig maar ik hoop zoooo dat alles perfect.....!!!!!
     
  7. Katje77

    Katje77 Actief lid

    11 dec 2015
    498
    33
    28
    Hoi
    Hier gisteren op 12w5d een schitterende echo gehad.
    Nekplooimeting gehad en was perfect.
    Op vraag van m'n vriend heeft ze een gokje gewaagd voor de geslachtsbepaling maar was helemaal niet zeker want veel te vroeg; ze schatte het op 70tov30procent zekerheidheid... :D

    Binnen twee weken hebben de we resultaten van de NIPT en weten we het zeker; ik houd jullie en mezelf nog eventjes in spanning :) Kan nog alle kanten op met zo'n voorspelling.

    Bewoog nu wat rustiger, en echo op de buik ging minder dus toch nog inwendig, en dan opeens ging hij/zij draaien en ging het terug op de buik, was heel fijn.

    Morgen al 13 weken... Echt ongelooflijk.
    Met jullie alles goed?
    StefanenLaura nog steeds overtuigd dat je tweetal weken zult overtijd gaan?
     
  8. stefanenlaura

    stefanenlaura Fanatiek lid

    19 jul 2012
    1.590
    1
    36
    Vrouw
    noord-brabant
    Super fijn katje!! Nu gaan genieten !! Hoe reageerden je fam en vrienden?
    Foto??
    Misschien is de nub wel zichtbaar :)

    Hier 2 slechte nachten gehad. Vandaag een lange dag met veel bezoek. Bijna thuis en dan nog ff zitten en dan richting mijn bed.
    Mijn gevoel zegt nog steeds dat het lang blijft zitten als het aan mijn lichaam ligt.
    Maar man blijft zeggen dat ze me niet weer zolang laten lopen. Ook zijn er 2 mensen in mijn omgeving die beide zeggen dat het met 41 zkr geboren wordt/is. Beide voelen bepaalde dingen aan en wisten ook beide dat ik zwanger was voor ik het vertelt had. Dus houdt dat ook maar in mijn achterhoofd. Over maximaal 5 weken heb ik mijn hummeltje in mijn armen.
    Het gevoel is er alleen nog niet helemaal 😅 was bij de eerste heel sterk, nu zoveel minder. Bij man ook. Is toch anders. Bij dochter stond alles al wkn klaar reed ik in de auto met een vuilniszak en handdoek en nu ligt nog niets op bed, niets in de auto, nog geen klossen gehaald. Wel zo goed als alles gewassen. Eerste pakje is ook nog niet klaar. Moeten nog 1 stukje naaien en dan wassen.

    Stiekem nog wel wat te doen maar toch wel klaar voor als het komt.
     
  9. Katje77

    Katje77 Actief lid

    11 dec 2015
    498
    33
    28
    Oh ja iedereen super blij. Hebben de meesten tussen kerst en nieuw allemaal gezien en ingelicht. Ik ben nl. een fervente meedrinker ;) dus zou anders ook duidelijk geweest zijn ! Plus een hele leuke moment natuurlijk iedereen zo samen hebben.


    Ooeeeh spannend stefanenlaura als je zelf denkt later, maar de anderen niet... In principe kan het bijna elk moment komen hé :) Wanneer heb je nog een groeiecho? Dan gaan ze misschien ook wel wat kunnen voorspellen.
    Ja NUB was beetje zichtbaar, niet op de echo, maar zij heeft 'm gezien dus op die basis een voorspelling gedaan. Over een weekje hebben we de nipt-resultaten verwacht ik en dan weten we het geslacht zeker. Super spannend. Komt via een mailtje; dus ml zei al "zeeeeeker niet zonder mij openen" :D
    En qua gevoel; ik denk echt wel dat dat normaal is. Wil daarom niet zeggen dat je het kindje niet minder graag wil, het is gewoon niet meer nieuw en voor de eerste keer allemaal. Maar je hebt er hard genoeg voor geknokt...!

    Ben zo benieuwd wanneer ik de kleine voor het eerst ga voelen. Gisteren had ik rechts zo wat steekjes, duwtjes, maar ik weet dat dat het zeker niet kan/zal zijn hoor. Maar vroeg me wel af wat het dan was. Zo spannend ! Miszy en Lizz, jullie de kleine al gevoeld?

    Succes allemaal, hopelijk bij jullie allemaal prima.
     
  10. Katje77

    Katje77 Actief lid

    11 dec 2015
    498
    33
    28
    SSSSPAANNEEEEEENDDD hier de mail van de NIPT binnen maar ga wachten op vanavond samen met mijn vriend :D:D:D:D:D
     
  11. stefanenlaura

    stefanenlaura Fanatiek lid

    19 jul 2012
    1.590
    1
    36
    Vrouw
    noord-brabant
    Oe spannend!!!!!
     
  12. stefanenlaura

    stefanenlaura Fanatiek lid

    19 jul 2012
    1.590
    1
    36
    Vrouw
    noord-brabant
    En?????
     
