**GTST 2013 topic ! Met spoilers & speculaties ! deel 3**

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door lydia1986, 20 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wondertjeinmaak

    wondertjeinmaak Fanatiek lid

    2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Ja is echt sneu voor Noud. Hij doet zo zijn best.
     
  2. wasmachine

    wasmachine Niet meer actief

    Jezus wat is Nina stom. "Gaat hij doodleuk naar zijn werk." Omg.
     
  3. Be Happy

    Be Happy Niet meer actief

    Ja... en "hij doet helemaal niets. Blijft lekker liggen slapen". Pfffff, zij wil haar kind juist niet uit handen geven aan hem. Zij wil juist niet dat hij iets doet!
     
  4. wasmachine

    wasmachine Niet meer actief

    Yes, gepakt! Hopelijk gaat Sjoerd snel weer normaal doen.
     
  5. Suzanne1984

    Suzanne1984 Fanatiek lid

    30 dec 2011
    1.613
    0
    36
    "Noud kan toch niks doen want ik heb het drinken"

    In het ziekenhuis kreeg het kind al een fles...

    Misplaatste opmerking
     
  6. Be Happy

    Be Happy Niet meer actief

    Ik snap het ook niet helemaal, want toen Noud afgelopen week eindelijk Nola vast mocht houden, kreeg ze ook een flesje. Dus dan kan Noud de fles ook wel geven, toch?
     
  7. mol81

    mol81 Niet meer actief

  8. lydia1986

    lydia1986 VIP lid

    16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Maandag 8 april
    Bianca en Tim zijn het niet eens over de manier waarop ze Sjoerd moeten aanpakken. Aysen verbaast zich als ze Bing met een nieuw meisje ziet zoenen. Rikki weet niet wat ze aan moet met een improvisatieopdracht voor school; Wiet wel.

    Dinsdag 9 april
    Aysen vertrouwt Bing niet en gaat op onderzoek uit. Lorena en Laura betrappen Mike op een plek waar hij niet hoort te zijn. Anton wil Bianca ervan overtuigen dat ze professionele hulp nodig hebben als ze Sjoerd willen helpen. Tim liegt voor Sjoerd, maar eist daar wel iets voor terug.

    Woensdag 10 april
    Mike doet een poging zijn verdachte gedrag te verklaren. Jef en Frederique betreden voorzichtig het romantische pad. Noud wil een keer alleen met Nola op pad, maar Nina is daar niet enthousiast over. Laura is bang dat ze een grote fout heeft gemaakt.

    Donderdag 11 april
    Mike komt in een situatie terecht waar hij zich geen raad mee weet. Aysen achtervolgt Bing en Monica om uit te vissen wat Bings plannen zijn. Noud heeft pech en krijgt Nina over zich heen.

    Vrijdag 12 april
    Rikki vindt het vreemd als Bianca nog steeds ‘ziek’ is en krijgt het idee dat er iets speelt in huize Bouwhuis. Jef heeft het moeilijk als hij slecht nieuws krijgt. Sjoerd wordt gedwongen om mee te werken aan een onderzoek, anders bestaat de kans dat hij Bram kwijtraakt.
     
  9. Smnee

    Smnee Niet meer actief

    Ben benieuwd hoe Mike zich hieruit gaat kletsen;)
     
  10. kinderwens88

    kinderwens88 Fanatiek lid

    6 aug 2011
    1.213
    0
    0
    NULL
    NULL
    Daar ben ik ook benieuwd naar.
     
  11. flipflop

    flipflop Fanatiek lid

    4 dec 2010
    3.182
    940
    113
    Zuid-Holland
    Maar Lorena trapt er vast wel in!
     
  12. MamavanJordy

    MamavanJordy Fanatiek lid

    14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
  13. Suzanne1984

    Suzanne1984 Fanatiek lid

    30 dec 2011
    1.613
    0
    36
    Lol lol die "Nola" is gewoon een plat kussen. Wat slecht
     
  14. Saja87

    Saja87 Niet meer actief

    Hahaha ik was dus niet de enige die dat zag:D:D
     
  15. Smnee

    Smnee Niet meer actief

    Hahaha manlief zei al wat is dit nep zeg!

    En wow Bianca in het voorstukje !! :$
     
  16. jannn

    jannn VIP lid

    13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Ik snap het ff niet. Ik dacht dat Lorena toch gewoon nog een relatie had met Jack?? Dat is toch niet uit ofzo????
     
  17. wondertjeinmaak

    wondertjeinmaak Fanatiek lid

    2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Zag er echt nep uit idd.

    Ben benieuwd hoe het verder gaat met nina en mike morgen.
     
  18. Tulp21

    Tulp21 Niet meer actief

    Haha dat van die kussen viel mij ook al meteen op zo nep. Maar de kinderwagen vind ik geweldig! Heb die ooit eerder gezien alleen in buggy stand vind ik de wagen weer lelijk :p
     
  19. lydia1986

    lydia1986 VIP lid

    16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Jan volgens mij hadden ze afgesproken dat ze gewoon haar gang mocht gaan mocht ze een ander tegenkomen dan moest ze ervoor gaan ofzo
     
  20. lydia1986

    lydia1986 VIP lid

    16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    maandag 15 april
    Rikki doet een schokkende ontdekking en komt meteen in actie. Jef wordt overrompeld door een voorstel van Frederique. Aysen denkt Monica`s illegale draagmoederschap in haar voordeel te kunnen gebruiken.

    Dinsdag 16 april
    Janine mist Lucas en wil dat wat aan doen. Sjors zoekt de confrontatie met Noud en Nina. Tim bekent dat hij een geheim heeft voor Rikki. Bianca laat zich niet tegenhouden als ze Sjoerd wil helpen.

    Woensdag 17 april
    Bing heeft een schokkend nieuwtje voor Sjors. Mike baalt dat hij Lorena`s vertrouwen maar niet kan winnen. Rikki heeft het gevoel daar ze er helemaal alleen voor staat. Tim moet een moeilijke keuze maken.

    Donderdag 18 april
    Noud wil eerlijk zijn tegen Nola en krijgt daarmee Nina tegen zich. Als Aysen doorgraaft, ontdekt ze wat er speelt bij Bing. Mike is in verwarring door Sjors. Lorena weet niet wat ze met Mike aanmoet.

    Vrijdag 19 april
    Anton overtuigt Bianca ervan dat ze Sjoerd in eigen belang veel harder moeten aanpakken. Frederique weet een gevoelige snaar te raken bij Jef. Noud kan niet geloven dat Nina zich zo hard opstelt.
     

Deel Deze Pagina