H&M shop online,ervaringen?

Discussie in 'De lounge' gestart door mounia, 6 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mounia

    mounia Fanatiek lid

    15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    hallo iedereen,

    zijn er dames die ervaring hebben met het kopen/bezorgen van de H&M shop op internet?
    ik ben erg benieuwd hoe dat bezorgen gaat namelijk,en het schijnt dat je dan een bericht krijgt op je mobiel?
    normaal gesproken bestel ik nooit iets via internet,ben altijd bang dat het misgaat en ik zie toch liever wat ik koop.maar bij H&M ken ik de kleding ect wel een beetje dus ik zit erover te denken om iets te bestellen.
    in ieder geval ik ben benieuwd of er iemand bekend mee is.

    alvast bedankt :D
     
  2. Patricia1980

    Patricia1980 Bekend lid

    11 dec 2006
    504
    0
    0
    Ik heb al een paar keer online bij de H&M gekocht. Dit is altijd goed gegaan, ik vind alleen wel dat het lang duurt voordat de bestelling geleverd wordt. Bij mij duurde het elke keer ongeveer 2 weken terwijl op de site stond dat het direct leverbaar was. Ik heb trouwens nooit een smsje over de bestelling ontvangen.
     
  3. zonnetjes

    zonnetjes Fanatiek lid

    19 aug 2006
    3.079
    0
    0
    drenthe
    ik sluit me bij patricia aan, zijn mijn woorden :)
     
  4. mounia

    mounia Fanatiek lid

    15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    zo 2 weken is wel lang,en wat doen ze als je bijv niet thuis bent?bezorgen ze het dan bij de buren ofzo?
    en als er staat direct leverbaar dan verwacht je geen 2 weken,ik zou dan dus 2 weken moeten opletten of de postbode komt haha
     
  5. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

    Mounia; als het door de brievenbus past doen ze het door de brievenbus. Hier nog niet gehad dat ze het bij buren afgeven of zo!

    Ik vind het idd ook redelijk lang duren, maar het gaat al sneller dan toen ze pas een online shop hadden, toen duurde het nog langer!
     
  6. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

    Oh ja en nooit een sms gehad? Wist er ook niets van, nog nooit van gehoord haha
     
  7. suusje

    suusje VIP lid

    7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Ik ben er wel tevreden over, en duurde niet heel lang. En werd ook geleverd in de periode wat ze beloofd hadden.
     
  8. djellybelly

    djellybelly Niet meer actief

    k heb ook wel eens besteld, maar heb nooit zo lang hoeven wachten hoor!

    succes!
     
  9. pinguin72

    pinguin72 VIP lid

    7 jan 2006
    7.831
    0
    36
    Ik heb ook goede ervaringen. Inderdaad lang wachten maar vaak was het dan niet op voorraad. Laatst een bestelling al eind november gekregen terwijl het half december zou komen.
    Pakje was bij de buren afgeleverd :)
     
  10. als er een pakketje wordt bezorgd terwijl je niet thuis bent, brengen ze het bij het postkantoor.
    in de brievenbus gooien ze een ophaalbewijs.
    (wel je legitimatie meenemen dan)
     
  11. Mams136

    Mams136 VIP lid

    26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    heb gister voor het eerst besteld daar...
    ben benieuwd
     
  12. zonnetjes

    zonnetjes Fanatiek lid

    19 aug 2006
    3.079
    0
    0
    drenthe
    wat betreft de sms; vandaag besteld en kon idd een vast en mobiel nummer opgeven voor als het geleverd wordt.
    t wordt trouwens half december geleverd.
     
  13. LaDi

    LaDi Fanatiek lid

    Inderdaad lang wachten als het wel op voorraad is. Heb ook nooit een sms gehad. Bij mij zijn ook pakjes verschillende keren bij buren afgegeven.
     
  14. bloem82

    bloem82 VIP lid

    5 sep 2007
    11.189
    601
    113
    Ik heb er ook een keer besteld en inderdaad vrij lang wachten terwijl alles op voorraad was.

    De kleding die ik had ontvangen moet ik de volgende keer een maat kleiner bestellen (met de truitjes). Ik draag altijd m, met truien, maar kon er hier gewoon in zwemmen, hihihi. Dus dat is misschien wel een handige tip.
     
  15. Lexie74

    Lexie74 VIP lid

    14 sep 2006
    9.343
    189
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Hier ook, lang moeten wachten. Levering stond toen voor midden oktober en werd wel eind oktober
    En de bestelling was ongeveer half aug gedaan.
    Dus ik vind de levertijd veuls te lang, dan rijd ik liever een klein uurtje om bij de dichtsbijzijnde H&M in te kopen.
     
  16. DaisySanches

    DaisySanches VIP lid

    20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Moet gemiddeld een weekje wachten, maar de laatste keer ging het vrij vlot.
     
  17. Zoe1976

    Zoe1976 Fanatiek lid

    8 aug 2007
    1.059
    0
    0
    commercieel medewerkster
    Ik vind het helemaal super. Vorige bestelling binnen een week in huis. Inderdaad een smsje toen het bezorgt was. Moet wel zeggen dat ik het bij een KIALA punt laat bezorgen, omdat ik overdag nooit thuis bent. Is helemaal super, kan je het 's avonds nog even ophalen, of terugbrengen als het niet goed is.

    Ik koop vaak bij de HM, dus ik ken de maten wel. Alleen bij de legging die ik laatst bestelde ging het niet goed. Heb lekkere stevige bovenbenen (normaal maat 38,40) dus ik dacht laat ik maar wat groter bestellen (pantys zitten ook vaak niet lekker aan de bovenkant), dus ik had een L besteld.
    Maar die was echt mega groot, S was groot genoeg geweest....

    Heb m wel gehouden, handig als ik ooit zwanger wordt:)
     
  18. valhalla

    valhalla Niet meer actief

    Koop bijna alles daar, hoef dan teminste niet op een zaterdagmiddag aan te sluiten in een veel te lange rij voor de pashokjes...

    Als niet alles op voorraad is kan je ook kiezen wanneer je je eerste pakket wilt hebben, doe je dit niet krijg je idd alles in een keer. Bij ons legt de postbode altijd de pakjes in de schuur, lekker makkelijk...

    Ben er wel tevreden over eigenlijk, alleen jammer dat het soms een week ofzo duurt voordat je het eerste opgestuurd krijgt...
     
  19. wendyfardo

    wendyfardo Bekend lid

    6 jul 2006
    737
    0
    16
    dedemsvaart
    heb vorige week dinsdag ieets besteld en had het maandag al aan de deur vond het eigenlijk zeer snel had verwacht dat het langer zou duren :D
     
  20. erdtub

    erdtub Actief lid

    1 jul 2007
    133
    0
    0
    den haag
    heb ook pas besteld ,stond bij de levering half dec. ben nu wel nieuwsgierig wanneer ik alles binnen krijg....
     

Deel Deze Pagina