Grote buik bij 27 weken zwangerschap

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Margha, 17 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boedah

    Boedah Niet meer actief

    Ach, hier ging het in het begin keihard, en kreeg toen heeeel vaak de opmerking dat hij zo groot was.

    Daarna heeft het een poosje zo goed als stil gestaan en kreeg ik vaak te horen dat ik zo'n klein buikje had..

    Nu gaat het weer wat harder en krijg ik ongeveer 10x per dag te horen of ik nog niet met verlof ben

    Het is echt nooit goed!

    Buikje loopt overigens iets voor op groei, en baby'tje iets achter, dus ook dat zegt niks..
     
  2. Sela~

    Sela~ Actief lid

    22 apr 2017
    455
    895
    93
    Vrouw
    Ach ja, de 1 vind een buik heel groot en denkt dat je bijna uitgerekend bent, de ander vind een buik weer aan de kleine kant. Iedereen vind iets anders :) Hoe vaak ik nu wederom weer heb gehoord ' weet je zeker dat het er geen twee zijn ' ? Ja hoor, al die echo's lag er vast nog een baby verstopt achter de baby en dat heeft niemand gezien..:p
     
  3. Margha

    Margha Fanatiek lid

    19 nov 2008
    1.948
    25
    48
    Vandaag ook nog bij de huisarts geweest en krijg enorm last van spataderen. Krijg nu steunkousen tot aan mijn liezen :cry:
     
  4. Roxje

    Roxje Actief lid

    17 apr 2017
    133
    52
    28
    Vrouw
    Groningen
    Ik heb ook een beste buik , en grote baby .
    Ben ook flink gegroeid 25kilo al , maar geen suiker en eet netjes .
    Op de foto 28/29 week zwanger
     
    diem vindt dit leuk.
  5. Margha

    Margha Fanatiek lid

    19 nov 2008
    1.948
    25
    48
    Denk ongeveer vergelijkbaar. Ik zal morgen ook maar eens op de weegschaal stappen. Leuk roze jurkje trouwens.
     
  6. Roxje

    Roxje Actief lid

    17 apr 2017
    133
    52
    28
    Vrouw
    Groningen
    Dankje wel !!
     
  7. Kache

    Kache VIP lid

    11 jan 2012
    6.147
    1.068
    113
    Ik weet nog dat ik bij de eerste zwangerschapscursus mijn ogen uitkeek: 6 dames die allemaal op een week na dezelfde termijn hadden, maar die buiken...? Wat een verschil! ;)

    Ik weet nog goed dat mijn buik van eenling groter was dan de buik van de tweeling van mijn schoonzusje :rolleyes:... Tja.

    Iedereen vindt er iets van idd. En het is niet alsof je er zelf iets aan kunt doen, dus begrijp ook nooit zo goed de opmerkingen o_O...

    Bij 2e, 3e, 4e kindje gaat het sowieso vaak sneller omdat alles slapper is.
     

Deel Deze Pagina