  13. Katje77

    Katje77 Actief lid

    11 dec 2015
    498
    33
    28
    IT's A BOY :D:D:D

    Resultaten van de nipt ook helemaal in orde !!!!!
     
  14. stefanenlaura

    stefanenlaura Fanatiek lid

    19 jul 2012
    1.590
    1
    36
    Vrouw
    noord-brabant
    Super leuk!! Genieten en winkelen nu ;)
    En super fijn dat alles goed was.
     
  15. Katje77

    Katje77 Actief lid

    11 dec 2015
    498
    33
    28
    Hebben we zeker gedaan ! :) Leuk pakje gevonden afgelopen weekend !
    Hoe gaat het met jou? kan je je buik nog door de deur enz :D
    Nog steeds het idee dat het deze week niet zit aan te komen??
    Mocht het zo zijn en we horen je een tijdje niet; ik wens je een hele goede bevalling toe...! Nadien hopelijk veel samen genieten..
     
  16. stefanenlaura

    stefanenlaura Fanatiek lid

    19 jul 2012
    1.590
    1
    36
    Vrouw
    noord-brabant
    Leuk!! Shoppen voor de baby :D

    Nou niet de deur uit :)
    Ik ben vanmorgen de hele ochtend in de stad geweest met dochter. Weer veel te veel gekocht :D
    De dagen wisselen wel erg hoor de ene dag kan ik de bank niet af en de dag erna ben ik de hele dag in touw.
    Nu ben ik wel weer helemaal uitgeteld dus ga zo even op de bank liggen. Ik slaap inmiddels weer goed op de 2x wc tijd na. Verder geen lichamelijke klachten buiten wat harde buiken.
    Verder nog steeds geen tekenen van een aankomende bevalling.
    Gister wel met de gyn over wanneer een inleiding gepraat. Niet dat ik daar al op zit te wachten maar wou het wel weten. Ik ben bij dl ook ingeleid en het uiteindelijk een ks werd.

    Hoe is het met de andere dames??? Beginnen jullie buikjes ook al te groeien?
     
  17. Katje77

    Katje77 Actief lid

    11 dec 2015
    498
    33
    28
    Nog geen baby?? :D
    Ik dacht na een ks dat je tweede 90% zeker ook ks zou worden, maar bij jou niet dus? Ik dacht dat er anders een te groot gevaar zou zijn voor het bestaande litteken. Maarja ik ben geen expert
    ;)
     
  18. stefanenlaura

    stefanenlaura Fanatiek lid

    19 jul 2012
    1.590
    1
    36
    Vrouw
    noord-brabant
    Nog geen baby.
    In nl gaan ze over het algemeen eerst voor een natuurlijke bevalling maar er wordt wel sneller gekozen voor een ks als de zwangerschap of bevalling niet goed gaat.
     
  19. Duna

    Duna Bekend lid

    14 aug 2015
    673
    24
    18
    Hoi ladies!

    Ik laat ook weer eens wat van me horen... Ben echt heel lang heel druk geweest, maar nu volledig in de ziektewet dus eindelijk een beetje tijd over :) Voelde me ook wel lullig omdat ik lang niet gereageerd had, maar heb mezelf wel zo nu en dan op de hoogte gehouden van jullie ontwikkelingen!
    @ Katje: Ik heb je geloof ik zelfs nog niet eens gefeliciteerd :$ Dus bij deze! (Nog) Gefeliciteerd! :D

    Hoe gaat het bij/met jullie verder?

    @ Hier: ik zit nu volledig in de ziektewet omdat ik niet meer kon slapen en veel last van mijn bekken heb als ik werk. De laatste weken werd ik ieder half uur wakker en lag ik vaak ook nog een paar uur per nacht klaarwakker in bed (ondanks dat ik doodmoe was). Niet heel handig als je de volgende dag weer vroeg op moet om te werken. Verder heb ik een staand beroep en merkte dat dat niet meer goed ging, moest ieder 3 kwartier zorgen dat ik een half uur kon zitten of, wat nog beter was, gaan liggen. Nu kan ik gelukkig alles op mijn eigen tijd doen en mijn eigen tijd indelen en nu gaat het goed :D Slaap nog steeds niet fantastisch, maar dat zal het ook niet meer worden en dat maakt ook niet uit als ik de rest van de dag rustig aan mag en kan doen :)
    De kleine doet het verder echt super goed gelukkig! Is tot nu toe iedere keer nog helemaal goed gekeurd :D
     
  20. Rosalyn

    Rosalyn Fanatiek lid

    6 jan 2013
    1.272
    108
    63
    Maatschappelijk Werker
    Zuid-Holland
    Hoi dames,

    Al maanden niet op het forum geweest! Ik zie dat er veel dames zwanger zijn en/of al naar de uitgerekende datum gaan zelfs.

    Ik hoop dat het allemaal goed met jullie gaat. De MMM en de weg naar een kindje is soms zwaar geweest maar geloof me als jullie je kleintje vasthouden ben je dat in 1 miliseconde helemaal vergeten en is het het allemaal waard geweest!

    xx:)
     

Deel Deze Pagina