brandstichting

Discussie in 'De lounge' gestart door dorisn, 25 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dorisn

    dorisn Fanatiek lid

    2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    bah ik moet ff mn verhaal kwijt.

    ik woon bijna naast een basisschool en daar is zaterdag en zondag nacht brand gesticht.

    afgelopen nacht (zondag) werd ik wakker van een zware auto die de straat in reed. dat bleek dus de brandweer te zijn. er is nog geen half jaar geleden ook al brand geweest in de school dus ik had alweer de bibbers. (de wind stond onze kant op en er staan veel bomen)
    ik ben naar de kamer aan de achterkant gegaan omdat ik van daar de school kan zien. gelukkig was er niks aan de hand (voor zover ik kon zien) en ging de brandweer snel weer weg nadat ze alles gecontroleerd hadden. zit ik net met een bakkie thee achter mn laptop word er ineens heel hard op de deur geklopt (ik geloof dat ik mn bel maar weer ga maken want dit is niet goed voor mn hart), schoot zowat tegen het plafont aan, was het de politie. ze kwamen ivm een buurtonderzoek vanwege de brandstichting op de school of ik iets gezien of gehoord had. dus ik vertelde dat ik alleen afgelopen nacht de brandweer heb gezien en verder niks.

    zaterdagavond hadden we een verjaardag en we kwamen best laat thuis (00.00 ongeveer) en we rijden altijd langs de school en toen we er langs reden kreeg ik een heel onbehaaglijk gevoel. er was niks vreemds te zien dacht ik. ik had het gevoel of er iets ergs te gebeuren stond bij de school.
    ik weet dat het wazig klinkt, maar de vorige keer dat er brand was in de school had ik al een paar dagen een raar voorgevoel als ik langs de school liep.

    ben nu best een beetje angstig dat er straks wel echt een flinke brand wordt gesticht. gelukkig houd de politie de school nu goed in de gaten.

    tis een beetje een lang verhaal geworden, maar ik moest het ff kwijt.

    liefs doris
     
  2. Lyst

    Lyst Bekend lid

    29 aug 2007
    580
    0
    0
    Utreg
    Wat erg zeg...
    Ik snap brandstichters echt niet, en al helemaal niet wanneer ze zo'n gebouw in de fik zetten waar die ukkies zich veilig voelen.
    ik hoop niet dat ze het nog eens in de fik zetten...
    Misschien kun je proberen om het allemaal een beetje extra in de gaten te houden, en de brandweer / politie meteen waarschuwen wanneer je iets ziet.
     

Deel Deze Pagina