Zou ik misschien zwanger kunnen zijn

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Pom, 21 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pom

    Pom Nieuw lid

    21 aug 2008
    1
    0
    0
    Hallo,

    Heb me net aangemeld op deze forum. Heb een vraag.

    Mijn eerste dag van mijn laatste menstruatie was 26 juni 2008, tot nu toe ben ik nog steeds niet ongesteld geworden. Ik heb op 18 juli 2008 sex gehad en vanaf daar eigenlijk 3 weekenden achter elkaar sex gehad. (Ik ben overigens niet aan de pil, al een jaar of 8 niet meer)

    Ik weet niet precies wat mijn cyclus is, heb dat nooit echt bijgehouden. Ik voel meestal paar dagen van te voren pijn in mijn onderbuik en weet dan dat ik het moet worden. Weet wel dat het meestal laatste week van de maand is of eerste week van de maand. Anyway, nu heb ik eigenlijk al een tijdje pijn in mijn onderbuik, eigenlijk lijkt het op menstruatiepijn. 1,5 week geleden kreeg ik ook nog eens dat opgeblazen gevoel, voelde me slapn, hoofdpijn, gevoelige borsten/tepels en een slechte ontlasting, waar ik bijna nooit last van heb gehad. Heb erg gevoel dat ik misschien zwanger zou zijn.

    En heb dit ook al een aantal keren getest en elke keer is het negatief. Ben nu zo radeloos weet niet wat ik moet doen.

    Ik wordt gek van die onzekerheid, vind beide prima, zwanger of ongesteld.

    Heeft er iemand advies voor mij, zal ik nog wachten en volgende week nogmaals testen, want dan zou ik het eigenlijk weer moeten worden. En kan het zo zijn, dat ik een menstruatie heb overgeslagen en toch zwanger zou kunnen zijn?

    hoor het wel.

    grtjes pom
     
  2. Immie

    Immie Verloskundige

    17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    HOi Pom,

    Ja het komt wel eens voor dat je een menses overslaat. Ik zou inderdaad even afwachten tot dat je weer zou moeten menstrueren en indien deze uitblijft een test doen. Als deze wederom negatief is en je menses uitblijft kan je altijd even naar dehuisarts voor advies.

    Imke
     

Deel Deze Pagina