grootste miskoop en grootste aanrader?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door mamavanshawn, 2 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikke1981

    ikke1981 VIP lid

    14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    ohw weet nog een aanrader, een nestje voor in de kinderwagen, geen gedoe meer met lakentjes en dekentjes enzo
     
  2. lovewinnie

    lovewinnie VIP lid

    13 jan 2007
    16.250
    790
    113
    tilburg
    miskoop,
    - heel de verzorgingslijn van zwitzal, bijna alles is nu nog vol.
    - buikdrager (nooit gebruikt)
    - overslag rompertjes (pff wat een gedoe)
    - broekjes met voetjes eraan (had 1km ruimte over en had de kleinste maat waardoor alicia der voeten niet op de goede plek had)
    - bumblies luiers (gelukkig kado gekregen) ze zijn dik en worden hard als de klene heeft geplast
    - babyfoon (woon in een flat)
    - difrax speentjes (alicia had heel de omkapping in der mond en als ik het niet had gezien pff moet er niet aan denken)
    - box. ze wil er absoluut niet in maar wel handig als ze wat groter is hoop ik
    - alle andere merk speentjes weigert ze en heb er iemand anders blij mee gemaakt




    aanrader
    - difrax flessen, vind ze super en heb de rest dan ook weggegooit of ga ze straks gebruike als papfles
    - slabbertje zonder touwtjes maar gewoon met een gat voor het hoofd erin, is er makkelijk.
    - washandjes van zwitzal, kindjes gaan vaak 3x per week in bad en met deze dingen blijven ze toch lekker fris
    - avent handkolf (als je weinig kolft)
    - avent bewaarbekers
    - wippertje (vind ze geweldig)
    - bibi speentjes
    - spuugdoekjes (heel veel)
     
  3. Niet meer actief

    Nog even laten weten dat het voorval met de 'maxitaxispeedi sx' dus wel aangegeven staat in de handleiding blijkbaar 'geen tassen aanhangen' maar wij vonden de bagageruimte ook te klein en de adapters werkten niet goed. Kort nadien zijn die wagens aangepast door de fabrikant en hebben ze er 'quinny' opgezet ipv maxi taxi. Mogelijk is het probleem dus aangepast, maar wij wagen ons er niet meer aan bij ons tweede kindje.
     
  4. zonnetjes

    zonnetjes Fanatiek lid

    19 aug 2006
    3.079
    0
    0
    drenthe
    'maxitaxispeedi sx'

    maxitaxispeedi, die naam is bij mij niet bekend, dus wellicht dat wij een andere hebben.
     
  5. Niet meer actief

    Maxi-taxi speedi sx is hetzelfde als quinny speedi sx alleen de voorganger, uit de rekken gegaan in 2004
     
  6. tassie

    tassie Fanatiek lid

    23 mrt 2006
    1.888
    0
    36
    Even een tipje voor de teleurgestelde aanschaffers van een voedingskussen: bij www.borstvoedingswinkel.nl kun je een hoes bestellen om er een poef van te maken. Is hier een dikke hit. Mijn dochter (14 mnd) zit er nu op als ze tv kijkt, of kruipt er overheen. Toen ze nog klein was kon ze er op liggen (in een kuiltje). Je kunt er ook goed zelf op zitten als je een keer aan je salontafel eet ;). Zoek op de site naar "sitfix" en je hebt em.
     
  7. HammyQ

    HammyQ Actief lid

    8 jun 2007
    115
    0
    0
    Passen die voedingskussens van de Prenatal daar ook in?
     
  8. Sjalleke

    Sjalleke Fanatiek lid

    21 okt 2005
    2.151
    402
    83
    ik wilde net hetzelfde vragen voor die van de hema :) Wil voor mijn dochter nl een zitzak-achtig iets kopen omdat ze dol is om overal op te klimmen, en dit zou een mooie tussenoplossing zijn
     
  9. Female

    Female Niet meer actief

    Miskoop:

    -De kinderwagen van de hema

    Super-aankoop:

    -Tricot Slen Draagdoek!
     
  10. daphne78

    daphne78 VIP lid

    10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Leuk om te lezen dat wat de een helemaal geweldig vindt, de ander echt een miskoop vindt :D
     
  11. Hanane

    Hanane Lid

    18 mrt 2007
    25
    0
    0
    Het is zeker leuk om te lezen. Ik moet dus niet teveel zwitsal producten kopen.. :)
     
  12. Vreemd eigenlijk...ze lijken soms wel anti-zwitsal...LOL
    Wat gebruiken jullie dan ipv Zwitsal?
     
  13. cristel1986

    cristel1986 VIP lid

    25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    ik hou van zwitzal voor het luchtje alleen te veel prducten heb je echt niet nodig bijv alle lotiond enzo.. je gebruikt er vaka toch maar 1
     
  14. Oh zo...LOL
    Ik dacht al...hahaha
     
  15. cupcakes

    cupcakes Fanatiek lid

    28 sep 2006
    2.574
    4
    38
    Midden van NL
    Miskoop:

    chicco buikdrager, ik heb hem 3 keer gebruikt en flink last van mn rug ervan gekregen en zelfs 1x ermee gevallen, dus voor mij geen draagzak meer.
    Rompers met lange mouwen, alleen handig onder een shirt met korte mouwen.
    Spuugdoekjes, heb er heel veel maar gebruik altijd slabbetjes en/of hydrofiel doeken.



