h&m zwangerschapskleding?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door maryam27, 5 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maryam27

    maryam27 Bekend lid

    31 jan 2010
    531
    0
    0
    dames,

    ik ben al bij 5 h&m's geweest, en geen 1 heeft zwangerschapskleding! Hoe kom ik hieraan? Ik zag een x iemand met een lijst van alle winkels van de h&m die zwangerschapskleding verkopen. Heeft iemand dat voor mij?

    xxx
     
  2. keina

    keina Bekend lid

    30 mrt 2009
    675
    0
    0
    jazeker! h&m onlineshop (even op google intypen) dan ga je na damens en dan positie kleding! je hebt zo in huis!

    succes!
    liefs
    keina
     
  3. BabeBabe

    BabeBabe VIP lid

    14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    ik zou inderdaad gewoon online bestellen hartstikke handig! en de dingen die niet passen kun je gewoon terug sturen :)
     
  4. maryam27

    maryam27 Bekend lid

    31 jan 2010
    531
    0
    0
    ik heb namelijk problemen met broeken. Dus ik moet ze echt passen. En ik hoor hier en daar ook dat de maten van de broeken heel klein vallen. Voor mij is het nodig dat ik toch even moet passen.
     
  5. Majel24

    Majel24 Fanatiek lid

    21 mei 2007
    2.779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Als je hier kijkt:
    H&M - Store Locator
    Kan je winkels bij jou in de buurt vinden. Dan kan je links op een adres klikken en dan komt er een popup scherm wat ze er allemaal hebben. Bijv. dames heren en kinderen. Als je dan op het woordje dames klikt dan zie je welke collecties ze allemaal hebben. als er dan staat h&m mama hebben ze positiemode.
     
  6. Rosado

    Rosado Niet meer actief

    Je kunt ook gewoon passen als je het thuis laat bezorgen hoor. Wat niet past pak je weer in en geef je af bij het postkantoor. Desnoods bestel je van broeken 2 maten als je niet zeker weet welke maat je moet hebben.
     
  7. Anne77

    Anne77 Lid

    31 okt 2008
    43
    0
    0
    Amsterdam
    Hoi Maryam,
    Weet niet waar je woont, maar in Amsterdam is een mama&baby Hennes in de Kalverstraat. Ben er pas geweest en het is inderdaad wel fijn om te passen voordat je iets koopt.
    Er zijn geloof ik 3 filialen van H&M in de Kalverstraat. Die voor mama&baby zit vlakbij het Spui (niet op de hoek, dat is een 'gewone').
    Hoop dat je hier iets aan hebt.
    Groetjes!
     
  8. Emmy X

    Emmy X Bekend lid

    18 nov 2008
    895
    0
    0
    Maar als je meerdere maten en broeken wil proberen moet je ze wel eerst allemaal betalen toch als je ze besteld?
    Ik koop ook nooit kleren zonder te passen, vaak is de maat goed maar valt of zitten kleren gewoon niet goed of mooi, of is het stofje eng ofzo.
     
  9. Boefjesmamma

    Boefjesmamma Fanatiek lid

    23 jan 2010
    2.378
    1
    0
    Afgestudeerd en werk zoekende.
    Gouda
    In Zoetermeer hebben ze ook positiemode. Ik weet niet of je daar in de buurt woont?
     
  10. Yukl

    Yukl Niet meer actief

    Je kunt bij de H&M bestellen en pas achteraf betalen. Dan betaal je dus alleen voor de producten die je daadwerkelijk aanschaft.
     
  11. Rosado

    Rosado Niet meer actief

    Als je bij je bestelling aangeeft dat je wilt betalen middels een acceptgiro, dan doen ze die bij je bestelling. Het is dan een "blanco" acceptgiro zeg maar, dus zonder bedrag erop ingevuld. Op een apart A4-tje staat precies wat je besteld hebt en wat het kost. Als je dan 1 of meerdere artikelen terugstuurt trek je dat af van het totale bedrag waarvoor je hebt besteld en betaal je dus alleen voor de producten die je wilt houden.
     
  12. Shyness

    Shyness Bekend lid

    17 aug 2008
    961
    0
    0
    consulente
    Sint-Niklaas
    In Belgie heeft bijna elke H&M de collectie
     
  13. fioontje

    fioontje Fanatiek lid

    3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    heb ook online besteld, gewoon normale maat zeg maar, was er erg blij mee, en ik heb ze bewaard voor als ik nog een keer zwanger mag worden.
     
  14. maryam27

    maryam27 Bekend lid

    31 jan 2010
    531
    0
    0
    dames dankjewel. Ja, ik woon in de buurt van Amsterdam. Ik wil gewoon passen omdat ik altijd problemen heb met broeken, ik heb echt een JLO figuur zeg maar, dus best wel volle billen. Maar ik heb geen zin om elke x bezorgkosten te betalen en dat ik heletijd moet wachten, soms wel weken bij de h&m. Dus ga liever meteen tot aankoop als het past..
     
  15. nijntje1984

    nijntje1984 VIP lid

    15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Inderdaad! ;) Maastricht heeft ook positiemode.
     
  16. fenneke80

    fenneke80 Niet meer actief

    Duurt soms best lang voordat je het in huis hebt idd, bovendien hebben ze heel weinig online.
    Ik vind dat de maten bij de H&M juist groot vallen, zo heb ik vaak maat M voor truien en shirtjes, terwijl ik in andere winkels 44 ofzo heb.

    Maar goed, de store locator iid!
     

Deel Deze Pagina