Moe Moe Moe

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Didi, 12 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Didi

    Didi Lid

    30 mei 2005
    99
    0
    0
    Wie herkent dit probleem ook, ik ben zo verschrikkelijk moe dat erbijna niets uit mijn handen kom. En als iemand het herkent is dit dat alleen aub de eerste drie maanden hahaha.
     
  2. Mirna

    Mirna Bekend lid

    6 mei 2005
    908
    0
    0
    Het is meestal alleen de eerste drie maanden, maar het kan helaas ook veel langer duren. Dat is bij iedere vrouw weer anders
     
  3. Kiki

    Kiki Fanatiek lid

    8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Hoi Didi,

    niet zo gek he, die moeheid. Jou lichaam is nu in rap tempo bezig een nieuw mensje te maken, alle energie die daar voor beschikbaar is wordt benut en dat merk je. Na de bevruchting ligt er een dead-line voor jou kindje, met 10 weken moet het klaar zijn voor de groei, alles moet er op en er aan zitten zodat het nog ongeveer 28 weken in jou mag verblijven om nog wat meer te ontwikkelen.

    In ieder geval, probeer er aan toe te geven want meestal duurt het echt alleen de eerste 3 maanden. Je zal zien dat je daarna weer de hele wereld aankan!!

    Succes,

    Groetjes van Kiki.
     
  4. Vicky

    Vicky Fanatiek lid

    11 aug 2005
    1.200
    0
    0
    Enschede
    Ik had het ook hoor... en nu sinds een weekje ongeveer is het stukken minder... Ben nog steeds sneller moe dan voor de zwangerschap, maar niet meer zo erg als in t begin xxx
     
  5. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Ik herken dat ook.
    Ik denk dat het belangrijk is om vooral naar je eigen lichaam te luisteren.
    Niet alleen nu maar ook verder in je zwangerschap.

    Je kent je eigen lichaam het beste en niemand anders
    En als je zo moe bent kun je misschien even gaan liggen en de boel de boel te laten.
    Ik wil niet beweren dat het dan minder word, dat verschilt ook per persoon, maar misschien dat je er dan weer even tegen aan kan?

    groetjes Jolanda
     
  6. Kathy

    Kathy VIP lid

    22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Ik herken dat volledig didi, momenteel zou ik hier bijna in slaap vallen achter m'n pc.
    Maar ja, tis een teken dat alles nog goed gaat e
     
  7. viss2989

    viss2989 Lid

    9 aug 2005
    6
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Rotterdam
    Nou ik heb het al mijn hele zwangerschap de eerste drie maanden heel erg en vanaf mijn 5,5 e maand ook. Nu ben ik ook nog verschrikkelijk moe en ben blij dat ik vandaag mijn laatste dag heb gewerkt jupie zwangerschaps verlof. Ik moet er wel bij zeggen dat ik last heb van bloedarmoede en dat dit ook de boosdoener is. En een peuter van 2,5 rond heb lopen en nog eens werk ook. Dus niet zo gek dan he!! :(
     
  8. tjenna

    tjenna Bekend lid

    31 mrt 2005
    646
    0
    0
    emmen
    ik ben nog steeds dood moe pffffffff
     
  9. Sientje

    Sientje Fanatiek lid

    4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Hallo, Oh wat herkenbaar, jezelf vooruit slepen...pffff.....waardeloos, maar er is troost, bij mij is het wel minder geworden na 3 maanden...helaas heb ik er nu bekkeninstabiliteit voor in de plaats gekregen je moet er wat voor over hebben he ;) !
     
  10. Didi

    Didi Lid

    30 mei 2005
    99
    0
    0
    Denk dat ik dan maar teken voor moeheid ipv net als bij bekkeninstabiliteit. Ik snap en wil er ook wel veel voor over hebben, denk dat ik al niet mag klagen als je sommige andere verhalen hoort XXX
     
  11. ramona

    ramona Fanatiek lid

    9 mrt 2005
    1.200
    2
    0
    Huismama
    Zundert
    Ik heb er helaas nog steeds heel erg last van maar denk dat het ook komt omdat ik al twee aapjes heb rondlopen die me lekker bezig houden.

    Eens kijken hoe ik me voel als rick weer naar school is en kim 1x in de week naar de ps gaat
     
  12. Sientje

    Sientje Fanatiek lid

    4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Didi, lekker van je af klagen hoor, iedereen heeft zijn eigen kwaaltjes en de ene zwangerschap is nou eenmaal niet met de andere te vergelijken!!
     
  13. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Ik heb toch echt het idee dat ik zwanger ben want ben zeker de laatste week heel moe ookal slaap ik voldoende per nacht. Normaal had ik genoeg aan 9 uur, nu lig ik al gauw 10 of 11 uur te slapen en ben smiddags dan al weer moe. Pfff...waarom zijn die tests van mij toch negatief :(: :(: :(:
     
  14. Silvie

    Silvie Fanatiek lid

    16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Ik ben ook zo moe jah.
    Heb vandaag gewerkt en dan duik ik gelijk mijn bed in als ik thuis kom ...
    Schijnt aardig over te zijn toch na een maand of 3??
     
  15. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Ja ok, maar ik heb nog steeds niet de bevestiging dat ik wel zwanger ben. En steeds blijven testen is frustrerend als ze negatief blijven. Ik ga volgende week pas weer testen zolang de :evil: :evil: maar wegblijven.
     
  16. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ga anders naar de dokter! Bloedprikken ofzo dan weet je het zeker.

    Groetjes
     
  17. Anicka

    Anicka Lid

    17 aug 2005
    33
    0
    0
    He Muppie,
    ik hoop echt voor je dat het gewoon zo is!

    Ik heb ooit nogal fanatiek gesport en mijn trainer zei altijd: "Moeheid is een keuze". Daar was ik het volledig mee eens. Maar ik ben er inmiddels achter dat dat een echte mannenuitspraak is en ik zal hem nu ik zwanger ben noooooit meer doen!!
     
  18. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Ik bel morgenochtend wel voor een afspraak of ze me verder kunnen helpen.
     
  19. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Goed idee!! ben je in ieder geval van die onzekerheid af!

    succes!

    groetjes
     
  20. brien

    brien Nieuw lid

    10 aug 2005
    4
    0
    0
    verpleegster
    Eeklo
    had dit ook in het begin
    lag bijna gans de dag te slapen, maar het betert heus wel, bij mij ong na de 3e maand
     

Deel Deze Pagina