    Aanrader:
    Avent fles
    Bibi speentjes
    Hydrofiel doeken
    Slabbetje met gat of klitteband (touwtjes zijn onhandig)
    Sudocreme
    Zwitsal gebruik ik alleen de washandjes, haarlotion, olie en op het wangetje van
    Natusan wasgel (is wat zachter voor de huid)
    Extra aankleedkussen voor beneden (hoef je niet steeds naar boven voor verschonen)
    Magnetron sterillisator
    Luiertas van Prenatal van spijkerstof. Stoer en handig met veel vakjes en een warmhoudhoesje voor flessen (passen ook brede aventflessen in)
    Avent via-bekers voor invriezen hapjes (met schroefdop dus blijft heel goed zitten)
     
  16. aanrader

    bibi speen(zit een hoesje om heen erg handig met huisdieren geen haaren er op )

    spugdoekjes(gebruik ze heel veel bij een jong als ik de luier verschoon leg ik over hem heen voor als hij van zich af plast dan hoef je niet al zijn keertjes te verschoonen)

    Hydrofiel doeken

    baby mee( voor achter op de fiets voor de maxi cosi ik heb geen auto dus makelijk voor mij)

    sokjes van de wibra(die zijn wat langer aan de boven kant zaken niet af)

    een soort balonetje met een tuitje er aan als je die indrukt en een klein stukje in zijn neus dan kun je de snotjes er uit halen(van de heme weet niet hoe het heet maar erg handig als ze last hebben van snotjes)

    ronde bakjes waar je voeding in kan doen voor als je weg gaat

    afraders

    soken van de hema valen binne 5 min al uit

    2 kruiken aleen de eerste 2 3 weken gebruikt daarnaar nooit weer

    tot nu toe nooit gebruikt flese borstel meschien later als je dike voeding hebt

    kruitvat voeding ging er in en er ok zo weer uit

    baby foon heb ik maar 1 maant gebruikt toen kon hij zo hart krijsen als ik buiten ston to rookrn kon ik hem nog heel erg goed hooren.
     
  17. Anakin

    Anakin VIP lid

    17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Beste aankopen:

    - Domoo Seat (baby-zitzak)
    - kunststof badzitje
    - Tiny Love speelkleed

    Miskopen:

    - zo'n drijvend badmatrasje
    - maxi-cosi voetenzak, veel te warm dat ding
     
  18. talia

    talia Fanatiek lid

    27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    miskoop:

    -badje: nooit gebruikt altijd in het grote bad geweest of tummy tub
    - safeTsleep lakentje: Elyesa stond gewoon met matras en al recht
    -wipstoel: paar keer gebruikt maar was de moeite niet
    -dekbed: nooit gebruikt veel te dik en te warm een deke n is veiliger
    -lidle luiers hij lekt er gewoon door
    -luier dokjes aldi veel te veel parfum
    -draagzak: vond het er pijnlijk uitzien voor de keine en het deed pijn aan mijn schouders

    aanraders:

    -de schommelstoel van fisher price ben zo blij geweest met dt ding en ben blij dat we hem binnenkort weer kunnen grbruiken
    -draagdoek ben echt een draagdoeken fan heb er 2 en ze zijn echt dagelijks gebruikt geweest en de 2de gaat er zeker ook weer in
    -avent flessen wel pas gebruikt toen elyesa ouder werd 11 maanden ongerveer maar ze zij makkelijk vast te houden voor de kindjes zelf
    -borstvoedingskussen was voor mij echt super handig in het ziekenhuis toen ik de techniek nog onder de knie moest krijgen
     
  19. nessie79

    nessie79 Lid

    2 sep 2007
    97
    0
    0
    Heusden
    Leuk item dit.
    Zo zie je maar iedereen heeft toch z'n eigen voorkeur voor bepaalde dingen.....
    Ga dit in de gate houden. ALvast bedankt voor de tips
     
  20. joyce1980

    joyce1980 Fanatiek lid

    21 okt 2006
    2.308
    0
    0
    goede aankoop:

    # wipstoel van fisherprice met speelboog, echt veel plezier van
    # berenpak, ik vind dat babietjes vaak verzuipen in een winterjas.
    # babybjorn, eerste weken gebruikt was echt super, toen de kleine
    er een paar weken niet in gehad en nu vind hij het niet meer leuk.
    maar ondanks dat toch blij dat we hem hadden voor het begin.
    # slabbers met gat voor het hoofd
    # kruidvat spullen, scheelt enorm veel geld en bevalt prima
    #mutsy 4wieler, echt superwagen!
    #avent flessen , bevallen ook super
    # wiegdekentjes voor in het ledikantje, het gewone dekentje is dan vaak zo groot dat het bedje op maken lastig is, met een wiegdekentje is het niet zo een gepriegel en komt je matras ook niet scheef te liggen en hoef je het dekentje niet 4 keer dubbeltevouwen.

    miskopen
    # babyschoentjes, alsof babietjes die aanhebben, maar ze waren zo schattig en tja het geld jeukt in je portemonnee als je zwanger bent.
    om eerlijk te zijn vind ik ze nog steeds superschattig.
    #flessensterilisator, aangezien je de flessen niet meer iedere keer hoeft te steriliseren. en die ene keer dat het moet kan het wel in een pannetje.
    #misschien toch de babybjorn, maar ja het is onze eigen schuld. :oops:

    verder weet ik het eigenlijk niet.

    joyce
     

Deel Deze Pagina